OBRATI

Poltovornjaška zverina (FOTO)

Ford oziroma njegov športni oddelek Shelby je pripravil omejeno serijo super športnega poltovornjaka super snake sport, ki se postavlja s 770 konjskimi močmi in divjimi pospeški.
Fotografija: Shelby super snake sport F-150 je konkretna beštija. FOTOgrafije: Shelby
Odpri galerijo
Shelby super snake sport F-150 je konkretna beštija. FOTOgrafije: Shelby

Fordova poltovornjaška serija F je že več desetletij najbolje prodajano osebno vozilo v ZDA in predstavlja dobrih pet odstotkov vseh prodanih avtomobilov na drugi strani luže.

Ko kurjenje gum ni ovira.
Ko kurjenje gum ni ovira.
Pri tem je treba upoštevati, da se za prevlado bori z dvema pickupoma, ramom in chevrolet silveradom, četrto in peto mesto pa pripadata suvoma toyoti rav4 in hondi CR-V. Ne preseneča, da si Ford prizadeva obdržati vodstvo tudi z mišičnjaškimi izvedbami priljubljene serije F.
 

Ni le koncept


In prav takšen je novi, krepko predelani shelby super snake sport F-150, ki si je ime shelby sposodil pri najhitrejših izvedbah klasičnega športnega mustanga. Čeprav je bil sprva videti kot konceptno vozilo, je Ford napovedal, da gre v omejeno serijsko proizvodnjo: izdelali naj bi jih le 250, a zanimanje zanje je velikansko.
 

Zver pod pokrovom


Pod pokrovom se skriva 5,2-litrski osemvaljnik, ki mu kompresor pomaga razviti konkretnih 770 konjskih moči, to pa ne ravno peresno lahki poltovornjak do 60 milj na uro oziroma 96 km/h požene v 3,45 sekunde, do ameriške stotice (160 km/h) pa v 8,3 sekunde. Obstajala bo tudi atmosferska različica osemvaljnika s »skromnimi« 395 konjskimi močmi.


Seveda so poskrbeli za izpušni sistem, ki so ga razvili pri ameriški Borli in ki bo še polepšal tisti brbotajoči zvok ameriškega osemvaljnika, posebno je trše športno podvozje, dodali so mu nov zavorni sistem in 22-colska športna platišča, vse skupaj pa je zaokroženo z izboljšano aerodinamiko, kolikor je to pri klasičnem ameriškem poltovornjaku sploh mogoče. Kabina je le enojna, v osnovni opremi je aerodinamični pokrov prtljažnika. Tudi notranja oprema je shelbyjevska z usnjenimi športnimi sedeži in karbonskimi dodatki, stekla pa so, kajpak, zatemnjena.
 

Omejena serija


Temu primerna bo cena: za kompresorski V8 bo treba odšteti od 93.385 dolarjev (83.788 evrov), za navadni V8 pa 86.085 zelencev (77.237 evrov), a to je cena brez dajatev in morebitnih dodatkov.


Proizvodnja super pickupa se bo začela v prvem četrtletju novega leta, od 250 napovedanih primerkov jih bo nekaj namenjenih tudi neameriškim trgom. O porabi in izpustih ni nič znanega. 

Preberite še:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije