Prenovljeni s-cross
Nekoč smo ga poznali kot suzukija SX4, po letu 2016 je postal SX4 s-cross, z novim modelom pa se vsaj v trženju poslavlja SX4, ostaja pač s-cross. Tretja generacija kompaktnega športnega terenca, ki nastaja na Madžarskem, se postavlja z bolj možatim sprednjim delom in velikimi zadnjimi lučmi, pomembnejši novosti pa sta dodelan infozabavni sistem in obogatena oprema za pasivno varnost.
Štirikolesni pogon
Suzuki v svetovnem merilu proda skoraj 2,4 milijona avtomobilov, največ v Indiji, pri nas pa na leto najde približno tisoč kupcev oziroma slaba dva odstotka vseh. S-cross pomeni približno četrtino Suzukijeve prodaje v Sloveniji, pri čemer se velika večina kupcev (blizu 90 odstotkov) odloči za štirikolesni pogon, ki iz drugih avtomobilov v tem razredu počasi izginja.
300 s-crossov naj bi prodali v naslednjem letu.
Jasno je, da so ga ohranili tudi pri novem s-crossu, do hitrosti 60 km/h se lahko vozite tudi z zaklenjenim sredinskim diferencialom in tako prestopite kakšno dodatno mejo, ki je konkurenca ne zmore. Najbrž bo koga dodatno privabila robustnejša zunanjost z dvignjenim sprednjim delom in zadnjimi lučmi, ki avtomobil naredijo bolj čokatega, a bolj pomembno je, da ima s-cross zdaj vključen lep nabor asistenčne opreme.
Dobro opremljen
Serijsko je že v opremi comfort (za 20.455 evrov) na voljo izpopolnjen sistem za zaviranje v sili, prav tako opozarjanje na zapustitev voznega pasu in prepoznava prometnih znakov. V skladu z novimi pravili je dodan sistem e-klic, vedno je vgrajena kamera za vzvratno vožnjo, vsi žarometi so iz svetlečih diod. Infozabavni sistem se ponaša z drugačnim vmesnikom (ni v slovenščini), merilniki ostajajo analogni z manjšim zaslonom med njimi. Preklapljanje med funkcijami na tem zaslonu še naprej poteka prek nerodne tipke, ki za volanom štrli iz prostora z merilniki.
Bencinskemu motorju se bo pridružil hibrid.
Najbolje prodajana oprema pri nas naj bi bila premium v kombinaciji s štirikolesnim pogonom za 23.345 evrov. V njej so med drugim dodani samodejna klimatska naprava, tipala za dež, brezstični ključ, radarski tempomat ter sistema za opozarjanje na mrtvi kot in prečni promet zadaj. Elegance za dobrih 800 evrov več k vsemu omenjenemu prinaša še večji zaslon infozabavne naprave, brezžično povezavo v apple car play ali android auto ter kombinacijo usnja in umetnega usnja.
Za začetek le bencin
Trenutno je suzuki s-cross, ki je vedno postavljen na 17-palčne pnevmatike, na prodaj le z 1,4-litrskim bencinskim motorjem (največja moč 95 kW), ki mu pomaga manjša baterija, povezana v 48-voltni sistem.