Letalo je specifično okolje. Bistvena je komunikacija
Letalo je specifično okolje, nekoliko drugačno od preostalega javnega prevoza, saj je na mali površini nagnetenih na desetine ali stotine ljudi iz različnih kultur, različnih starosti, mnoge je strah, večina pa se ne veseli večurnega neudobja.
Zato je še posebno na letalu treba upoštevati pravila obnašanja in predvsem biti uvideven ter prijazen, poudarjajo tisti, ki skrbijo za varnost in udobje potnikov. Bistvena je komunikacija, dodajajo.
Na večjih letalih
Če sedite ob oknu, pa bi ga radi zatemnili, vprašajte tiste ob sebi, kaj je ljubše njim. Če se ne strinjate, poiščite kompromis. Bi radi sedež spustili v ležeč položaj? Najprej se obrnite in ocenite višino potnika za vami. Če se njegova kolena dotikajo ali skoraj dotikajo vašega naslonjala, potrpite z dvignjenim naslonjalom, tako bo vam še vedno manj neudobno, kot bi bilo tistemu z vami, če bi moral trpeti z bolečimi koleni. Vas potnik za vami ves čas brca? Prosite ga, naj neha.
Najbolj pereče vprašanje ostaja, kako je z deljenjem naslonjal za roke, a kabinsko osebje je glede tega jasno – obe naslonjali pripadata tistemu, ki sedi na sredini. Temu je namreč najmanj udobno, medtem ko se lahko tisti ob oknu nasloni nanj, tisti ob prehodu pa tudi ima eno naslonjalo samo zase. Na večjih letalih, kjer je vmesnih sedežev več, se dogovorite, ali si boste s sosedi naslonjala delili ali bo vsak imel enega.