OBRATI
Prihaja pravi češki golf
Škoda bo letos zamenjala model rapid s prestižnejšo in bolje opremljeno scalo; najprej bodo na voljo trije bencinski in en dizelski motor, nato še CNG in hibrid.
Odpri galerijo
V prvi polovici letošnjega leta bo na ceste zapeljala nova Škoda scala, ki bo v t. i. golfovem razredu zamenjala rapida. A v primerjavi z nizkocenovnim rapidom bo prestižneje opremljena in oblikovana ter seveda dražja. Imela bo vrsto varnostnih in asistenčnih sistemov, med njimi radarski tempomat in virtualni kokpit, ki ga že poznamo iz drugih vozil skupine Volkswagen, infozabavni sistem in satelitska navigacija pa se bosta posodabljala prek brezžične mobilne povezave.
Med varnostno opremo bosta standardno samodejno zaviranje v sili v mestu in napredna različica opozarjanja na mrtvi kot, ki bo opozarjala na avtomobile na prehitevalnem pasu do 70 metrov daleč. Na voljo bo športno podvozje s prilagodljivimi blažilniki, pri čemer bo voznik lahko izbiral med normalnim in športnim načinom vzmetenja.
Na začetku bodo na prodaj trije bencinski in en dizelski motor. Najmočnejši bo 1,5-litrski bencinski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom, ki bo razvil 148 KM, litrski prav tako prisilno polnjeni trivaljnik pa bo na voljo v dveh zmogljivostnih različicah. Dizelski motor s prostornino 1,6 litra bo razvil 113 KM, opremljen pa bo z najsodobnejšimi filtri za zmanjševanje izpustov in trdnih delcev. Pozneje v letu 2019 bodo ponudili tudi litrski motor na zemeljski plin, imenovan g-tec.
Nova platforma
Scala bo prvi Škodin avto, zgrajen na novi Volkswagnovi platformi MQB A0, ki omogoča vgradnjo novih asistenčnih sistemov, ki so bili doslej na voljo le v dražjih modelih koncerna, je povedal vodja tehničnega razvoja pri Škodi Christian Strube. Bo prva škoda s sredinskim za dotik občutljivim zaslonom, velikim od 6,5 do 9,2 palca. Standardne bodo led-prednje in -zadnje luči, na voljo bosta tudi ogrevano vetrobransko steklo in električno odpiranje prtljažnih vrat.467 litrov je velik scalin prtljažnik.
Med varnostno opremo bosta standardno samodejno zaviranje v sili v mestu in napredna različica opozarjanja na mrtvi kot, ki bo opozarjala na avtomobile na prehitevalnem pasu do 70 metrov daleč. Na voljo bo športno podvozje s prilagodljivimi blažilniki, pri čemer bo voznik lahko izbiral med normalnim in športnim načinom vzmetenja.
Tehnikalije
Scala bo dolga 4363 mm, kar je deset centimetrov več od Volkswagnovega golfa. Z daljšo medosno razdaljo in podaljšanim zadnjim delom avtomobila bo v potniški kabini prostorno skoraj tako kot v večji octavii. Prtljažnik z osnovno prostornino 467 litrov naj bi bil največji v svojem razredu, pravijo pri Škodi.
Na začetku bodo na prodaj trije bencinski in en dizelski motor. Najmočnejši bo 1,5-litrski bencinski štirivaljnik s turbinskim polnilnikom, ki bo razvil 148 KM, litrski prav tako prisilno polnjeni trivaljnik pa bo na voljo v dveh zmogljivostnih različicah. Dizelski motor s prostornino 1,6 litra bo razvil 113 KM, opremljen pa bo z najsodobnejšimi filtri za zmanjševanje izpustov in trdnih delcev. Pozneje v letu 2019 bodo ponudili tudi litrski motor na zemeljski plin, imenovan g-tec.
Scala je predpremiero doživela na oktobrskem avtosalonu v Parizu, kjer so predstavili konceptni model vision RS, priključni hibrid z 1,5-litrskim bencinskim motorjem. Za zdaj še niso govorili o elektrificirani scali, verjetno pa bo Škoda nekoliko pozneje ponudila tudi bolj športni priključni hibrid.