OBRATI
Kombilimuzinska tradicija
Novi citroën C4 se spogleduje s suvi; na voljo bo tudi v električni izvedenki ë-C4.
Odpri galerijo
Nova normalnost prinaša spoznavanje avtomobilskih novosti na daljavo, zato bo treba na naše prve vtise izza krmila nove Citroënove kombilimuzine C4 in električne različice ë-C4 še malo počakati. Vsekakor pa avtomobila nadaljujeta skoraj stoletno tradicijo Citroënovih kombilimuzin, ki jo je davnega leta 1928 začrtal prvi C4.
Oblikovalci so karoserijo novincev zasnovali tako, da uspešno prepleta eleganco in dinamičnost kombilimuzine s potezami priljubljenih suvov za več moči in značaja. Novinca sta se osvobodila uveljavljenih zapovedi in v segmentu kombilimuzin premešala karte. Z dolgo medosno razdaljo (2670 mm) se z vidika dimenzij umešča v osrčje segmenta kombilimuzin: 4360 mm dolžine, 1800 mm širine, 1525 mm višine.
Citroëni so že od nekdaj sinonim udobja v vožnji in novi C4 nadaljujejo to tradicijo, ki jo pri znamki danes poimenujejo Citroën advanced comfort. Tako udobje v vožnji zagotavljajo vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki in sedeži advanced comfort. Za udobje bivanja poskrbijo prostorna notranjost in različne praktične rešitve, med katerimi izstopa izvlečni nosilec smart pad support pred sovoznikom, na katerega je mogoče varno pritrditi tablični računalnik z dvema namenskima ovitkoma za apple ipad air 2 in samsung tab A 10,5 ter z univerzalnim ovitkom za preostale modele.
Potnik lahko kar najbolje izkoristi čas v vozilu, in to že pri izvedenkah z osnovno ravnijo opreme. Tu sta še »udobje uma«, ki ga ponuja svetla notranjost, in »udobje uporabe«, ki ga ponujajo tehnologija in napredni asistenčni sistemi, med katerimi je tudi sistem za polsamodejno vožnjo 2. stopnje highway driver assist in šest tehnologij za vzpostavitev povezave. Piko na i uporabnosti da 380-litrski prtljažni prostor, ki ga je moč povečati z zlaganjem zadnje klopi.
Kupci novega C4 lahko izbirajo med tremi pogoni. Najprej je tu električna izvedenka ë-C4, katere električni motor razvije največjo moč 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora ter najvišjo hitrostjo 150 km/h. Električna energija je shranjena v 50 kWh litij-ionski bateriji s 400 V, kar po ciklu WLTP zadošča za doseg 350 km.
Bencinske barve zastopa že znani turbobencinski 1,2-litrski trivaljnik puretech, ki bo na voljo v treh izvedenkah: 100-, 130- in 155-konjski, pri čemer bo šibkejša opremljena z ročnim menjalnikom, 130-konjska z ročnim ali samodejnim 8-stopenjskim, najmočnejši pa so namenili le avtomatiko. Dizelski agregat bo prav tako že znani 1,5-litrski štirivaljnik bluehdi, ki bo na voljo v 110-konjski izvedenki z ročnim menjalnikom in 130-konjski s samodejnim 8-stopenjskim menjalnikom. Na slovenskem trgu novo generacijo C4 pričakujemo v začetku leta 2021. Takrat bodo znane tudi cene.
»Z novim električnim ë-C4 in novim C4 se Citroën vrača v segment kombilimuzin, ki je eden izmed največjih v Evropi. S svojo inovativno držo in izjemnim udobjem ta novi model zaobjema celoten genski material znamke in stranki ponuja možnost izbire med 100-odstotno električnim, bencinskim ali dizelskim motorjem, s čimer pokriva potrebe najširšega kroga ljudi,« je ob lansiranju nove generacije C4 dejal Vincent Cobée, generalni direktor Citroëna.
Eleganca in dinamika
Oblikovalci so karoserijo novincev zasnovali tako, da uspešno prepleta eleganco in dinamičnost kombilimuzine s potezami priljubljenih suvov za več moči in značaja. Novinca sta se osvobodila uveljavljenih zapovedi in v segmentu kombilimuzin premešala karte. Z dolgo medosno razdaljo (2670 mm) se z vidika dimenzij umešča v osrčje segmenta kombilimuzin: 4360 mm dolžine, 1800 mm širine, 1525 mm višine.
Zaradi privzdignjene postave omogoča vozniku pogled z višje točke kot tekmeci (1,22 m), da lahko med vožnjo izkoristi vse prednosti boljše vidljivosti. V primerjavi s tekmeci ima C4 večji, kar 156-milimetrski odmik od tal. Sicer pa oblika povzema vse Citroënove prepoznavne lastnosti, zlasti nove prednje in zadnje led luči v obliki črke V s povsem novim stilskim izrazom, ki je bolj odločen, mogočen in dinamičen. Rahlo nagnjena streha, ki je umeščena nad tremi bočnimi stekli in sega vse do luči, se spogleduje z legendarnim Citroënom GS, ki letos praznuje 50. rojstni dan. Dodajmo še, da je na voljo 31 kombinacij barv in barvnih paketov za zunanjost in šest notranjih ambientov.
Udobje serijsko
Citroëni so že od nekdaj sinonim udobja v vožnji in novi C4 nadaljujejo to tradicijo, ki jo pri znamki danes poimenujejo Citroën advanced comfort. Tako udobje v vožnji zagotavljajo vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki in sedeži advanced comfort. Za udobje bivanja poskrbijo prostorna notranjost in različne praktične rešitve, med katerimi izstopa izvlečni nosilec smart pad support pred sovoznikom, na katerega je mogoče varno pritrditi tablični računalnik z dvema namenskima ovitkoma za apple ipad air 2 in samsung tab A 10,5 ter z univerzalnim ovitkom za preostale modele.
350 km naj bi prevozil električni ë-C4.
Potnik lahko kar najbolje izkoristi čas v vozilu, in to že pri izvedenkah z osnovno ravnijo opreme. Tu sta še »udobje uma«, ki ga ponuja svetla notranjost, in »udobje uporabe«, ki ga ponujajo tehnologija in napredni asistenčni sistemi, med katerimi je tudi sistem za polsamodejno vožnjo 2. stopnje highway driver assist in šest tehnologij za vzpostavitev povezave. Piko na i uporabnosti da 380-litrski prtljažni prostor, ki ga je moč povečati z zlaganjem zadnje klopi.
Elektrika, bencin ali dizel
Kupci novega C4 lahko izbirajo med tremi pogoni. Najprej je tu električna izvedenka ë-C4, katere električni motor razvije največjo moč 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora ter najvišjo hitrostjo 150 km/h. Električna energija je shranjena v 50 kWh litij-ionski bateriji s 400 V, kar po ciklu WLTP zadošča za doseg 350 km.
Med uporabnimi inovacijami je tudi izvlečni nosilec za tablični računalnik.
Bencinske barve zastopa že znani turbobencinski 1,2-litrski trivaljnik puretech, ki bo na voljo v treh izvedenkah: 100-, 130- in 155-konjski, pri čemer bo šibkejša opremljena z ročnim menjalnikom, 130-konjska z ročnim ali samodejnim 8-stopenjskim, najmočnejši pa so namenili le avtomatiko. Dizelski agregat bo prav tako že znani 1,5-litrski štirivaljnik bluehdi, ki bo na voljo v 110-konjski izvedenki z ročnim menjalnikom in 130-konjski s samodejnim 8-stopenjskim menjalnikom. Na slovenskem trgu novo generacijo C4 pričakujemo v začetku leta 2021. Takrat bodo znane tudi cene.