Letos več avtodomov
Mednarodni turistični sejem Alpe-Adria, na katerem so na ogled tudi avtodomi in počitniške prikolice, danes zvečer zapira vrata.
Odpri galerijo
Na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču imate danes do 19. ure še možnost obiskati 31. turistični sejem Alpe-Adria in 14. sejem gastronomije GastExpo & Sladoled. Poudarka letošnjega sejma Alpe-Adria sta do okolja prijazen aktivni oddih in karavaning. Ravno kampingu in karavaningu, s katerim so lani obogatili sejem, so letos namenili še več prostora in pozornosti.
Na lanski prireditvi so opremi in storitvam kampinga in karavaninga namenili le Stekleno dvorano, letos pa so program razširili v sodobno opremljeno montažno dvorano in razpoložljive površine povečali za dodatnih 2500 kvadratnih metrov. Razstavljavci – enajst podjetij – so pokazali nekaj avtodomov in počitniških prikolic ter nekaj malega opreme za kampiranje. Na sejmu sodelujejo tudi Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji (MPZA), Caravaning Club Slovenije (CCS) in specializirani medij na področju kampinga in karavaninga, revija Avto-dom.
Seveda število počitniških vozil še zdaleč ne dosega tistega, ki ga lahko vidimo na velikih specializiranih sejmih v tujini, a spodbudno je to, da jih je več kot lani. Poleg domače blagovne znamke Adria Mobil, ki je pripeljala nekaj avtodomov in počitniških prikolic, smo lahko videli izdelke priznanih znamk, kot so Carthago, LMC, Rapido, Robeta in Tourne mobil. Nekateri so pokazali tudi svojo floto avtodomov, ki jih dajejo v najem.
Dogajanje je spremljal zanimiv strokovni program. O avtodomarskem turizmu sta Gospodarsko razstavišče in MPZA že v sredo, 29. januarja, organizirala okroglo mizo z naslovom Slovenija – avtodomarjem prijazna dežela. Povezoval jo je Drago Bulc, starosta slovenskega turističnega novinarstva, sodelovali pa so Dušan Skerbiš, župan Mirne in vodja projekta MPZA, Gregor Macedoni, župan Novega mesta, Eva Štravs Podlogar, državna sekretarka na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, Milan Gabrovec, župan občine Markovec, in Judita Thaler iz podjetja Urbi.
Eva Štravs Podlogar je poudarila, da se vlada vsekakor zaveda pomena avtodomarskega turizma, saj je to turist, ki potuje vseh 365 dni v letu in ne le v glavni sezoni. Skerbiš je povzel, da je trenutno v MPZA vključenih 86 slovenskih občin, v katerih se popotnik z avtodomom lahko ustavi na več kot 160 lokacijah, in izrazil upanje, da se bo mreži pridružilo še več občin. Pozitivne izkušnje z gradnjo PZA sta predstavila tudi župana Novega mesta in Markovca.
Okroglo mizo je zaokrožila arhitektka Judita Thaler, ki je predstavila, kako se lotijo gradnje PZA in katera dovoljenja potrebujejo zanjo. PZA je definiran kot objekt za rekreacijo in turizem, tehnično pa je definiran kot parkirišče s komunalno opremo. Kot je navada v naši državi, lahko investitor hitro naleti na razne birokratske ovire, ki pa še zdaleč niso nepremostljive.
Več površin za avtodome
Na lanski prireditvi so opremi in storitvam kampinga in karavaninga namenili le Stekleno dvorano, letos pa so program razširili v sodobno opremljeno montažno dvorano in razpoložljive površine povečali za dodatnih 2500 kvadratnih metrov. Razstavljavci – enajst podjetij – so pokazali nekaj avtodomov in počitniških prikolic ter nekaj malega opreme za kampiranje. Na sejmu sodelujejo tudi Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji (MPZA), Caravaning Club Slovenije (CCS) in specializirani medij na področju kampinga in karavaninga, revija Avto-dom.
160 lokacij PZA je trenutno v 86 slovenskih občinah.
Seveda število počitniških vozil še zdaleč ne dosega tistega, ki ga lahko vidimo na velikih specializiranih sejmih v tujini, a spodbudno je to, da jih je več kot lani. Poleg domače blagovne znamke Adria Mobil, ki je pripeljala nekaj avtodomov in počitniških prikolic, smo lahko videli izdelke priznanih znamk, kot so Carthago, LMC, Rapido, Robeta in Tourne mobil. Nekateri so pokazali tudi svojo floto avtodomov, ki jih dajejo v najem.
Novost letošnjega sejma je možnost nakupa in prodaje rabljenih avtodomov, z nasveti pomagajo izkušeni partnerji revije Avto-dom. Prostor za prodajo je na zunanji ploščadi, kjer je možen tudi priklop na elektriko. Informacije dobite na spletni strani www.alpeadria.si.
Vse več postajališč
Dogajanje je spremljal zanimiv strokovni program. O avtodomarskem turizmu sta Gospodarsko razstavišče in MPZA že v sredo, 29. januarja, organizirala okroglo mizo z naslovom Slovenija – avtodomarjem prijazna dežela. Povezoval jo je Drago Bulc, starosta slovenskega turističnega novinarstva, sodelovali pa so Dušan Skerbiš, župan Mirne in vodja projekta MPZA, Gregor Macedoni, župan Novega mesta, Eva Štravs Podlogar, državna sekretarka na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, Milan Gabrovec, župan občine Markovec, in Judita Thaler iz podjetja Urbi.
Eva Štravs Podlogar je poudarila, da se vlada vsekakor zaveda pomena avtodomarskega turizma, saj je to turist, ki potuje vseh 365 dni v letu in ne le v glavni sezoni. Skerbiš je povzel, da je trenutno v MPZA vključenih 86 slovenskih občin, v katerih se popotnik z avtodomom lahko ustavi na več kot 160 lokacijah, in izrazil upanje, da se bo mreži pridružilo še več občin. Pozitivne izkušnje z gradnjo PZA sta predstavila tudi župana Novega mesta in Markovca.
Razstavljavci so pokazali nekaj avtodomov in počitniških prikolic ter opremo za kampiranje.
Okroglo mizo je zaokrožila arhitektka Judita Thaler, ki je predstavila, kako se lotijo gradnje PZA in katera dovoljenja potrebujejo zanjo. PZA je definiran kot objekt za rekreacijo in turizem, tehnično pa je definiran kot parkirišče s komunalno opremo. Kot je navada v naši državi, lahko investitor hitro naleti na razne birokratske ovire, ki pa še zdaleč niso nepremostljive.