PRAZNIČNO
Na Bledu največja jelka (FOTO)
Parki in znamenitosti alpskega bisera so si nadeli praznično podobo, ki preganja zimsko temo vse do Svetih treh kraljev.
Odpri galerijo
Na Bledu so zasvetile praznične luči. »Zaradi epidemije vseh dogodkov in prireditev, ki smo jih bili vajeni iz preteklih let, seveda ne bo,« pravijo na Turizmu Bled. »Bo pa naš kraj okrašen, med drugim bodo obiskovalce v Zdraviliškem parku pozdravile jaslice v naravni velikosti, ki so jih izdelali v slikarskem društvu Atelje Bled. Še vedno bo na Jezerski promenadi tudi največja naravna okrašena jelka v Sloveniji.
Mesto bo torej kljub težkim časom v adventnem in prazničnem času razsvetlilo več tisoč luči. Tudi blejsko srce je dobilo praznično preobleko. Žal letos ne bo znamenitega ogromnega, kar eno tono težkega blejskega rdečega stola, saj glede na vsa priporočila NIJZ v tem času njegova uporaba ne bi bila varna.«
Ob izteku leta na Bledu že zrejo v novo leto 2021. »Naloge lokalnih turističnih organizacij se spreminjajo, po epidemiji pa se bodo še bolj,« sporočajo z Zavoda za pospeševanje turizma. »Osrednja beseda tako pri novi razvojni strategiji občine Bled kot tudi pri delovanju Turizma Bled je trajnost. Trajnostni razvoj na vseh področjih, od varovanja okolja, promocije kulturne dediščine in predvsem povezovanja domačinov z gosti in obratno so teme, ki so v tem trenutku najbolj izpostavljene in na katerih Turizem Bled tudi največ dela.
To je povsem razumljivo, saj je Bled tri leta član Zelene sheme slovenskega turizma in nosilec zlatega certifikata, kar pomeni, da so na tem področju uspešni, kljub temu pa je treba vedeti, da je trajnostni razvoj tek na dolge proge.
Na Turizmu Bled opozarjajo še na pomembno vlogo lokalnih turističnih organizacij: »Njihova vloga se v svetu preveša v vlogo upravljavcev destinacij. To pomeni, da so lokalne turistične organizacije po vsem razvitem svetu, tudi pri nas, organizacije, ki povezujejo, ozaveščajo, izobražujejo, vse večjo pozornost pa namenjajo domačinom. Dejstvo je, da morajo trajnost v vseh njenih številnih pomenih najprej razumeti in ponotranjiti domačini, šele nato lahko to pričakujemo od gostov. Turistični razvoj vasi okoli Bleda (Prgarija), blejske zgodbe, kulinarika in šport, vse to je delo, ki ga v tem trenutku opravlja lokalna turistična organizacija.«
Bled je del skupnosti Julijske Alpe, v kateri so povezani kraji, ki imajo podobne cilje in podobne težave. Eden najbolj opaznih produktov je daljinska pohodna pot Julijana, ki je na mednarodnem prizorišču dobila vrsto nagrad in priznanj. Je tudi del mednarodne skupnosti Alpski biseri, ki se prav tako ukvarja s trajnostnim razvojem.
»Sploh pa – že tretje leto zapored smo med 100 najbolj trajnostnimi destinacijami tega sveta po izboru nizozemske nevladne organizacije Greendestinations.org,« so še povedali na Turizmu Bled. »Leto 2021 bo leto novih izzivov in priložnosti. Turizem se vse bolj in bolj obrača na neposredno komunikacijo med ponudnikom in gostom, še bolj pa na komunikacijo med gostom in domačinom.
Kot je večkrat poudaril župan Janez Fajfar, Bled ne sme devet mesecev na leto postati mesto duhov, mesto brez domačinov, ampak je ravno lokalno prebivalstvo največji potencial, ki ga Bled ima. Ljudje smo tisti, ki kreiramo podobo svojega kraja, ki se odločamo, kako bomo sebe in kraj predstavili svetu in kaj je naš osnovni motiv – le zaslužek ali ponosno varovanje in predstavljanje bogate dediščine na številnih področjih, uvajanje novih trajnostnih praks, spoštovanje sočloveka. V letu, ki je pred nami, se na področju turizma obeta kar nekaj projektov, med njimi sta digitalizacija del Riklijeve zapuščine in izgradnja gorskih kolesarskih poti v okolici.«
Mesto bo torej kljub težkim časom v adventnem in prazničnem času razsvetlilo več tisoč luči. Tudi blejsko srce je dobilo praznično preobleko. Žal letos ne bo znamenitega ogromnega, kar eno tono težkega blejskega rdečega stola, saj glede na vsa priporočila NIJZ v tem času njegova uporaba ne bi bila varna.«
Ob izteku leta na Bledu že zrejo v novo leto 2021. »Naloge lokalnih turističnih organizacij se spreminjajo, po epidemiji pa se bodo še bolj,« sporočajo z Zavoda za pospeševanje turizma. »Osrednja beseda tako pri novi razvojni strategiji občine Bled kot tudi pri delovanju Turizma Bled je trajnost. Trajnostni razvoj na vseh področjih, od varovanja okolja, promocije kulturne dediščine in predvsem povezovanja domačinov z gosti in obratno so teme, ki so v tem trenutku najbolj izpostavljene in na katerih Turizem Bled tudi največ dela.
To je povsem razumljivo, saj je Bled tri leta član Zelene sheme slovenskega turizma in nosilec zlatega certifikata, kar pomeni, da so na tem področju uspešni, kljub temu pa je treba vedeti, da je trajnostni razvoj tek na dolge proge.
Že tretjič so med 100 najbolj trajnostnimi destinacijami na svetu.
Na Turizmu Bled opozarjajo še na pomembno vlogo lokalnih turističnih organizacij: »Njihova vloga se v svetu preveša v vlogo upravljavcev destinacij. To pomeni, da so lokalne turistične organizacije po vsem razvitem svetu, tudi pri nas, organizacije, ki povezujejo, ozaveščajo, izobražujejo, vse večjo pozornost pa namenjajo domačinom. Dejstvo je, da morajo trajnost v vseh njenih številnih pomenih najprej razumeti in ponotranjiti domačini, šele nato lahko to pričakujemo od gostov. Turistični razvoj vasi okoli Bleda (Prgarija), blejske zgodbe, kulinarika in šport, vse to je delo, ki ga v tem trenutku opravlja lokalna turistična organizacija.«
Bled je del skupnosti Julijske Alpe, v kateri so povezani kraji, ki imajo podobne cilje in podobne težave. Eden najbolj opaznih produktov je daljinska pohodna pot Julijana, ki je na mednarodnem prizorišču dobila vrsto nagrad in priznanj. Je tudi del mednarodne skupnosti Alpski biseri, ki se prav tako ukvarja s trajnostnim razvojem.
Leto 2021 bo leto novih izzivov in priložnosti.
»Sploh pa – že tretje leto zapored smo med 100 najbolj trajnostnimi destinacijami tega sveta po izboru nizozemske nevladne organizacije Greendestinations.org,« so še povedali na Turizmu Bled. »Leto 2021 bo leto novih izzivov in priložnosti. Turizem se vse bolj in bolj obrača na neposredno komunikacijo med ponudnikom in gostom, še bolj pa na komunikacijo med gostom in domačinom.
Kot je večkrat poudaril župan Janez Fajfar, Bled ne sme devet mesecev na leto postati mesto duhov, mesto brez domačinov, ampak je ravno lokalno prebivalstvo največji potencial, ki ga Bled ima. Ljudje smo tisti, ki kreiramo podobo svojega kraja, ki se odločamo, kako bomo sebe in kraj predstavili svetu in kaj je naš osnovni motiv – le zaslužek ali ponosno varovanje in predstavljanje bogate dediščine na številnih področjih, uvajanje novih trajnostnih praks, spoštovanje sočloveka. V letu, ki je pred nami, se na področju turizma obeta kar nekaj projektov, med njimi sta digitalizacija del Riklijeve zapuščine in izgradnja gorskih kolesarskih poti v okolici.«
Predstavitvene informacije
Komentarji:
13:00
Pomagamo si s paro