Rdeči fičko vabi
Nazaj na počitnice v Portorož in Piran! Slovencem z boni in brez njih kličejo tudi znani ambasadorji obalne turistične destinacije.
Odpri galerijo
Ni skrivnost, da je letošnja turistična sezona za vse zaposlene v turizmu velik izziv, zato so se na destinaciji Portorož in Piran v sodelovanju s turističnim gospodarstvom in Občino Piran odločili, da pripravijo celovito oglaševalsko kampanjo na domačem trgu. Na Turističnem združenju Portorož so se odzvali bliskovito in v dobrem tednu pripravili ter zagnali kampanjo z naslovom Nazaj v Portorož in Piran. Glavni poudarek je na televizijskih oglasih, ki se od 26. maja predvajajo na vseh pomembnejših slovenskih TV-postajah. Kampanja, s katero vabijo prebivalce Slovenije k oddihu v Portorožu in Piranu, odkrivanju skritih kotičkov in novim doživetjem, bo trajala do konca avgusta.
Župan občine Piran Đenio Zadković je ob predstavitvi projekta povedal, da ga veseli, da so zbrali moči in pripravili tako udarno kampanjo na domačem trgu: »Turistično gospodarstvo zdaj potrebuje pomoč. Dobra epidemiološka slika naše države in še posebno naše občine bo odlično sporočilo za vse goste, ki nas bodo želeli obiskati.«
Domače goste vabijo, naj dopustujejo pri njih kot nekoč in še bolje. »Povabili jih bomo, da porabijo turistične bone pri nas, hkrati bomo z upoštevanjem priporočil naredili vse, da se bodo tako gosti kot tudi domače prebivalstvo pri nas počutili varno,« je dodal mag. Igor Novel, direktor Turističnega združenja Portorož.
Odločili so se, da zgodbo kampanje zavijejo v nostalgična čustva: »Glavni akter kampanje je rdeči fičko, ki pri gledalcih vzbudi spomin na čase, ko so z družino in prijatelji preživljali poletja ob slovenski obali,« je povedala Urša Mivšek Sitar, direktorica agencije April 8, ki je zasnovala kampanjo. »Uvodni, črno-beli del TV-oglasa prikazuje pakiranje tipične slovenske družine v fička, do vrha naloženega s prtljago, živžav v avtu, dolge ure vožnje do Črnega Kala in nestrpno pričakovanje trenutka, ko smo prvič uzrli morje. Cilj tega dela je obuditi pričakovanje počitnic iz otroštva, spomine, veselje in občutek varnosti. Zgodba se iz preteklosti hitro preseli v barvito sedanjost, kjer ugotovimo, da destinacija danes obiskovalcem ponuja veliko novih doživetij za vse okuse, od pešpoti s čudovitimi razgledi do lova na tartufe, pokušin vina in oljčnega olja na domačijah v zaledju ter velnesa sredi solin. Zdaj je čas, da na novo odkrijemo domači Portorož in Piran, saj destinacija danes ponuja veliko več, kot je včasih.«
Turistično združenje Portorož se je aktivno vključilo tudi v kampanjo Slovenske turistične organizacije Moja Slovenija, ki spodbuja prebivalce Slovenije, da dopustujejo doma, raziskujejo Slovenijo in delijo svoja doživetja. Turistično združenje Portorož je pozvalo različne ambasadorje destinacije, da so v obliki videa povabili Slovence na počitnice v Portorož in Piran. Pridobili so že več kot deset simpatičnih videov, med drugim sodelujejo Slavko Ivančič, Iztok Gustinčič ter jadralki Tina Mrak in Veronika Macarol, tudi različni lokalni ponudniki, turistični vodniki in drugi prepoznavni predstavniki destinacije. Videi bodo objavljeni na komunikacijskih kanalih Feel Slovenia, delili jih bodo tudi na profilu Portorož & Piran.
Župan občine Piran Đenio Zadković je ob predstavitvi projekta povedal, da ga veseli, da so zbrali moči in pripravili tako udarno kampanjo na domačem trgu: »Turistično gospodarstvo zdaj potrebuje pomoč. Dobra epidemiološka slika naše države in še posebno naše občine bo odlično sporočilo za vse goste, ki nas bodo želeli obiskati.«
Domače goste vabijo, naj dopustujejo pri njih kot nekoč in še bolje. »Povabili jih bomo, da porabijo turistične bone pri nas, hkrati bomo z upoštevanjem priporočil naredili vse, da se bodo tako gosti kot tudi domače prebivalstvo pri nas počutili varno,« je dodal mag. Igor Novel, direktor Turističnega združenja Portorož.
Odločili so se, da zgodbo kampanje zavijejo v nostalgična čustva: »Glavni akter kampanje je rdeči fičko, ki pri gledalcih vzbudi spomin na čase, ko so z družino in prijatelji preživljali poletja ob slovenski obali,« je povedala Urša Mivšek Sitar, direktorica agencije April 8, ki je zasnovala kampanjo. »Uvodni, črno-beli del TV-oglasa prikazuje pakiranje tipične slovenske družine v fička, do vrha naloženega s prtljago, živžav v avtu, dolge ure vožnje do Črnega Kala in nestrpno pričakovanje trenutka, ko smo prvič uzrli morje. Cilj tega dela je obuditi pričakovanje počitnic iz otroštva, spomine, veselje in občutek varnosti. Zgodba se iz preteklosti hitro preseli v barvito sedanjost, kjer ugotovimo, da destinacija danes obiskovalcem ponuja veliko novih doživetij za vse okuse, od pešpoti s čudovitimi razgledi do lova na tartufe, pokušin vina in oljčnega olja na domačijah v zaledju ter velnesa sredi solin. Zdaj je čas, da na novo odkrijemo domači Portorož in Piran, saj destinacija danes ponuja veliko več, kot je včasih.«
Turistično združenje Portorož se je aktivno vključilo tudi v kampanjo Slovenske turistične organizacije Moja Slovenija, ki spodbuja prebivalce Slovenije, da dopustujejo doma, raziskujejo Slovenijo in delijo svoja doživetja. Turistično združenje Portorož je pozvalo različne ambasadorje destinacije, da so v obliki videa povabili Slovence na počitnice v Portorož in Piran. Pridobili so že več kot deset simpatičnih videov, med drugim sodelujejo Slavko Ivančič, Iztok Gustinčič ter jadralki Tina Mrak in Veronika Macarol, tudi različni lokalni ponudniki, turistični vodniki in drugi prepoznavni predstavniki destinacije. Videi bodo objavljeni na komunikacijskih kanalih Feel Slovenia, delili jih bodo tudi na profilu Portorož & Piran.