Mestni bencinar stare šole
Hyundaijev model i20 se najbolje počuti v mestu, njegov atmosferski bencinski motor pa poskrbi za ugodno porabo.
Odpri galerijo
Štirimetrski hyundai i20 po današnjih standardih spada med avtomobile, ki se najbolje počutijo v mestu. Spomnimo, da so bili nekoč takšnih mer družinski avtomobili, zato bi se z i20 tudi danes lahko podali na kakšen daljši potep. Pri testnem hyundaiju, ki je imel najbogatejšo raven opreme premium, bi bil takšen izlet celo udoben, predvsem pa varčen zaradi 1,25-litrskega bencinskega štirivaljnika stare šole.
Notranjost avtomobila sledi hišni oblikovalski filozofiji, uporabljeni materiali so prijetni na otip z izjemo vratnih tapet, kjer še vedno prevladuje trša plastika. Pohvalim lahko udobno sedenje, sploh spredaj, in solidno ergonomijo vozniškega prostora. Infozabavna naprava v testnem avtomobilu ni podpirala navigacije in sprejema digitalnega radijskega signala DAB, je pa bila možnost zrcaljenja pametnih naprav prek protokola apple carplay in android auto.
Testni avtomobil je bil dodatno opremljen z zimskim paketom, ki je ponudil 3-stopenjsko ogrevanje sprednjih sedežev in volanskega obroča. Vsekakor dobrodošla oprema. Delovanje klimatske naprave je nadziral računalnik; kar smo pogrešali, je možnost ločenega nastavljanja pretoka zraka skozi zračnike, ki so sicer dobro postavljeni in poleti ne ustvarjajo motečega prepiha.
Pod motornim pokrovom testnega i20 je bila močnejša različica 1,25-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki razvije 61,8 kilovata oziroma 84 konjev moči (obstaja tudi šibkejša 55,2-kilovatna različica). Ker gre za klasični atmosferski motor, bi težko govoril o kakšni pretirani živahnosti. S takšnim motorjem opremljeni i20 zelo leno pospešuje in za prehitevanje moramo 5-stopenjski ročni menjalnik nujno prestaviti v prestavo ali dve nižje. Lahko pa pohvalim zelo precizno prestavljanje.
Kljub lenobnosti avtomobil lahko doseže 170 km/h, tako da je dovolj konkurenčen na avtocestah – vsaj slovenskih. Se je pa motor izkazal za zelo gospodarnega – potovalni računalnik je po končanem testu pokazal povprečno porabo 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov; z bolj umirjeno vožnjo bi bila poraba celo nižja. In verjamemo, da bo zaradi klasične atmosferske zasnove agregat dobro služil še dolga leta.
Podvozje je uravnoteženo, tako da udobno požira slabše slovenske ceste, in je hkrati dovolj čvrsto za bolj dinamično vožnjo. Pri parkiranju bodo prav prišli vzvratna kamera in parkirna tipala, s katerimi je bil opremljen testni i20. Pregled nazaj je zaradi zajetnega zadnjega stebrička okrnjen. Prtljažni prostor bo zadoščal za vikend družinske nakupe – meri namreč 326 litrov – pa tudi za kakšne krajše počitnice, sploh v dvoje.
Če je prostora premalo, lahko zložimo naslon zadnje klopi (deljiv v razmerju 60 : 40) in tako pridobimo 1042 litrov prtljažnega prostora z ravnim (dvojnim) dnom.
Zadnje in pozicijske luči so v sodobni led-tehniki, glavni žarometi pa halogenski in temu primerno osvetljujejo cesto pred nami. Nad njihovim delovanjem bdita tipalo za samodejni vklop luči in kamera za zasenčenje dolgih žarometov. Škoda le, da dnevne luči svetijo le spredaj.
Zimsko udobje
Notranjost avtomobila sledi hišni oblikovalski filozofiji, uporabljeni materiali so prijetni na otip z izjemo vratnih tapet, kjer še vedno prevladuje trša plastika. Pohvalim lahko udobno sedenje, sploh spredaj, in solidno ergonomijo vozniškega prostora. Infozabavna naprava v testnem avtomobilu ni podpirala navigacije in sprejema digitalnega radijskega signala DAB, je pa bila možnost zrcaljenja pametnih naprav prek protokola apple carplay in android auto.
