Opel se vrača – tudi v Azijo
Nemški proizvajalec se pod okriljem skupine PSA širi ali vrača na trge zunaj Evrope; na Japonskem bo ponujal modele corsa, grandland X in combo life.
Odpri galerijo
Nemški Opel, ki je od leta 2017 pod okriljem francoske skupine PSA, se vrača na japonski trg s tremi modeli, ki jih bodo sestavljali v Evropi, in sicer s corso, kompaktnim suvom grandland X in mini kombijem combo life. Corsa, ki je z 229.911 prodanimi primerki v letu 2019 Oplov najbolje prodajani avto, bo na voljo tudi v popolnoma električni različici, grandland X pa kot priključni hibrid. Kot so sporočili iz podjetja, bi corsa na Japonskem utegnila nositi drugačno ime.
Med najuspešnejšimi evropskimi avtomobilskimi znamkami so Mercedes-Benz, ki je na Japonskem lani prodal več kot 66.500 vozil, kar predstavlja 19 odstotkov celotnega avtomobilskega uvoza, sledila sta mu BMW in Volkswagen.
Pod nekdanjim lastnikom General Motorsom je bil pretežno omejen na evropski trg, s čimer se je GM želel izogniti temu, da bi odžiral tržni delež drugim blagovnim znamkam pod njegovim okriljem. Japonski trg je zapustil leta 2006, potem ko je prodaja z več kot 30.000 vozil v letu 1996 padla na manj kot dva tisoč. Lani so se le štirje odstotki od 973.400 vozil znamke Opel/Vauxhall prodali zunaj Evrope.
Družba se je leta 2019 vrnila v Rusijo, kjer v tovarni v Kalugi izdelujejo tudi srednje velikega enoprostorca zafira life in komercialno različico kombija vivaro transporter, iz Evrope pa v Rusijo izvaža kompaktni suv grandland X. Na začetku februarja je Opel napovedal, da bo še letos poleti začel izvažati avtomobile v Ekvador in Kolumbijo. Med drugimi trgi, na katere je vstopil (ali prenovil distribucijsko mrežo) po prevzemu skupine PSA, so še Republika Južna Afrika, Tunizija, Maroko, Ukrajina in Izrael.
Širjenje prodajne mreže
Prodaja Oplovih vozil v deželi vzhajajočega sonca naj bi se začela prihodnje leto. Skupina PSA je lani prodala več kot 15.600 avtomobilov svojih blagovnih znamk Peugeot, Citroën in DS. Opel bo v japonskih velemestih odprl tudi mrežo predstavništev, do leta 2023 pa naj bi z njo pokril 80 odstotkov države. »Naša vrnitev na Japonsko je zelo pomemben korak na poti do povečevanja izvoza in prihodkov,« je izjavil izvršni direktor Opla Michael Lohscheller.Zanimiva Japonska
Lani je bilo na Japonskem prodanih 2,8 milijona osebnih avtomobilov, kar je za poltretji odstotek manj kot leto prej. Japonski trg je silno zanimiv za proizvajalce, ki izdelujejo avtomobile s prostornino motorja, manjšo od 660 kubičnih centimetrov: lani so jih prodali več kot 1,9 milijona kosov.Med najuspešnejšimi evropskimi avtomobilskimi znamkami so Mercedes-Benz, ki je na Japonskem lani prodal več kot 66.500 vozil, kar predstavlja 19 odstotkov celotnega avtomobilskega uvoza, sledila sta mu BMW in Volkswagen.
Novi trgi
Opel namerava v sklopu strateškega načrta PACE, s katerim želi skupina PSA okrepiti prodajo avtomobilov te nemške blagovne znamke, doseči, da bo prodaja vozil zunaj Evrope do leta 2025 presegla deset odstotkov. Do leta 2022 naj bi po tem načrtu vstopila ali se vrnila na najmanj dvajset novih trgov.229.911 cors so lani prodali po svetu.
Pod nekdanjim lastnikom General Motorsom je bil pretežno omejen na evropski trg, s čimer se je GM želel izogniti temu, da bi odžiral tržni delež drugim blagovnim znamkam pod njegovim okriljem. Japonski trg je zapustil leta 2006, potem ko je prodaja z več kot 30.000 vozil v letu 1996 padla na manj kot dva tisoč. Lani so se le štirje odstotki od 973.400 vozil znamke Opel/Vauxhall prodali zunaj Evrope.
Družba se je leta 2019 vrnila v Rusijo, kjer v tovarni v Kalugi izdelujejo tudi srednje velikega enoprostorca zafira life in komercialno različico kombija vivaro transporter, iz Evrope pa v Rusijo izvaža kompaktni suv grandland X. Na začetku februarja je Opel napovedal, da bo še letos poleti začel izvažati avtomobile v Ekvador in Kolumbijo. Med drugimi trgi, na katere je vstopil (ali prenovil distribucijsko mrežo) po prevzemu skupine PSA, so še Republika Južna Afrika, Tunizija, Maroko, Ukrajina in Izrael.