OBRATI

Na temni strani

Yamahina ustvarjalna energija ne miruje; če je Dark side of Japan marketinško geslo, pod katerim je zbrana družina MT, njen novi član MT-09 SP vozniku izvablja nasmešek na obraz.
Fotografija: Slečeni motocikli so pri Yamahi leta 2017 zavzemali skoraj polovico prodanih motociklov. Fotografije: Yamaha
Odpri galerijo
Slečeni motocikli so pri Yamahi leta 2017 zavzemali skoraj polovico prodanih motociklov. Fotografije: Yamaha

Južna Portugalska, januar. Mestece Faro z letališčem je turistična destinacija, kamor zunaj sezone po svoj kos zimskega sonca, zrelih pomaranč in cvetoče sivke prihajajo evropski severnjaki. Upokojenci, golfisti, študentarija. Tudi motoristi. Ko Evropo biča sneg, je na jugu v začetku leta sončno in tam blizu dvajsetih. Idealno za predstavitev nove yamahe MT 09-SP, modela iz družine Yamahinih hyper nakedov, slečenih motociklov, med katere spada cela modelna pahljača, od MT-125 prek MT-03, MT-07, MT-09 do MT-10 in MT-10 SP.

Mehanski slečenci

Slečeni motocikli so pri Yamahi leta 2017 zavzemali skoraj polovico prodanih motociklov, daleč pred športno-turističnim in športnim segmentom.
Moči je ravno dovolj, da voznik na izhodu iz zavoja ožame plin do konca, sprednje kolo pa ne sili v zrak.
Moči je ravno dovolj, da voznik na izhodu iz zavoja ožame plin do konca, sprednje kolo pa ne sili v zrak.

Smer in številke so torej jasne – slečeni motocikli so vse bolj priljubljeni. Porast prodaje od leta 2013, ko je bil predstavljen model MT-09, Japonci beležijo tudi pri modelni paleti MT, najbolj je kupce navdušil MT-07, takoj za njim je MT-09, ki je v vseh teh letih našel 37.810 kupcev. Zdaj bo k rasti prodajnih številk prispeval svoj delež še novi MT-09 SP.

Nadaljevanje zgodbe

Modeli z oznako SP so praviloma nadgradnja – tako je tudi pri MT-09 SP. Razlika pa je predvsem pri vzmetenju: SP ima popolnoma nastavljivo zadnje Öhlinsovo vzmetenje ter sprednje nastavljive vilice znamke Kayaba. Obarvan v Yamahino dirkaško modro-črno barvno kombinacijo spominja na športni model R1M. Armaturna plošča je v družinski maniri sicer precej majhna, a z vsemi informacijami.
Slečeni motocikli so pri Yamahi leta 2017 zavzemali skoraj polovico prodanih motociklov. Fotografije: Yamaha
Slečeni motocikli so pri Yamahi leta 2017 zavzemali skoraj polovico prodanih motociklov. Fotografije: Yamaha

Vse to so elementi, ki so se od leta 2013, ko je bila predstavljena prva "nula-devetka", ob odličnem 847-kubičnem trivaljniku s tremi programi delovanja ter prestavljanju navzgor brez uporabe sklopke, izkazali kot potrebna nadgradnja.

Kako se pelje?

Ceste na jugu Portugalske so precej grbinaste, asfaltna podlaga se spreminja od hudo zlizane in luknjaste do podlage, ki omogoča odličen oprijem. Krenemo na testni krog, dolg skoraj 300 kilometrov, ob tem nas Yamahini fantje opozorijo na potepuške pse ob cesti, ki utegnejo povzročati težave.
Armaturna plošča je v družinski maniri precej majhna, a z vsemi informacijami.
Armaturna plošča je v družinski maniri precej majhna, a z vsemi informacijami.

Resno? Ceste v okolici Almodovarja so zapeljivo zavite, določeni odseki se pnejo v hribe, drugi so podobni (asfaltni) bob stezi s hitro izmenjavo smeri. Espejka je bila cestam kos, moči je ravno dovolj, da voznik na izhodu iz zavoja ožame plin do konca, sprednje kolo pa ne sili v zrak. Kvikšifter je pri pospeševanju iz zavojev odličen in na moč uporaben, definitivno pa se izkaže vzmetenje. Prijetno grlen zvok trivaljnika je moč še okrepiti z Akrapovičevim izpuhom, ki je del dodatne opreme, ki motocikel naredi še bolj strupen. Za izzivanje temne strani Japonske. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije