Močnejši suvek: izstopa z dokaj kakovostno izdelavo in izbranimi materiali
Toyota je hibride seveda pripravljala in razvijala z namenom manjše porabe. Imajo pa tudi kako izvedenko, ki poskuša to zasnovo prikazati v malce bolj dinamični luči. Takšen primer je tudi toyota CH-R GR sport.
V narekovajih
Športnost damo v primeru tega izdelka res lahko v narekovaje, kar sicer ni nič tako zelo narobe. Avtomobil ima v tem primeru namesto 1,8-litrskega nekaj večji dvolitrski štirivaljni bencinski motor z močjo 112 kW, pa kot hibrid še dodatnega manjšega električnega za skupno sistemsko moč 135 kW.
Vse to se prenaša na sprednji kolesi in tako kot pri drugih hibridnih izvedbah te znamke s pomočjo brezstopenjskega samodejnega menjalnika. Ta deluje morda bolj gladko oziroma pri morebitnem močnejšem pritisku na stopalko za plin manj glasno, kar je dobro. Večja moč morda tudi daje nekaj več lagodja pri kakem prehitevalnem manevru.
135 kW sistemske moči razvije hibridni motor.
Lahko je varčen
CH-R je sicer kljub nekaterim drugačnim oblikovnim poudarkom vendarle precej umirjen avtomobil, če ga dojemate tako, je lahko tudi solidno varčen (še v hladnejšem delu leta je poraba okoli pet litrov bencina/100 km), s priganjanjem v slogu imena modelske različice boste hitro liter ali dva višje.
Dobra izdelava
Vozne lastnosti so korektne, ne pa izstopajoče, kot vselej pa velja, da CH-R s svojo podobo zahteva nekaj davka pri preglednosti nazaj. Tudi prostornost v 4,4 metra dolgem avtomobilu ni nekaj, o čemer bi se hvalili sosedom, še posebno ne na zadnji klopi. Bolj pač ta mala toyota izstopa z dokaj kakovostno izdelavo in izbranimi materiali. Pa seveda, v tej različici, ki je nekakšen vrh ponudbe, je zanjo treba odšteti precejšen kupček denarja.
Toyota C-HR 2.0 hybrid e-CVT GR sport
Zastopnik: Toyota Adria, Ljubljana
Cena: 36.000 evrov
Euro NCAP: ***** (2017)
Izpust CO2: 119 g/km