Kozmetično-motorna nadgradnja
Osveženi renault trafic je med potovalno in vozniško prijetnejšimi salonskimi kombiji; motor ni več 1,6-litrski biturbo, ampak dvolitrski dizel z enim turbopolnilnikom, moč pa je ista.
Odpri galerijo
Generacijsko tretji trafic, ki je uradno ugledal luč sveta septembra 2014, je doslej poganjal 1,6-litrski dizel. Rahlo osveženi trafic prekinja tradicijo in se kot njegova starejša brata znova postavlja z 2,0-litrskim strojem. V primerjavi z nekdanjim 1,6-litrskim bratom, ki je v najzmogljivejši izvedbi ponujal ob pomoči dveh turbopolnilnikov in vodne ter oljne črpalke s spremenljivo stopnjo pretočnosti 107 kW (145 KM), pri novincu ne gre za zmogljivostni preskok.
Vse prej kot majhna novost je možnost izbire med 6-stopenjskim ročnim in prav tako 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Pri manjšem motorju je bila ponudba omejena na klasično prestavljanje.
Vse drugo ostaja v številkah precej nespremenjeno, naj gre za najvišjo hitrost 176 km/h ali teoretično 6,5-litrsko porabo goriva, ki je v praksi večinoma višja za dva litra. Najbolj pikolovski znajo opaziti le to, da novi trafic lepše pospešuje in za odtenek lažje vzdržuje visoko avtocestno hitrost.
Pomlajenega in poslovni rabi namenjenega trafica zaznamuje še nekaj kozmetičnih popravkov, gre predvsem za preoblikovano motorno masko in prednja led-žarometa s svetlobnimi telesi v obliki črke C. Manj novosti je v notranjosti, različica ima sedem sedežev in dvodelno mizico z višinskim in vzdolžnim pomikom.
Motor: štirivaljni turbodizelski
Gibna prostornina: 1997 cm3
Največja moč: 107 kW (145 KM) pri 3500 vrt./min
Največji navor: 350 Nm pri 1500 vrt./min
Pogon: na sprednji kolesi, 6-stopenjski samodejni menjalnik
Masa praznega vozila: 2384 kg
Mere (D/Š/V): 5399/1956/1953 mm
Medosna razdalja: 3498 mm
Najvišja hitrost: 176 km/h
Poraba goriva: 7,6 l/100 km
Izpust CO2: 165 g/km
Uradni zastopnik: Renault Slovenija
Maloprodajna cena: 39.089 evrov
Euro NCAP: *** (2015)
Del paketa, za katerega je treba primakniti 1600 evrov oziroma v izvedbi z usnjem še dva tisočaka, sta sedeža iz druge vrste, ki ju lahko poleg vzdolžnega pomikanja obrneš v smer dvodelne klopi. Nič manj salonski ni položaj za volanom. Tu ni večjih pripomb, razen da v tem renaultu ne najdeš konkretnega odlagališča za generacijsko najnovejši in dimenzijsko skoraj v nobenem primeru nič kaj miniaturni telefon.
Najnovejši trafic se v motorno novi izvedbi brez dvoma uvršča med potovalno in vozniško prijetnejše salonske kombije. Francoz po teh plateh težko razočara, čeprav drži, da se po kakovosti materialov in izdelave težko kosa z bolj rafiniranimi, a hkrati dražjimi pristno germanskimi konkurenti. Nič novega, boste verjetno dejali.
Dvolitrski brat ponuja enako moč in 10 Nm več navora, njegova krivulja seže na najvišji točki do spodobnih 350 Nm. Je pa štirivaljnik v primerjavi s predhodnikom emisijsko čistejši in trpežnejši ter vzdrževalno neproblematičen. Temu primerno ne preseneča odločitev za višjo delovno prostornino in tlačno polnjenje z enim turbopuhalom. Slednjega zna marsikdo pozdraviti!
Avtomatika
Vse prej kot majhna novost je možnost izbire med 6-stopenjskim ročnim in prav tako 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Pri manjšem motorju je bila ponudba omejena na klasično prestavljanje.
Novi trafic lepše pospešuje in za odtenek lažje vzdržuje visoko avtocestno hitrost.
Vse drugo ostaja v številkah precej nespremenjeno, naj gre za najvišjo hitrost 176 km/h ali teoretično 6,5-litrsko porabo goriva, ki je v praksi večinoma višja za dva litra. Najbolj pikolovski znajo opaziti le to, da novi trafic lepše pospešuje in za odtenek lažje vzdržuje visoko avtocestno hitrost.
Stilistično pomlajevanje
Pomlajenega in poslovni rabi namenjenega trafica zaznamuje še nekaj kozmetičnih popravkov, gre predvsem za preoblikovano motorno masko in prednja led-žarometa s svetlobnimi telesi v obliki črke C. Manj novosti je v notranjosti, različica ima sedem sedežev in dvodelno mizico z višinskim in vzdolžnim pomikom.
Motor: štirivaljni turbodizelski
Gibna prostornina: 1997 cm3
Največja moč: 107 kW (145 KM) pri 3500 vrt./min
Največji navor: 350 Nm pri 1500 vrt./min
Pogon: na sprednji kolesi, 6-stopenjski samodejni menjalnik
Masa praznega vozila: 2384 kg
Mere (D/Š/V): 5399/1956/1953 mm
Medosna razdalja: 3498 mm
Najvišja hitrost: 176 km/h
Poraba goriva: 7,6 l/100 km
Izpust CO2: 165 g/km
Uradni zastopnik: Renault Slovenija
Maloprodajna cena: 39.089 evrov
Euro NCAP: *** (2015)
Del paketa, za katerega je treba primakniti 1600 evrov oziroma v izvedbi z usnjem še dva tisočaka, sta sedeža iz druge vrste, ki ju lahko poleg vzdolžnega pomikanja obrneš v smer dvodelne klopi. Nič manj salonski ni položaj za volanom. Tu ni večjih pripomb, razen da v tem renaultu ne najdeš konkretnega odlagališča za generacijsko najnovejši in dimenzijsko skoraj v nobenem primeru nič kaj miniaturni telefon.
Ljudsko korekten
Najnovejši trafic se v motorno novi izvedbi brez dvoma uvršča med potovalno in vozniško prijetnejše salonske kombije. Francoz po teh plateh težko razočara, čeprav drži, da se po kakovosti materialov in izdelave težko kosa z bolj rafiniranimi, a hkrati dražjimi pristno germanskimi konkurenti. Nič novega, boste verjetno dejali.