Pametne pnevmatike
Goodyear preizkuša inteligentne pnevmatike v voznih parkih podjetij Redspher in Priva.
Odpri galerijo
Goodyear je začel izvajati pilotna projekta, v sklopu katerih je s pametnimi pnevmatikami opremil vozila evropske družbe Redspher in ameriškega zagonskega podjetja Priva. Mobilnostna rešitev omogoča spremljanje obrabe in tlaka pnevmatik, s čimer lahko izboljšajo poslovanje, saj jim rešitev pravočasno napove potrebno vzdrževanje, tako da vozila brez nepričakovanih prekinitev ohranijo v voznem stanju.
V Evropi so se povezali s transportno-logistično skupino Redspher, ki deluje v 19 državah, kjer s platformo Rubiwin ponuja dostavo na zahtevo. Nekatera dostavna in servisna vozila tako uporabljajo Goodyearove pametne pnevmatike z vgrajenimi senzorji, ki omogočajo neprekinjeno spremljanje ter beleženje stopnje obrabe in tlaka.
Z analizo pridobljenih podatkov in povezovanjem z Goodyearovimi naprednimi algoritmi lahko upravitelji natančneje določijo, kdaj bo treba pnevmatike servisirati oziroma menjati. Vozila, ki vsak dan prevozijo zelo dolge razdalje, nekatera tudi več kot 700 kilometrov, tako dlje ohranjajo v voznem stanju in se izognejo prekinitvam, kar je ključno za pravočasno dostavo.
Podoben pilotni projekt je Goodyear zagnal v ZDA, kjer je z inteligentnimi pnevmatikami opremil vozni park startupa Priva, ki potujočim poslovnežem ponuja mobilne pisarne. Sodelovanje Privi omogoča natančnejše ocene pri vzdrževanju pnevmatik, zaradi česar je čas izpada vozil izjemno kratek, s tem pa se poveča učinkovitost poslovanja.
V Evropi so se povezali s transportno-logistično skupino Redspher, ki deluje v 19 državah, kjer s platformo Rubiwin ponuja dostavo na zahtevo. Nekatera dostavna in servisna vozila tako uporabljajo Goodyearove pametne pnevmatike z vgrajenimi senzorji, ki omogočajo neprekinjeno spremljanje ter beleženje stopnje obrabe in tlaka.
Z analizo pridobljenih podatkov in povezovanjem z Goodyearovimi naprednimi algoritmi lahko upravitelji natančneje določijo, kdaj bo treba pnevmatike servisirati oziroma menjati. Vozila, ki vsak dan prevozijo zelo dolge razdalje, nekatera tudi več kot 700 kilometrov, tako dlje ohranjajo v voznem stanju in se izognejo prekinitvam, kar je ključno za pravočasno dostavo.
Senzorji beležijo obrabo in tlak v pnevmatikah, algoritmi pa napovejo, kdaj jih je treba zamenjati.
Podoben pilotni projekt je Goodyear zagnal v ZDA, kjer je z inteligentnimi pnevmatikami opremil vozni park startupa Priva, ki potujočim poslovnežem ponuja mobilne pisarne. Sodelovanje Privi omogoča natančnejše ocene pri vzdrževanju pnevmatik, zaradi česar je čas izpada vozil izjemno kratek, s tem pa se poveča učinkovitost poslovanja.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
13:00
Pomagamo si s paro