Novost pri britanskem proizvajalcu, hibridizacija land in range roverja
Britanski proizvajalec športnih terencev je razširil pogonsko ponudbo.
Odpri galerijo
Britanski Jaguar Land Rover je razširil pogonsko ponudbo svojih športnih terencev: modela range rover evoque in land rover discovery sport sta zdaj na voljo tudi kot priključna hibrida (PHEV), ki v ozračje izpustita le 32 oziroma 36 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, samo na elektriko pa lahko prevozita do 66 oziroma 62 kilometrov, kar zna biti čisto dovolj za kratke mestne dnevne vožnje brez vmesnega polnjenja.
Oba suva nosita oznako P300e, poganja pa ju novi trivaljni 1,5-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom, ki razvije 147 kW oziroma 200 konjskih moči. Osemstopenjski samodejni menjalnik v navezi z električnim motorjem s 109 KM na zadnji osi poskrbi za nizko porabo, odlične zmogljivosti in pogon na vsa štiri kolesa.
Skupna moč tako znaša konkretnih 227kW (309 KM), navora pa je tudi ogromno, in sicer 540 Nm. Range rover evoque P300e stotico doseže v 6,4 sekunde, land rover discovery sport pa za to porabi dve desetinski več.
Zmogljiva 14 kWh litij-ionska baterija je pod zadnjimi sedeži, od 0 do 80 odstotkov se napolni v samo pol ure, če je priključena na 32-kilovatno polnilno postajo. Na domači postaji s 7 kW za to potrebuje uro in 24 minut, če pa jo polnimo prek navadne vtičnice, bo do polnosti porabila šest ur in 24 minut.
Na voljo so trije vozni načini, in sicer bencinski, pri katerem se baterija polni do ravni, ki jo sami določimo, brezemisijski električni in hibridni, ki kombinira oba pogona in je vklopljen ob zagonu vozila. Hibridni način s pomočjo navigacije izdela tudi najbolj optimalno in udobno pot, na kateri bomo porabili najmanj goriva.
Kombinirana poraba po standardu WLTP naj bi po trditvah proizvajalca znašala 1,4 oziroma 1,6 litra bencina na sto kilometrov za evoque oziroma discovery sport.
Trivaljnik in elektromotor
Oba suva nosita oznako P300e, poganja pa ju novi trivaljni 1,5-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom, ki razvije 147 kW oziroma 200 konjskih moči. Osemstopenjski samodejni menjalnik v navezi z električnim motorjem s 109 KM na zadnji osi poskrbi za nizko porabo, odlične zmogljivosti in pogon na vsa štiri kolesa.
Skupna moč tako znaša konkretnih 227kW (309 KM), navora pa je tudi ogromno, in sicer 540 Nm. Range rover evoque P300e stotico doseže v 6,4 sekunde, land rover discovery sport pa za to porabi dve desetinski več.
Hitra baterija
Zmogljiva 14 kWh litij-ionska baterija je pod zadnjimi sedeži, od 0 do 80 odstotkov se napolni v samo pol ure, če je priključena na 32-kilovatno polnilno postajo. Na domači postaji s 7 kW za to potrebuje uro in 24 minut, če pa jo polnimo prek navadne vtičnice, bo do polnosti porabila šest ur in 24 minut.
Manjša poraba
Na voljo so trije vozni načini, in sicer bencinski, pri katerem se baterija polni do ravni, ki jo sami določimo, brezemisijski električni in hibridni, ki kombinira oba pogona in je vklopljen ob zagonu vozila. Hibridni način s pomočjo navigacije izdela tudi najbolj optimalno in udobno pot, na kateri bomo porabili najmanj goriva.
309 KM razvije hibridni pogon.
Kombinirana poraba po standardu WLTP naj bi po trditvah proizvajalca znašala 1,4 oziroma 1,6 litra bencina na sto kilometrov za evoque oziroma discovery sport.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
09:00
Jesensko branje