Prihaja električni megane: cenovno se začne pri 35 tisočakih (FOTO)
Po mestnem avtomobilu zoe in električni različici twinga se Renault na slovenske ceste zdaj podaja z modelom megane e-tech electric, ki prinaša ničelno stopnjo izpustov tudi med vožnjo z avtomobilom nižjega srednjega razreda. Nekoč je ta razred veljal za zastavonošo ljudskih znamk, danes je vsaka novost v njem že sama po sebi posebnost.
Električnih avtomobilov tu doslej tako rekoč ni bilo, zato megane vstopa v precej prazen prostor. A ne na pamet in brez adutov. Že zunanja oblika, ki smelo posodablja dosedanje generacije meganov, je nekaj posebnega, tudi zaradi ozkih luči (sprednje so oblikovali in zasnovali pri ljubljanski Helli Saturnusu). Pri tem pri avtomobilu, ki je postavljen na novo osnovo CMF-EV, niso pretiravali z dolžino (4,2 metra) in višino (1,5 metra), kolesa pa so postavljena povsem ob rob, s čimer so pridobili 2,7 metra medosne razdalje.
Užitek in učinkovitost
Voznikov prostor je zasnovan sodobno z velikima zaslonoma in Googlovim avtomobilskim vmesnikom, ki izkušnjo mobilnega telefona prenaša na sredinski zaslon infozabavne naprave. Novi megane se lahko pohvali s 26 asistenčnimi sistemi in petimi zvezdicami pri preizkusnem trku Euro NCAP, spodobnim sedenjem za štiri in 440 litri udrtega prtljažnega prostora z visokim pragom.
Med vožnjo se je novinec izkazal za lepo vodljivega in neposrednega, vzmetenje je naravnano udobno, a nikakor ne majajoče, upravljanje avtomobila je preprosto in ne zahteva daljšega prilagajanja.
Izbirniki infozabavne enote so v slovenščini.
Megane e-tech electric prihaja na ceste z dvema motorjema (96 in 160 kW), prvi je na voljo z manjšo baterijo (40 kWh in do 300 kilometrov dosega), močnejši pa z baterijo 60 kWh oziroma dobrih 400 kilometrov dosega. Prodajne kombinacije zaokrožijo še različne možnosti polnjenja. Za tiste, ki se želijo voziti najdlje, je na voljo različica z večjo baterijo in manjšim motorjem ter več kot 450 kilometri dosega.
Konkretne cene
Cenovno se zgodba začne pri slabih 35 tisočakih, na vrhu cenika se zaključi pri 47.390 evrih, a je na seznamu tudi pri najbogatejši opremi iconic še nekaj dodatkov. Za zdaj velja, da od teh cen lahko odštejete 4500 evrov subvencije. Maja začnejo zbirati naročila, septembra se uradno začne prodaja.
2,7
metra medosne razdalje ima električni megane.
O količinah ne govorijo, omenjajo pa nekaj dodatnih bombončkov: široko mrežo servisnih delavnic, kartico mobilize charge pass z naloženim imetjem za okoli 5000 kilometrov polnjenj, brezplačno polnjenje pri trgovcih in brezplačno pomoč na cesti ob izpraznjeni bateriji.