URUS
Lamborghinijev supersuv
Urus bo do stotice prinorel v le 3,6 sekunde, 641-konjski V8 ga bo potisnil čez 300 km/h, pri Lamborghiniju pa so seveda poskrbeli tudi za udobje in infozabavo.
Odpri galerijo
Na evropske ceste letos spomladi prihaja novi lamborghini urus, suv, ki bo do stotice pospešil v 3,6 sekunde, do dvestotice pa v dobrih 12 sekundah, in dosegel najvišjo hitrost 304 kilometre na uro. Italijanski izdelovalec superšportnih avtomobilov zatrjuje, da bo urus prvi supersuv na svetu. Tudi cena bo superlativna: začela se bo nekje pri 185 tisočakih. Pri Lamborghiniju pravijo, da urus, imenovan po močni pasmi španskih bikov, postavlja nove standarde na področju superzmogljivih športnih terencev, kar se tiče moči in vozne dinamike, ne manjka mu niti dovršenega dizajna, luksuza in vsakodnevne uporabnosti
Štirikolesni pogon 60 odstotkov moči v normalnih razmerah prenaša na zadnji kolesi, a lahko v hipu prenese do 70 odstotkov moči na prednji par koles, opremljen z 21- do 23-colskimi pnevmatikami, pri čemer si je mogoče omisliti tudi posebne Pirellijeve celoletne ali zimske gume, razvite prav za urusa. Kadar je treba, se kar 87 odstotkov moči lahko prenese na zadnji kolesi. Avto pozna več programov vožnje – strada (cesta), sport, corsa (pista), terra (teren), neve (sneg) in sabbia (pesek), kot preostali lamborghiniji pa ima tudi nastavljiv uporabniški program ego.
Lamborghini urus je opremljen z vrsto asistenčnih sistemov, kot so samodejno zaviranje v sili, kamera na strehi in program za priklapljanje prikolice. Dolge luči se lahko samodejno prižigajo in ugašajo, med standardno opremo pa so seveda tudi prednji in zadnji parkirni senzorji ter tempomat.
Lepotec in zver
Urus temelji na platformi MLB evo, na kateri nastaja tudi audi Q7, pod pokrovom pa se skriva štirilitrski prisilno polnjeni osemvaljnik, ki razvije kar 641 konjskih moči in 850 Nm navora. Vsa ta moč se na vsa štiri kolesa prenaša prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika. Za ustavljanje skrbijo karbonsko-keramične zavore, ima pa tudi prilagodljivo zračno vzmetenje in aktivne stabilizatorje.Štirikolesni pogon 60 odstotkov moči v normalnih razmerah prenaša na zadnji kolesi, a lahko v hipu prenese do 70 odstotkov moči na prednji par koles, opremljen z 21- do 23-colskimi pnevmatikami, pri čemer si je mogoče omisliti tudi posebne Pirellijeve celoletne ali zimske gume, razvite prav za urusa. Kadar je treba, se kar 87 odstotkov moči lahko prenese na zadnji kolesi. Avto pozna več programov vožnje – strada (cesta), sport, corsa (pista), terra (teren), neve (sneg) in sabbia (pesek), kot preostali lamborghiniji pa ima tudi nastavljiv uporabniški program ego.
Udobna športnost
V njem je prostora za pet ljudi, pri čemer pa je celotna kabina osredotočena na voznika. Seveda ne manjka infozabavni sistem z dvema zaslonoma niti podpora za Applovo storitev CarPlay in Androidov Auto, za doplačilo pa si je mogoče omisliti ozvočenje danskega proizvajalca Bang & Olufsen.Lamborghini urus je opremljen z vrsto asistenčnih sistemov, kot so samodejno zaviranje v sili, kamera na strehi in program za priklapljanje prikolice. Dolge luči se lahko samodejno prižigajo in ugašajo, med standardno opremo pa so seveda tudi prednji in zadnji parkirni senzorji ter tempomat.