OBRATI

Nemški inženirji pojasnjujejo, kdaj je nakup električarja šele prijaznejši do okolja

Študija inženirskega združenja VDI razkriva, da postane uporaba električnega avtomobila do okolja prijaznejša od bencinskega, ko prevozi 65.000 oziroma 90.000 kilometrov.
Fotografija: Električna vozila bodo resnično do okolja prijazna šele z res zeleno proizvodnjo baterij. Na fotografiji sodobna gigatovarna baterij Billy-Berclau na severu Francije. FOTO: Francois Lo Presti/AFP
Odpri galerijo
Električna vozila bodo resnično do okolja prijazna šele z res zeleno proizvodnjo baterij. Na fotografiji sodobna gigatovarna baterij Billy-Berclau na severu Francije. FOTO: Francois Lo Presti/AFP

Po študiji, ki jo je pripravilo nemško inženirsko združenje Verein Deutscher Ingenieure (VDI), postane uporaba električnega avtomobila do okolja prijaznejša od bencinskega, ko prevozi 65.000 kilometrov. To velja, če se polni z do okolja prijazno pridobljeno električno energijo, če pa gre za zmes, v kateri je tudi energija, pridobljena iz premoga, to doseže pri 90.000 kilometrih.

Med vzroki za to, navajajo nemški inženirji, je ustvarjanje toplogrednih plinov pri pridobivanju surovin za baterije, njihovi proizvodnji in transportu. Vplivi zadnjega ​so trenutno še posebno neugodni, saj je velika večina baterij izdelana v Aziji. Dolgoročno bodo po mnenju VDI električni avtomobili prevladali, a do tja je še dolga pot; le z res zeleno proizvodnjo baterij bodo električna vozila resnično do okolja prijazna.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije