Najhitrejša limuzina

Britanski Bentley, ki spada v skupino VW, namerava z novo generacijo limuzine flying spur okrepiti prodajo v razredu avtomobilov visokega razreda.
Fotografija: Novi flying spur se bolj razlikuje od continentala GT kot prejšnji model. FOTO: Bentley
Odpri galerijo
Novi flying spur se bolj razlikuje od continentala GT kot prejšnji model. FOTO: Bentley

Bentley si z novim modelom flying spur prizadeva odločneje zarezati v kolač, ki si ga v največjem delu delijo Maybachovi avtomobili in AMG-jeve različice Mercedes-Benzovih limuzin razreda S. Pri Bentleyju so prepričani, da nova leteča ostroga, kakor bi se glasil prevod, ponuja več luksuza od maybacha in več športnosti od AMG-ja.

Super limuzina

Dvanajstvaljni motor razvije 626 konjskih moči, ki avtomobil do stotice poženejo v 3,8 sekunde, doseže pa najvišjo hitrost 333 km/h, zaradi česar pri Bentleyju trdijo, da gre za najhitrejšo limuzino na svetu. Britanski proizvajalec luksuznih avtomobilov, ki je del skupine Volkswagen, namerava v prihodnosti ponuditi tudi različico V8 in priključni hibrid.

Bentley prisega na mešanico luksuza in sodobne tehnologije. FOTO: Bentley
Bentley prisega na mešanico luksuza in sodobne tehnologije. FOTO: Bentley
Cene v Britaniji se bodo začele pri 160.000 funtih (187.500 evrih), kar je manj od cene mercedes-maybacha S650 z motorjem V12, za katerega je treba na Otoku odšteti od 183.245 funtov (217.200 evrov) dalje, in manj od vsote, ki jo je treba odšteti za mercedes-AMG S65, ki ima osnovno ceno 189.405 funtov (224.500 evrov).

Bolj samosvoj

Sorodnost med flying spurom in bolje prodajanim continentalom GT je prisotna že od oživitve limuzine leta 2005. A nova generacija naj bi se bolj razlikovala od bolj športnega brata. »Prejšnji flying spur je bil večji brat GT-ja s štirimi vrati. Z novim avtom pa želimo nekaj več različnosti,« je izjavil vodja oblikovanja pri Bentleyju Stefan Sielaff.

Prvo veliko razliko se opazi že takoj pri veliki maski motorja. Flying spur je tudi prvi bentley s štirikolesnim krmarjenjem, s čimer ima avto pri manjših hitrostih manjši obračalni krog, pri večjih hitrostih pa boljšo lego v ovinkih. Prejšnji flying spur je imel stalni štirikolesni pogon, pri novem pa je moč speljana na zadnji par koles, po potrebi se preklopi tudi na prednjega. Bentleyjevski okrasek, t. i. leteči B na pokrovu motorja, pa je mogoče prek dotikabilnega zaslona na sredinski konzoli »potopiti« nazaj v karoserijo. S prehodom z jekla na aluminij pa je inženirjem uspelo znižati težo avtomobila za 150 kilogramov v primerjavi s prejšnjo generacijo.

Sodobno s tradicionalnim
Veliko udobja na zadnjih sedežih. FOTO: Bentley
Veliko udobja na zadnjih sedežih. FOTO: Bentley

Po drugi strani si flying spur večino tehnologije deli s continentalom GT, vključno z rotirajočim zaslonom na armaturni plošči, ki ponuja tri različne poglede: sodobni 12,3-palčni zaslon, občutljiv za dotik, trojico analognih merilnikov ali pa leseno površino brez vseh merilnikov, ki ji pravijo tudi »digitalna razstrupitev«. Zanimivo je, da se je kar devet desetin kupcev continentala odločilo za rotirajočo armaturko. Z zaslonoma na dotik sta na zadnji strani opremljena tudi prednja sedeža, s čimer imata potnika zadaj dostop do aplikacij in informacij o vozilu. Pri Bentleyju računajo, da bo mešanica tradicionalne notranje opreme v lesu in usnju, vrhunske zmogljivosti in najsodobnejša tehnologija, ki jo razvija skupina VW, prispevala k temu, da se bo flying spur prodajal enako dobro kot continental GT in suv bentayga. Najekskluzivnejša Bentleyjeva limuzina ostaja mulsanne. »Razred limuzin zgornjega razreda je v upadu, a je še vedno zelo pomemben,« pravi Peter Guest, vodja proizvodnje continentala GT in flying spura. »Da smo uspešni, je dovolj že majhen del kolača.« 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije