Korando išče slovenske kupce
Korejski Ssangyong bi se rad z novim, dopadljivejšim korandom uveljavil med evropskimi vozniki in voznicami, najprej pa bosta na voljo bencinar in dizel, nato šele električna izvedba.
Odpri galerijo
Avtomobili znamke Ssangyong niso ravno pogosti na slovenskih cestah, a zdaj prihaja novost. Sredi marca so tudi pri nas predstavili peto generacijo koranda; v prodajo so ga sicer poslali že v drugi polovici preteklega leta, konec tega leta pa napovedujejo še električno izvedbo.
Prvi korando je sicer nastal že davnega leta 1974 in je imel veliko bolj robato podobo. Od predhodnika je novinec daljši (zdaj 445 centimetrov), širši (187), nižji (162) in ima daljšo medosno razdaljo (2675 mm), več je tudi prostora za glavo in na zadnjih sedežih. Prtljažnik ima 551 litrov, precej je odlagalnih prostorov.
Vsaj prvi vtis je tak, da gre za modernega športnega terenca, proizvajalci pa upajo, da se bo uveljavil tudi med evropskimi kupci. Za takšen podvig pa ne bo dovolj samo modernejša oblika zunanjosti in notranjosti, ampak predvsem tehnična brezhibnost.
Na papirju ima korando vso varnostno opremo (seveda ne vse serijsko). Kar 74 odstotkov jekla je visoke trdnosti, avtomobil ima sedem varnostnih blazin in pet varnostnih zvezdic.
Najprej bosta na voljo 1,5-litrski turbobencinski (moč 120 kW/163 KM) in 1,6-litrski dizelski motor (100 kW/136KM), oba v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, pogon pa je na prednji kolesi ali na vsa štiri. Začetna cena je 16.490 evrov, najboljša izvedenka stane malo manj kot 24 tisočakov.
Moderni suv
Prvi korando je sicer nastal že davnega leta 1974 in je imel veliko bolj robato podobo. Od predhodnika je novinec daljši (zdaj 445 centimetrov), širši (187), nižji (162) in ima daljšo medosno razdaljo (2675 mm), več je tudi prostora za glavo in na zadnjih sedežih. Prtljažnik ima 551 litrov, precej je odlagalnih prostorov.
445 cm v dolžino meri novi korando.
Vsaj prvi vtis je tak, da gre za modernega športnega terenca, proizvajalci pa upajo, da se bo uveljavil tudi med evropskimi kupci. Za takšen podvig pa ne bo dovolj samo modernejša oblika zunanjosti in notranjosti, ampak predvsem tehnična brezhibnost.
Za varnost je poskrbljeno
Na papirju ima korando vso varnostno opremo (seveda ne vse serijsko). Kar 74 odstotkov jekla je visoke trdnosti, avtomobil ima sedem varnostnih blazin in pet varnostnih zvezdic.
Za konec leta napovedujejo tudi električno izvedbo.
Najprej bosta na voljo 1,5-litrski turbobencinski (moč 120 kW/163 KM) in 1,6-litrski dizelski motor (100 kW/136KM), oba v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, pogon pa je na prednji kolesi ali na vsa štiri. Začetna cena je 16.490 evrov, najboljša izvedenka stane malo manj kot 24 tisočakov.