OBRATI
Moto guzzi za vse terene
Na domači predstavitvi smo zbrali nekaj vtisov o novem Moto Guzzijevem potovalnem enduro motorju srednjega razreda, modelu V85 TT.
Odpri galerijo
Ne zgodi se pogosto, da bi slovenski zastopnik katere od znamk motornih koles organiziral novinarsko predstavitev, ki bi vključevala daljšo testno vožnjo, kakor smo vajeni na mednarodnih predstavitvah za medije.
Novinca smo prvič srečali novembra 2018 na milanskem salonu motociklov EICMA, tokrat pa smo prve vtise zbrali na 150-kilometrski vožnji na območju treh dežel: Slovenije, Italije in Avstrije.
Po mnenju tovarne gre pri novem moto guzziju za enduro klasika, njegovo oblikovanje in barve pa so drzne. Kdor bo izbral dvobarvno kombinacijo, bo moral globlje seči v žep. V živo in zunaj na svetlobi je motocikel precej lepši kot v katalogu, skozi njega veje veter starih enduro časov. Neposredno vabi na oddaljeno popotovanje, na brezpotja, na zahtevne terene, v neznano.
Novinca poganja zračno-oljno hlajeni dvovaljni agregat V-Twin, ki še vztraja s po eno odmično gredjo in z dvema ventiloma v glavah. Ima 853 kubičnih centimetrov prostornine, razvije maksimalno moč 80 KM (59 kW) pri 7750 vrt./min in največji navor 80 Nm pri sicer nizkih 5000 vrt./min. Menjalnik je 6-stopenjski, prenos moči pa je izveden prek kardana. Za vzmetenje sprednjega kolesa skrbijo teleskopske vilice premera 41 mm, zadnje kolo pa blažijo dvostranske plavajoče vilice swingarm s stranskim monoamortizerjem z nastavljivim podaljškom in vzmetno prednapetostjo.
Zavore spredaj so dvojni nerjaveči jekleni plavajoči diski premera 320 mm s 4-batno čeljustjo. Zadaj zavira en nerjaveč disk velikosti 260 mm z dvobatno plavajočo čeljustjo – nad obema zavorama bdi ABS-sistem. Sprednje kolo je velikosti 19« 110/80, zadnje 17« 150/70, z žičnimi naperami. Višina sedeža od tal je 830 mm, kar je normalno za ta razred, zato naj nižjerasli motor pred nakupom vsekakor preizkusijo. Suha teža motocikla je 209 kg, rezervoar sprejme 21 litrov vključno s petimi litri rezerve, motor zadovoljuje okoljski standard EU4. Na predstavitveni vožnji je potovalni računalnik zabeležil povprečno porabo malce več kot 5 litrov na 100 km.
Za podrobnejšo oceno motocikla in njegovih lastnosti bo seveda potrebna daljša testna vožnja, a naši prvi vtisi so, da se motocikel lepo pelje, sedenje je zelo naravno in udobno, sedež je dobro odmerjen. Krmilo je postavljeno pod primernim kotom in je prave širine. Inštrumenti so v TFT-zaslonu, podajajo preobilje informacij, a ko se jih človek enkrat navadi obvladovati, gre.
Vzvratna ogledala so še dovolj velika, da se dobro vidi nazaj, stikala pa niso najboljše kakovosti. Zavore so dobro odmerljive, vzmetenje terensko. Agregat je sicer stare zasnove, vendar lepo vleče skozi vse prestave, sodobnost so mu vdihnili z elektronsko povezavo ročice plina in odpiranja loput na sesalnih grlih, tako da lahko prek rahlo kompliciranega vmesnika izbiramo med tremi načini vožnje (cesta, dež, teren). Menjalnik v povezavi s kardanskim prenosom dobro opravlja svoje delo.
Cena za osnovni model (led-luči, osnovna zaščita pred vetrom, zaščita motorja, zaščita rok, nastavljive ročke, tempomat, TFT-prikazovalnik, različni vozni programi) bo v Sloveniji znašala 11.490 evrov; bolje opremljeni premium model, ki ima dvobarvno kombinacijo, rdeč okvir motorja in centralno stojalo, bo stal 500 evrov več. Tovarniška garancija je 2 leti. Za doplačilo bo na voljo veliko dodatne opreme.
Generalni uvoznik znamke motornih koles Moto Guzzi za Slovenijo in Balkan, koprski PVG, nas je tako presenetil s predstavitvijo njihovega paradnega konja, modela V85 TT; kratica TT skriva italijanski besedici Tutto Terreno, kar naj bi pomenilo za vse terene.
