OBRATI
Poltovornjaška zverina (FOTO)
Ford oziroma njegov športni oddelek Shelby je pripravil omejeno serijo super športnega poltovornjaka super snake sport, ki se postavlja s 770 konjskimi močmi in divjimi pospeški.
Odpri galerijo
Fordova poltovornjaška serija F je že več desetletij najbolje prodajano osebno vozilo v ZDA in predstavlja dobrih pet odstotkov vseh prodanih avtomobilov na drugi strani luže.
In prav takšen je novi, krepko predelani shelby super snake sport F-150, ki si je ime shelby sposodil pri najhitrejših izvedbah klasičnega športnega mustanga. Čeprav je bil sprva videti kot konceptno vozilo, je Ford napovedal, da gre v omejeno serijsko proizvodnjo: izdelali naj bi jih le 250, a zanimanje zanje je velikansko.
Pod pokrovom se skriva 5,2-litrski osemvaljnik, ki mu kompresor pomaga razviti konkretnih 770 konjskih moči, to pa ne ravno peresno lahki poltovornjak do 60 milj na uro oziroma 96 km/h požene v 3,45 sekunde, do ameriške stotice (160 km/h) pa v 8,3 sekunde. Obstajala bo tudi atmosferska različica osemvaljnika s »skromnimi« 395 konjskimi močmi.
Seveda so poskrbeli za izpušni sistem, ki so ga razvili pri ameriški Borli in ki bo še polepšal tisti brbotajoči zvok ameriškega osemvaljnika, posebno je trše športno podvozje, dodali so mu nov zavorni sistem in 22-colska športna platišča, vse skupaj pa je zaokroženo z izboljšano aerodinamiko, kolikor je to pri klasičnem ameriškem poltovornjaku sploh mogoče. Kabina je le enojna, v osnovni opremi je aerodinamični pokrov prtljažnika. Tudi notranja oprema je shelbyjevska z usnjenimi športnimi sedeži in karbonskimi dodatki, stekla pa so, kajpak, zatemnjena.
Temu primerna bo cena: za kompresorski V8 bo treba odšteti od 93.385 dolarjev (83.788 evrov), za navadni V8 pa 86.085 zelencev (77.237 evrov), a to je cena brez dajatev in morebitnih dodatkov.
Proizvodnja super pickupa se bo začela v prvem četrtletju novega leta, od 250 napovedanih primerkov jih bo nekaj namenjenih tudi neameriškim trgom. O porabi in izpustih ni nič znanega.
Pri tem je treba upoštevati, da se za prevlado bori z dvema pickupoma, ramom in chevrolet silveradom, četrto in peto mesto pa pripadata suvoma toyoti rav4 in hondi CR-V. Ne preseneča, da si Ford prizadeva obdržati vodstvo tudi z mišičnjaškimi izvedbami priljubljene serije F.
Ni le koncept
In prav takšen je novi, krepko predelani shelby super snake sport F-150, ki si je ime shelby sposodil pri najhitrejših izvedbah klasičnega športnega mustanga. Čeprav je bil sprva videti kot konceptno vozilo, je Ford napovedal, da gre v omejeno serijsko proizvodnjo: izdelali naj bi jih le 250, a zanimanje zanje je velikansko.
Zver pod pokrovom
Pod pokrovom se skriva 5,2-litrski osemvaljnik, ki mu kompresor pomaga razviti konkretnih 770 konjskih moči, to pa ne ravno peresno lahki poltovornjak do 60 milj na uro oziroma 96 km/h požene v 3,45 sekunde, do ameriške stotice (160 km/h) pa v 8,3 sekunde. Obstajala bo tudi atmosferska različica osemvaljnika s »skromnimi« 395 konjskimi močmi.
Ford F
Fordova poltovornjaška serija F je v proizvodnji že od leta 1948, najbolje prodajana različica F-150 pa je trenutno na prodaj v že trinajsti generaciji. Serija F je že od leta 1977 najbolje prodajani pickup v ZDA, od leta 1986 pa je na prvem mestu med vsemi osebnimi vozili na drugi strani Atlantika.
Fordova poltovornjaška serija F je v proizvodnji že od leta 1948, najbolje prodajana različica F-150 pa je trenutno na prodaj v že trinajsti generaciji. Serija F je že od leta 1977 najbolje prodajani pickup v ZDA, od leta 1986 pa je na prvem mestu med vsemi osebnimi vozili na drugi strani Atlantika.
Seveda so poskrbeli za izpušni sistem, ki so ga razvili pri ameriški Borli in ki bo še polepšal tisti brbotajoči zvok ameriškega osemvaljnika, posebno je trše športno podvozje, dodali so mu nov zavorni sistem in 22-colska športna platišča, vse skupaj pa je zaokroženo z izboljšano aerodinamiko, kolikor je to pri klasičnem ameriškem poltovornjaku sploh mogoče. Kabina je le enojna, v osnovni opremi je aerodinamični pokrov prtljažnika. Tudi notranja oprema je shelbyjevska z usnjenimi športnimi sedeži in karbonskimi dodatki, stekla pa so, kajpak, zatemnjena.
Omejena serija
Temu primerna bo cena: za kompresorski V8 bo treba odšteti od 93.385 dolarjev (83.788 evrov), za navadni V8 pa 86.085 zelencev (77.237 evrov), a to je cena brez dajatev in morebitnih dodatkov.
770 KM razvije kompresorski osemvaljnik.
Proizvodnja super pickupa se bo začela v prvem četrtletju novega leta, od 250 napovedanih primerkov jih bo nekaj namenjenih tudi neameriškim trgom. O porabi in izpustih ni nič znanega.