Poglejte, kdaj lahko pustite službo in postanete vplivnež
Veliko mladih sanja o novih nestandardnih oblikah služenja denarja za preživetje, med njimi je precej pogosta želja postati spletni vplivnež. Namesto vsakdanjega odhoda v službo za osem ur tovrstna zaposlitev nudi precej več svobode pri odrejanju delovnega časa in še veliko je drugih prednosti.
Kdo je spletni vplivnež?
To je medijska osebnost z velikim številom sledilcev na različnih družbenih omrežjih. S sledilci deli velik del svoje zasebnosti in se z njimi pogovarja. Sledilcem postanejo vplivneži vzorniki in sledijo njihovim priporočilom, med katerimi je veliko priporočil za izdelke in promocijskih kod za nakup teh. Del zneska za nakup pa predstavlja zaslužek za vplivneža.
Seveda pa služba vplivneža ne pomeni, da se tam cedita samo med in mleko. V podjetju Reboot SEO so preučili, koliko ogledov bi potrebovali evropski youtuberji in tiktokerji, če bi želeli živeti samo od objav videoposnetkov. Kot piše portal MM, bi morali v Sloveniji za doseg povprečne letne plače imeti kar 4,465.377 ogledov svojih videoposnetkov na youtubu in 50,446.697 na tiktoku. To so precej visoke številke, ki se ne dosežejo kar čez noč. S temi ogledi pa bi zaslužili 15.648 evrov letno, kolikor znaša slovenski povprečni zaslužek v enem letu.
Slovenija se je na lestvici štiridesetih držav znašla nekje na sredini, in sicer na 21. mestu, še piše omenjeni portal. Največ ogledov bi za povprečno plačo v svoji državi potrebovali v Švici, najmanj pa v Turčiji.