Novinca smo prvič srečali novembra 2018 na milanskem salonu motociklov EICMA, tokrat pa smo prve vtise zbrali na 150-kilometrski vožnji na območju treh dežel: Slovenije, Italije in Avstrije.
Klasične poteze
Po mnenju tovarne gre pri novem moto guzziju za enduro klasika, njegovo oblikovanje in barve pa so drzne. Kdor bo izbral dvobarvno kombinacijo, bo moral globlje seči v žep. V živo in zunaj na svetlobi je motocikel precej lepši kot v katalogu, skozi njega veje veter starih enduro časov. Neposredno vabi na oddaljeno popotovanje, na brezpotja, na zahtevne terene, v neznano.
Presenetijo tudi detajli: na kolesnih obročih, glavi motorja ter zaščiti motorja so napisi tovarne, zavore ponosno nosijo napis Brembo, leteči orel pa je na bokih rezervoarja in znotraj TFT-inštrumentov ter v led obliki integriran kot dnevna luč znotraj sprednjega žarometa. Napis, da je motocikel narejen v Mandello del Lario, daje novincu pečat.
Agregat in podvozje
Novinca poganja zračno-oljno hlajeni dvovaljni agregat V-Twin, ki še vztraja s po eno odmično gredjo in z dvema ventiloma v glavah. Ima 853 kubičnih centimetrov prostornine, razvije maksimalno moč 80 KM (59 kW) pri 7750 vrt./min in največji navor 80 Nm pri sicer nizkih 5000 vrt./min. Menjalnik je 6-stopenjski, prenos moči pa je izveden prek kardana. Za vzmetenje sprednjega kolesa skrbijo teleskopske vilice premera 41 mm, zadnje kolo pa blažijo dvostranske plavajoče vilice swingarm s stranskim monoamortizerjem z nastavljivim podaljškom in vzmetno prednapetostjo.
80 KM razvije terenski moto guzzi.
Zavore spredaj so dvojni nerjaveči jekleni plavajoči diski premera 320 mm s 4-batno čeljustjo. Zadaj zavira en nerjaveč disk velikosti 260 mm z dvobatno plavajočo čeljustjo – nad obema zavorama bdi ABS-sistem. Sprednje kolo je velikosti 19« 110/80, zadnje 17« 150/70, z žičnimi naperami. Višina sedeža od tal je 830 mm, kar je normalno za ta razred, zato naj nižjerasli motor pred nakupom vsekakor preizkusijo. Suha teža motocikla je 209 kg, rezervoar sprejme 21 litrov vključno s petimi litri rezerve, motor zadovoljuje okoljski standard EU4. Na predstavitveni vožnji je potovalni računalnik zabeležil povprečno porabo malce več kot 5 litrov na 100 km.
Prvi vtisi po vožnji
Za podrobnejšo oceno motocikla in njegovih lastnosti bo seveda potrebna daljša testna vožnja, a naši prvi vtisi so, da se motocikel lepo pelje, sedenje je zelo naravno in udobno, sedež je dobro odmerjen. Krmilo je postavljeno pod primernim kotom in je prave širine. Inštrumenti so v TFT-zaslonu, podajajo preobilje informacij, a ko se jih človek enkrat navadi obvladovati, gre.
Vzvratna ogledala so še dovolj velika, da se dobro vidi nazaj, stikala pa niso najboljše kakovosti. Zavore so dobro odmerljive, vzmetenje terensko. Agregat je sicer stare zasnove, vendar lepo vleče skozi vse prestave, sodobnost so mu vdihnili z elektronsko povezavo ročice plina in odpiranja loput na sesalnih grlih, tako da lahko prek rahlo kompliciranega vmesnika izbiramo med tremi načini vožnje (cesta, dež, teren). Menjalnik v povezavi s kardanskim prenosom dobro opravlja svoje delo.
Izbiramo med tremi načini vožnje: cesta, dež in teren.
Cena za osnovni model (led-luči, osnovna zaščita pred vetrom, zaščita motorja, zaščita rok, nastavljive ročke, tempomat, TFT-prikazovalnik, različni vozni programi) bo v Sloveniji znašala 11.490 evrov; bolje opremljeni premium model, ki ima dvobarvno kombinacijo, rdeč okvir motorja in centralno stojalo, bo stal 500 evrov več. Tovarniška garancija je 2 leti. Za doplačilo bo na voljo veliko dodatne opreme.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
22:00
Potreba po zavojevanju