OBRATI
Mercedses Benz Tesli skače v zelnik
Mercedes Benz je nedavno v Stockholmu predstavil težko pričakovani električni suv, poimenovan EQC, zaradi česar so ameriški Tesli nemudoma padle delnice za dobre štiri odstotke
Odpri galerijo
Elon Musk je na trgu luksuznih električnih avtomobilov res oral ledino, toda konkurenca ni spala. Teslinemu modelu X je v zelnik že zapeljal jaguar i-pace, Mercedes Benz je zdaj usekal z EQC 400, Audi pa naj bi še ta mesec v San Franciscu svetu pokazal e-trona. Analitiki investicijske banke Goldman Sachs napovedujejo, da bodo Tesline delnice zaradi vse številnejših tekmecev ob naraščajočih stroških še padale in se v roku šestih mesecev z zdajšnjih 289 evrov ustalile pri 210 evrih.
Pa nazaj k EQC 400, o katerem smo v minulih dneh poročali le na kratko. 4,7 metra dolg petsedežni suv (medosna razdalja je za 11 centimetrov krajša kot pri i-paceu) je prvi Mercedesov povsem električni avto. Prečiščena oblika je bolj konvencionalna kot pri trenutnih najbližjih tekmecih, jaguarju in tesli, od strani nekoliko spominja na manjši hišni model GLC, na zadku, predvsem lučeh, pa je opazno spogledovanje z razredom A. Notranjost je seveda digitalizirana z velikim infotainment zaslonom, ki vključuje optimizirano navigacijo s sprotnim prilagajanjem trase največjemu mogočemu časovnemu prihranku. Lastnik lahko upravlja avto tudi prek pametnega telefona, natančneje aplikacije Mercedes me, in tako, denimo, iz svoje dnevne sobe preverja napolnjenost baterije ali vključi klimo oziroma gretje.
2425 kilogramov tehta mercedes EQC.
Pa nazaj k EQC 400, o katerem smo v minulih dneh poročali le na kratko. 4,7 metra dolg petsedežni suv (medosna razdalja je za 11 centimetrov krajša kot pri i-paceu) je prvi Mercedesov povsem električni avto. Prečiščena oblika je bolj konvencionalna kot pri trenutnih najbližjih tekmecih, jaguarju in tesli, od strani nekoliko spominja na manjši hišni model GLC, na zadku, predvsem lučeh, pa je opazno spogledovanje z razredom A. Notranjost je seveda digitalizirana z velikim infotainment zaslonom, ki vključuje optimizirano navigacijo s sprotnim prilagajanjem trase največjemu mogočemu časovnemu prihranku. Lastnik lahko upravlja avto tudi prek pametnega telefona, natančneje aplikacije Mercedes me, in tako, denimo, iz svoje dnevne sobe preverja napolnjenost baterije ali vključi klimo oziroma gretje.
EQC ima dva asinhrona motorja, po enega na vsaki osi, ki skupaj razvijeta 300 kW (402 KM) pri največjem navoru 765 Nm, kar je dovolj, da 2425-kilogramsko vozilo doseže 100 km/h v 5,1 sekunde. Pogon je kajpak štirikolesen. Baterija z zmogljivostjo 80 kWh, ki, mimogrede, tehta 650 kilogramov, omogoča doseg približno 450 kilometrov. Voznik lahko izbira med petimi programi vožnje, comfort, eco, max range in sport, ali pa modelira svoj lastni, individualni program.
Koliko bo stal EQC, še ni znano, na ceste pa bo zapeljal prihodnje leto. Proizvajali ga bodo v nemškem Bremnu in na Kitajskem. In kakšna konkurenca ob že omenjeni se mu še obeta? Leta 2020 naj bi BMW v salone lansiral iX3, Volkswagen za leto 2021 pripravlja I. D. crozza, njegova Škoda pa model vision E. Proizvajalci pač predvidevajo, da bodo suvi priljubljeni tudi v električni prihodnosti.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
09:00
Jesensko branje