Husqvarna FE 250: oplemenitena žverca
Husqvarna FE 250 je najmanjši štiritaktni enduraški model, namenjen učenju in privajanju na večje stroje; v nizkih vrtljajih je mirna, ob odločnejšem dodajanju plina razigrana.
Odpri galerijo
Sprva izvorno švedska znamka motornih koles Husqvarna je v prerivanju za kupce na globalnem trgu in rezanju motorističnega kolača že nekaj časa pod okriljem avstrijskega lastništva in v ponudbi znamke KTM. Kar je dobro. Obe znamki imata predvsem v terenskem motorizmu precejšnji ugled, si malček konkurirata, a navsezadnje dopolnjujeta.
Hja, pred letošnjo zimo je še bil čas, da se najbolj zagreti dvokolesni ljubitelji vožnje v naravi zapeljejo krog ali dva. Predvsem iz tega naslova si kaže obetati zeleno zimo. Kar bi bilo dobro za tiste Slovence, ki se radi vozimo z motocikli, predvsem s terenskimi. Turobni kratki zimski dnevi na tak način dobijo smisel in polepšajo sivino.
Oni dan, bilo je med zadnjimi prazniki, smo dobili priložnost, da okusimo 250-kubično, štritaktno huso z letnico 2020. Kar fletna žverca. Zbrala se nas je ekipa dedcev, ki smo si v sicer neprijaznem jutru s pihanjem greli premražene roke, bentili nad kislim vremenom, a se veselili dneva, da smo s huso zagrizli v hribovje nad Vrhniko, kjer je avstrijska švedinja grabila v razmočeno gozdno zemljino.
Na motociklu (ta je ekskluzivni projekt slovenskega uvoznika) je bilo polno dodatne opreme, s katerimi so izboljšali vozne lastnosti, mu dali poseben pečat in seveda zmanjšali težo. Omeniti velja Akrapovičev slip-on izpušni sistem, dodatno opremo znamke GeCo (stopalke, distančnik za verigo, vijak za olje), Rtech (zaščita agregata in radiatorja, zaščita ročk, ročka menjalnika), OEM (zadnji zobnik) ter gripa Emig edition.
V Husqvarnini družini je FE oznaka za štiritaktne enduro stroje. Četrtlitrska je tako najmanjši štiritaktni enduraški model, namenjen predvsem učenju in privajanju na večje stroje. Lahka, z maso zgolj nekaj več kot sto kilogramov (brez goriva) in z najnovejšim štiritaktnim agregatom – ki tehta pičlega 27,6 kilograma – je idealna za tiste enduraške zaljubljence, ki si želijo zmerne zabave na terenu; kjer recimo v drugi prestavi in ob hidravlični sklopki uživaš po brezpotjih in kjer je edina težava lovljenje ravnotežja telesa.
No, z njo se je mogoče podati tudi na običajne ceste.
Snežno bela husqvarna je stabilna in vozljiva, v nizkih vrtljajih mirna, ob odločnejšem dodajanju plina pa postane razigrana žverca. A kljub temu je še dovolj krotka tudi za začetnika, da ne zbezlja v pretiravanja: bolj divji karakter je namenjen njenim večjim sestram in tistim bolj veščim voznikom, ki so jih sposobni krotiti.
Motor: enovaljni, štiritaktni, 249,9 cm3
Prenos moči: štiristopenjski menjalnik, veriga
Zavore: spredaj kolut premera 260 mm, zadaj kolut premera 220 mm
Okvir: jekleni
Vzmetenje: spredaj USD-vilice WP, zadaj centralni blažilnik
Masa (brez goriva): 105,5 kg
Medosna razdalja: 1155 mm
Višina sedeža: 950 mm
Posoda za gorivo: 9 l
Podajanje moči agregata je zvezno, FE 250 zmerno vleče že v spodnjem območju delovanja, se razigra v srednjem, a na veselje umirjenega voznika ne zdivja preveč v najvišjem območju. Sodelovanje sodobnega štiritaktnega agregata, kjer je njegova glava vzeta iz hišnega motokros modela FC 250, lahkega jeklenega okvirja, kakovostnega in zanesljivega vzmetenja ter še bolj zanesljivih zavor, je recept za enkratno doživetje terenske vožnje, brez vožnje na meji. In, da, dvokolesna terenska zabava je lahko prijetna tudi v dežju in slabem vremenu.
