TEST

Najmanjši suv iz Wolfsburga

T-cross je vstopnica v Volkswagnov svet športnih terencev in cilja predvsem na mlade in mlade po srcu.
Fotografija: Volkswagen T-cross bo navdušil s simpatičnim videzom; dobro opremljen testni avtomobil stane 23.004, vstopna izvedenka pa od 16.206 evrov. FOTOgrafije: Blaž Kondža
Odpri galerijo
Volkswagen T-cross bo navdušil s simpatičnim videzom; dobro opremljen testni avtomobil stane 23.004, vstopna izvedenka pa od 16.206 evrov. FOTOgrafije: Blaž Kondža

Simpatična pojava je gotovo adut najmanjšega športnega terenca iz Wolfsburga, T-crossa, ki s svojimi dobrimi štirimi metri dolžine ponuja udobno prevažanje štirih potnikov; seveda je prostor zadaj skromneje odmerjen kot pri njegovih večjih bratih.
Zadnja klop je vzdolžno pomična, zato je zadaj prostora ravno prav za dva potnika, trije bodo sedeli zelo na tesno.
Zadnja klop je vzdolžno pomična, zato je zadaj prostora ravno prav za dva potnika, trije bodo sedeli zelo na tesno.

Mi smo preizkusili T-crossa z najzmogljivejšim agregatom – litrskim turbobencinskim trivaljnikom z največjo močjo 85 kilovatov – in z bogatim, posebnim opremskim paketom 1st edition, ki so ga namenili prvim kupcem in je nadgradnja sicer najvišje redne opremske ravni style.
 

Sodobna notranjost


Oblikovalci so avtomobilu namenili notranjost, ki ji lahko dodamo osebni pečat z uporabo okrasnih elementov na armaturni plošči. Brez njih bi bila relativno dolgočasna. Preseneti aktivni informacijski zaslon pred voznikom, ki zamenja klasične merilnike (in je serijski del paketa opreme 1st edition, sicer gre za doplačljivo opremo).
Oblikovalci so notranjosti namenili tudi nekaj okrasnih elementov, ki poživijo sicer običajno in plastično armaturno ploščo.
Oblikovalci so notranjosti namenili tudi nekaj okrasnih elementov, ki poživijo sicer običajno in plastično armaturno ploščo.

Z njim postane T-cross sila modern. Na žalost je plastika v notranjosti na otip trda, in to po našem mnenju tej znamki sploh ne pristaja. Da ne bomo le kritični do notranjosti, pa vsekakor lahko pohvalimo udobne sedeže in dobro nameščene prezračevalne šobe. Šobe lahko nastavimo tako, da dvopodročna samodejna klimatska naprava nikoli ne piha neprijetno v telo – če tega ne želimo. Pozimi bi cenili dvostopenjsko ogrevanje sprednjih sedežev. K udobnosti sedenja zadaj pa prispeva vzdolžno pomična zadnja klop – pomaknemo jo lahko za 14 centimetrov. Seveda s tem izgubimo nekaj prtljažnega prostora.
 

Samo sprednji pogon


Če lahko njegovega večjega brata T-roca opremimo s štirikolesnim pogonom, pa to pri T-crossu ni mogoče – dva bencinska ali dizelski agregat v vsakem primeru ženejo sprednji kolesni par. Imamo pa poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika na izbiro tudi samodejnega sedemstopenjskega z dvema sklopkama. Ročni menjalnik prestavlja gladko in natančno, kar je seveda pričakovano.


Druga pesem je 85-kilovatni trivaljnik, ki zahteva od voznika nekaj privajanja. Osebno so mi takšni agregati bolj všeč v povezavi s samodejnim menjalnikom, kjer elektronika poskrbi za optimalno prestavno razmerje. Pri ročnem menjalniku pa, kot rečeno, potrebujemo malce prakse. Ker pa je avtomobil relativno lahek – tehta dobrih 1200 kilogramov –, je teh 85 kilovatov v večini primerov ravno prav moči. Dodajmo še, da nam je potovalni računalnik po koncu našega testa pokazal povprečno porabo okoli sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov.
 

Povezan v svet


Testni T-cross je bil opremljen z zmogljivejšo infozabavno napravo discover media, ki je vključevala tudi navigacijo in predvajalnik zgoščenk, ki je bil v predalu pred sovoznikom. Naprava serijsko sprejema le FM-radijske signale – tako je bilo tudi v testnem vozilu –, če pa želimo sprejemati digitalne DAB-signale, pa moramo ob nakupu avtomobila doplačati 222 evrov. Dobro akustično kuliso v testnem avtomobilu je priskrbelo prav tako doplačljivo ozvočenje znamke Beats. Zrcaljenje pametnega telefona je tako ali tako del opreme, ne glede na to, s katero multimedijsko napravo je avtomobil opremljen. Na tem mestu opozorimo, da vstopni model namreč serijsko ni opremljen z njo.


Od uporabnih sodobnih asistenčnih sistemov je imel testni avtomobil vgrajeno samodejno zaviranje v sili, nadzor mrtvega kota ob vozilu, aktivni radarski tempomat in samodejni preklop med zasenčenimi in dolgimi žarometi – ti so bili pri testnem v led-tehnologiji. Toplo priporočamo tudi nakup parkirnih tipal in kamere, saj je preglednost pri vzvratni vožnjo rahlo okrnjena zaradi zajetnih C-stebričkov – testni je bil opremljen s parkirnimi tipali in prav tako koristnim opozorilnikom na prečni promet za vozilom. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije