ZA LEPOTO
Pozdravljena, prihodnost! Prihajajo novosti za lepoto
Letos nas v kozmetiki čakajo številne novosti, ki temeljijo na sodobnih znanstvenih odkritjih.
Odpri galerijo
Vsekakor lahko rečemo, da bo leto 2019 za uporabnike kozmetičnih izdelkov nadvse vznemirljivo. Prinaša vrsto zanimivih trendov, ki so se jih, seveda z mislijo na kupca, pri ustvarjanju novih izdelkov držale različne lepotne hiše. Nekatere izdelke, ki sledijo tem smernicam, že lahko najdemo na prodajnih policah.
Slednjo ponuja denimo kozmetična znamka Clinique v obliki kolekcije izdelkov za nego kože Clinique iD. Nega poteka v dveh korakih: najprej glede na potrebe kože nanesete močnejše, srednje ali šibkejše vlažilno sredstvo, nato pa med petimi aktivnimi koncentrati izberete tistega, ki najbolj ustreza težavam vaše kože.
O bioritmu se je zadnja leta veliko govorilo v znanosti, zato ni nič čudnega, da o njem razmišljajo tudi v kozmetični industriji. Strokovnjaki so se glede na prevladujoč življenjski slog v zahodnem svetu ukvarjali predvsem z vprašanjem, kako doseči učinek, kot da bi spali dovolj in hodili v posteljo ob pravem času, tudi če tega ne počnemo. Nastali so kozmetični preparati, ki v koži spodbudijo kemične procese, enake tistim, ki potekajo, kadar spite. Linija Blue Techni Liss kozmetike Payot kot aktivno učinkovino za to nalogo uporablja izvlečka žajblja in lovorovke.
Multidisciplinarna veja biologije, ki združuje fiziologijo, anatomijo, molekularno in razvojno biologijo, citologijo pa tudi matematično modeliranje in psihologijo, je pritegnila pozornost tudi v krogih snovalcev kozmetičnih izdelkov. Znamka Shiseido je začela sodelovati z nevroznanstvenim raziskovalnim laboratorijem v bolnišnici v Brestu v Franciji. Plod tega sodelovanja je posebna tehnologija ReNeura, ki so jo vtkali v novo negovalno linijo Essential Energy. In v čem je skrivnost? Nova tehnologija pomaga prebuditi kožo, ki po tridesetem letu starosti sicer postane manj odzivna. Tako poskrbi, da postane bolj odzivna za različne aktivne sestavine.
Personalizacija
Ustvarjalci kozmetike za 2019. se dobro zavedajo, da nismo vsi enaki, zato niti lepotna nega ne more biti enaka za vse. Kozmetika nove generacije je prilagojena potrebam posameznika, bodisi tako, da vam izdelek pred vašimi očmi zamešajo pri kozmetičnem ponudniku (Wella Professionals je na primer predstavila napravo Color DJ, s katerim vam bodo pri frizerju lahko zamešali odtenek samo za vas), bodisi s paleto izdelkov, ki omogočajo, da lahko sestavite nego zase.Slednjo ponuja denimo kozmetična znamka Clinique v obliki kolekcije izdelkov za nego kože Clinique iD. Nega poteka v dveh korakih: najprej glede na potrebe kože nanesete močnejše, srednje ali šibkejše vlažilno sredstvo, nato pa med petimi aktivnimi koncentrati izberete tistega, ki najbolj ustreza težavam vaše kože.
O bioritmu se je zadnja leta veliko govorilo v znanosti, zato ni nič čudnega, da o njem razmišljajo tudi v kozmetični industriji. Strokovnjaki so se glede na prevladujoč življenjski slog v zahodnem svetu ukvarjali predvsem z vprašanjem, kako doseči učinek, kot da bi spali dovolj in hodili v posteljo ob pravem času, tudi če tega ne počnemo. Nastali so kozmetični preparati, ki v koži spodbudijo kemične procese, enake tistim, ki potekajo, kadar spite. Linija Blue Techni Liss kozmetike Payot kot aktivno učinkovino za to nalogo uporablja izvlečka žajblja in lovorovke.
3D-tiskalnik
Le vprašanje časa je bilo, kdaj bo začela vsestransko tehnično novost, 3D-tiskalnik, uporabljati tudi kozmetična industrija.Maskara s krtačko, natisnjeno na tej novotariji, ki jo je aprila lani na tržišče poslala znamka Chanel, je bila šele začetek. V prihodnosti se nam obeta s 3D-tiskalnikom narejena šminka – ta posname naravno barvo ustnic in ustvari ličilo primernega odtenka in konsistence. 3D-tiskalnik s pridom uporabljajo tudi pri Lushu, kjer z njegovo pomočjo ustvarjajo trde parfume. Menda ni več daleč niti dan, ko bodo naprave stale v trgovinah, da nam bodo lahko pred našimi očmi naredile želeni kozmetični izdelek.
Multidisciplinarna veja biologije, ki združuje fiziologijo, anatomijo, molekularno in razvojno biologijo, citologijo pa tudi matematično modeliranje in psihologijo, je pritegnila pozornost tudi v krogih snovalcev kozmetičnih izdelkov. Znamka Shiseido je začela sodelovati z nevroznanstvenim raziskovalnim laboratorijem v bolnišnici v Brestu v Franciji. Plod tega sodelovanja je posebna tehnologija ReNeura, ki so jo vtkali v novo negovalno linijo Essential Energy. In v čem je skrivnost? Nova tehnologija pomaga prebuditi kožo, ki po tridesetem letu starosti sicer postane manj odzivna. Tako poskrbi, da postane bolj odzivna za različne aktivne sestavine.
Kozmetika nove dobe ščiti kožo ne le pred soncem, ampak tudi pred sevanjem različnih zaslonov.