Avstrijski lastniki iz Mattigofna švedske korenine Husqvarne skrbno negujejo in jo v določenih motorističnih segmentih – poglejte samo na cestne modele vitpilen in savrtpilen – celo zgledno utrjujejo in razvijajo.
Ni slabega vremena za enduro
Hja, pred letošnjo zimo je še bil čas, da se najbolj zagreti dvokolesni ljubitelji vožnje v naravi zapeljejo krog ali dva. Predvsem iz tega naslova si kaže obetati zeleno zimo. Kar bi bilo dobro za tiste Slovence, ki se radi vozimo z motocikli, predvsem s terenskimi. Turobni kratki zimski dnevi na tak način dobijo smisel in polepšajo sivino.
27,6 kg tehta lahki štiritaktni agregat.
Oni dan, bilo je med zadnjimi prazniki, smo dobili priložnost, da okusimo 250-kubično, štritaktno huso z letnico 2020. Kar fletna žverca. Zbrala se nas je ekipa dedcev, ki smo si v sicer neprijaznem jutru s pihanjem greli premražene roke, bentili nad kislim vremenom, a se veselili dneva, da smo s huso zagrizli v hribovje nad Vrhniko, kjer je avstrijska švedinja grabila v razmočeno gozdno zemljino.
Na motociklu (ta je ekskluzivni projekt slovenskega uvoznika) je bilo polno dodatne opreme, s katerimi so izboljšali vozne lastnosti, mu dali poseben pečat in seveda zmanjšali težo. Omeniti velja Akrapovičev slip-on izpušni sistem, dodatno opremo znamke GeCo (stopalke, distančnik za verigo, vijak za olje), Rtech (zaščita agregata in radiatorja, zaščita ročk, ročka menjalnika), OEM (zadnji zobnik) ter gripa Emig edition.
V ritmu štirih taktov
V Husqvarnini družini je FE oznaka za štiritaktne enduro stroje. Četrtlitrska je tako najmanjši štiritaktni enduraški model, namenjen predvsem učenju in privajanju na večje stroje. Lahka, z maso zgolj nekaj več kot sto kilogramov (brez goriva) in z najnovejšim štiritaktnim agregatom – ki tehta pičlega 27,6 kilograma – je idealna za tiste enduraške zaljubljence, ki si želijo zmerne zabave na terenu; kjer recimo v drugi prestavi in ob hidravlični sklopki uživaš po brezpotjih in kjer je edina težava lovljenje ravnotežja telesa.
No, z njo se je mogoče podati tudi na običajne ceste.
Snežno bela husqvarna je stabilna in vozljiva, v nizkih vrtljajih mirna, ob odločnejšem dodajanju plina pa postane razigrana žverca. A kljub temu je še dovolj krotka tudi za začetnika, da ne zbezlja v pretiravanja: bolj divji karakter je namenjen njenim večjim sestram in tistim bolj veščim voznikom, ki so jih sposobni krotiti.
Motor: enovaljni, štiritaktni, 249,9 cm3
Prenos moči: štiristopenjski menjalnik, veriga
Zavore: spredaj kolut premera 260 mm, zadaj kolut premera 220 mm
Okvir: jekleni
Vzmetenje: spredaj USD-vilice WP, zadaj centralni blažilnik
Masa (brez goriva): 105,5 kg
Medosna razdalja: 1155 mm
Višina sedeža: 950 mm
Posoda za gorivo: 9 l
Podajanje moči agregata je zvezno, FE 250 zmerno vleče že v spodnjem območju delovanja, se razigra v srednjem, a na veselje umirjenega voznika ne zdivja preveč v najvišjem območju. Sodelovanje sodobnega štiritaktnega agregata, kjer je njegova glava vzeta iz hišnega motokros modela FC 250, lahkega jeklenega okvirja, kakovostnega in zanesljivega vzmetenja ter še bolj zanesljivih zavor, je recept za enkratno doživetje terenske vožnje, brez vožnje na meji. In, da, dvokolesna terenska zabava je lahko prijetna tudi v dežju in slabem vremenu.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
09:00
Jesensko branje