OBRATI
Moto oprema
Ogledali si bomo nekaj novosti na področju motoristične opreme, od motokrosističnih očal Ethen prek čelade Arai do škornjev TCX.
Odpri galerijo
Tisti, ki se vozijo s terenskimi motocikli, vedo, kako zelo pomembna je zaščita oči in obraznega predela. Voznike na terenu poleg vetra bičata prah in blato, v vožnji v gozdu jih utegne presenetiti celo kakšna veja, v skupinski vožnji kamenje in deli zemljine letijo izpod koles kolega. Prav zaradi tega je zelo pomembna ustrezna zaščita oči in obraza.
Italijanski proizvajalec očal Ethen je v svetu terenskega motorizma prepoznano ime. A Italijani v naboru ponudbe nimajo samo takšnih očal, temveč tudi motoristična očala retro oblike, sončna očala, očala za kolesarjenje in vojaška zaščitna očala.
Veste, da pri japonskem proizvajalcu čelad Arai nov model čelade načrtujejo in razvijajo tudi do pet let in da izdelava ene čelade traja 18 ur? Arai je znamka z vrha ponudbe zaščitnih motorističnih čelad in jo uporabljajo tudi najboljši tekmovalci – denimo tovarniški voznik Yamahe Maverick Vinales v razredu motoGP ali petkratni svetovni (tudi letošnji) prvak razreda superbike Joathan Rea.
Model chaser-X je tretji model te priznane znamke, ki uporablja novi sistem zapiranja sprednjega vizirja (VAS – variable axis system), prav tako se čelada odlikuje z novim sistemom prezračevanja, podobnim tistemu iz vrhunskega modela RX-7V, ki ga zaznamuje velika vhodna reža (top ventilation system). Zunanja školjka je prilagojena obliki t. i. evropskega tipa glave, FCS (facial countur system). Čelada je relativno majhna, s tem zelo aerodinamična in tiha, na podbradnem delu je dodana zaščita.
Zagotovljeno je srednje močno zračenje, proti rosenju vizirja je dodan t. i. pinlock vložek. Čelada ima snemljive ličnice in je v celoti pralna, v notranjosti je mogoče namestiti slušalke za komunikacijski sistem. Od 569 do 699 evrov (odvisno od dizajna) so na voljo pri slovenskem zastopniku Pintar Racing Service.
Eden najbolj izpostavljenih predelov motoristovega telesa so prav gotovo okončine. Poleg rok so noge tiste, ki potrebujejo še posebno zaščito. Za izdelavo ustreznih kakovostnih motorističnih škornjev je potrebnega veliko znanja pa tudi rokodelske spretnosti. To pri italijanski znamki TCX zagotovo imajo, saj imajo dolgoletno tradicijo izdelovanja zaščitnih obuval, in to ne samo motorističnih.
Motoristični škornji RT race, namenjeni športni vožnji, so vrh njihove ponudbe. Zaznamujejo jih vgrajena pasivna varnost, uporabljeni vrhunski materiali in kakovostna izdelava. Podobni so smučarskim čevljem, kljub navidezni in potrebni rigidnosti (z zadnjo oporo DFC) dajejo zato občutek varnosti.
Zapenjajo se s trojnim sistemom: z notranjimi vezalkami, zadrgo na zunanjem delu in prilagodljivim zapenjanjem na zgornjem delu škornja. Na vseh izpostavljenih predelih (peta, prsti) so dodatno ojačani s ščitniki iz magnezija. Cena: 339 evrov.
Očala Ethen
Italijanski proizvajalec očal Ethen je v svetu terenskega motorizma prepoznano ime. A Italijani v naboru ponudbe nimajo samo takšnih očal, temveč tudi motoristična očala retro oblike, sončna očala, očala za kolesarjenje in vojaška zaščitna očala.
Testna motokros očala so se izkazala za zelo zanesljiva in uporabna, lepo sedejo na obraz, coolmax pena na notranjem robu se dobro prilega obrazu in v kombinaciji z zračniki omogoča dobro prezračevanje. Omogočajo dober pregled, na voljo je več vrst in barvnih kombinacij zaščitne plastike, prav tako obilje različnih grafik za elastični del. Pri slovenskem zastopniku MotoXgeneration, JRSR, d. o. o., boste našli njihovo celotno ponudbo po sprejemljivih cenah.
Čelada arai chaser-X
Veste, da pri japonskem proizvajalcu čelad Arai nov model čelade načrtujejo in razvijajo tudi do pet let in da izdelava ene čelade traja 18 ur? Arai je znamka z vrha ponudbe zaščitnih motorističnih čelad in jo uporabljajo tudi najboljši tekmovalci – denimo tovarniški voznik Yamahe Maverick Vinales v razredu motoGP ali petkratni svetovni (tudi letošnji) prvak razreda superbike Joathan Rea.
Model chaser-X je tretji model te priznane znamke, ki uporablja novi sistem zapiranja sprednjega vizirja (VAS – variable axis system), prav tako se čelada odlikuje z novim sistemom prezračevanja, podobnim tistemu iz vrhunskega modela RX-7V, ki ga zaznamuje velika vhodna reža (top ventilation system). Zunanja školjka je prilagojena obliki t. i. evropskega tipa glave, FCS (facial countur system). Čelada je relativno majhna, s tem zelo aerodinamična in tiha, na podbradnem delu je dodana zaščita.
Chaser-X uporablja novi sistem zapiranja sprednjega vizirja.
Zagotovljeno je srednje močno zračenje, proti rosenju vizirja je dodan t. i. pinlock vložek. Čelada ima snemljive ličnice in je v celoti pralna, v notranjosti je mogoče namestiti slušalke za komunikacijski sistem. Od 569 do 699 evrov (odvisno od dizajna) so na voljo pri slovenskem zastopniku Pintar Racing Service.
Škornji TCX RT race
Eden najbolj izpostavljenih predelov motoristovega telesa so prav gotovo okončine. Poleg rok so noge tiste, ki potrebujejo še posebno zaščito. Za izdelavo ustreznih kakovostnih motorističnih škornjev je potrebnega veliko znanja pa tudi rokodelske spretnosti. To pri italijanski znamki TCX zagotovo imajo, saj imajo dolgoletno tradicijo izdelovanja zaščitnih obuval, in to ne samo motorističnih.
Motoristični škornji RT race, namenjeni športni vožnji, so vrh njihove ponudbe. Zaznamujejo jih vgrajena pasivna varnost, uporabljeni vrhunski materiali in kakovostna izdelava. Podobni so smučarskim čevljem, kljub navidezni in potrebni rigidnosti (z zadnjo oporo DFC) dajejo zato občutek varnosti.
Zaščita oči in obraznega predela je še kako pomembna.
Zapenjajo se s trojnim sistemom: z notranjimi vezalkami, zadrgo na zunanjem delu in prilagodljivim zapenjanjem na zgornjem delu škornja. Na vseh izpostavljenih predelih (peta, prsti) so dodatno ojačani s ščitniki iz magnezija. Cena: 339 evrov.