Testni avtomobil je bil dodatno opremljen z zimskim paketom, ki je ponudil 3-stopenjsko ogrevanje sprednjih sedežev in volanskega obroča. Vsekakor dobrodošla oprema. Delovanje klimatske naprave je nadziral računalnik; kar smo pogrešali, je možnost ločenega nastavljanja pretoka zraka skozi zračnike, ki so sicer dobro postavljeni in poleti ne ustvarjajo motečega prepiha.
Klasična šola
Pod motornim pokrovom testnega i20 je bila močnejša različica 1,25-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki razvije 61,8 kilovata oziroma 84 konjev moči (obstaja tudi šibkejša 55,2-kilovatna različica). Ker gre za klasični atmosferski motor, bi težko govoril o kakšni pretirani živahnosti. S takšnim motorjem opremljeni i20 zelo leno pospešuje in za prehitevanje moramo 5-stopenjski ročni menjalnik nujno prestaviti v prestavo ali dve nižje. Lahko pa pohvalim zelo precizno prestavljanje.
Zadnje luči so v sodobni led-tehniki, a v načinu dnevne luči ne svetijo.
Kljub lenobnosti avtomobil lahko doseže 170 km/h, tako da je dovolj konkurenčen na avtocestah – vsaj slovenskih. Se je pa motor izkazal za zelo gospodarnega – potovalni računalnik je po končanem testu pokazal povprečno porabo 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov; z bolj umirjeno vožnjo bi bila poraba celo nižja. In verjamemo, da bo zaradi klasične atmosferske zasnove agregat dobro služil še dolga leta.
Tudi za krajše dopuste
Podvozje je uravnoteženo, tako da udobno požira slabše slovenske ceste, in je hkrati dovolj čvrsto za bolj dinamično vožnjo. Pri parkiranju bodo prav prišli vzvratna kamera in parkirna tipala, s katerimi je bil opremljen testni i20. Pregled nazaj je zaradi zajetnega zadnjega stebrička okrnjen. Prtljažni prostor bo zadoščal za vikend družinske nakupe – meri namreč 326 litrov – pa tudi za kakšne krajše počitnice, sploh v dvoje.
Če je prostora premalo, lahko zložimo naslon zadnje klopi (deljiv v razmerju 60 : 40) in tako pridobimo 1042 litrov prtljažnega prostora z ravnim (dvojnim) dnom.
Hyundai i20 1,25 CVVT premium
Motor: štirivaljni bencinski motor
Gibna prostornina: 1248 ccm
Največja moč: 61,8 kW (84 KM) pri 6000 vrt./min
Največji navor: 121,6 Nm pri 4000 vrt./min
Pogon: na sprednji kolesi, 5-stopenjski ročni menjalnik
Masa praznega vozila: 1233 kg
Mere (D/Š/V): 4045/1734/1474 mm
Medosna razdalja: 2570 mm
Prostornina prtljažnika: 326–1042 l
Posoda za gorivo: 50 l
Najvišja hitrost: 170 km/h
Pospešek od 0 do 100 km/h: n. p.
Poraba goriva: 5,3–5,9 l/100 km
Izpust CO2: 121–136 g/km
Uradni zastopnik: Hyundai Avto Trade, d. o. o.
Maloprodajna cena: 14.390 evrov
Euro NCAP: ****
Motor: štirivaljni bencinski motor
Gibna prostornina: 1248 ccm
Največja moč: 61,8 kW (84 KM) pri 6000 vrt./min
Največji navor: 121,6 Nm pri 4000 vrt./min
Pogon: na sprednji kolesi, 5-stopenjski ročni menjalnik
Masa praznega vozila: 1233 kg
Mere (D/Š/V): 4045/1734/1474 mm
Medosna razdalja: 2570 mm
Prostornina prtljažnika: 326–1042 l
Posoda za gorivo: 50 l
Najvišja hitrost: 170 km/h
Pospešek od 0 do 100 km/h: n. p.
Poraba goriva: 5,3–5,9 l/100 km
Izpust CO2: 121–136 g/km
Uradni zastopnik: Hyundai Avto Trade, d. o. o.
Maloprodajna cena: 14.390 evrov
Euro NCAP: ****
Zadnje in pozicijske luči so v sodobni led-tehniki, glavni žarometi pa halogenski in temu primerno osvetljujejo cesto pred nami. Nad njihovim delovanjem bdita tipalo za samodejni vklop luči in kamera za zasenčenje dolgih žarometov. Škoda le, da dnevne luči svetijo le spredaj.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
09:00
Jesensko branje