Retro ima svoje kupce, računajo na kar 30-odstotni dvig prodaje
Britanski Morgan želi z novim roadsterjem plus four povečati prodajo.
Odpri galerijo
Britanski proizvajalec retro športnih avtomobilov Morgan letos računa na kar 30-odstotni dvig prodaje. Za to naj bi poskrbel njegov novi vstopni model morgan plus four. Dvosedežni roadster bi se moral pojaviti na ženevskem avtosalonu, a so ga po odpovedi prireditve pripeljali nazaj na Otok in ga predstavili v domačem Malvernu.
Plus four temelji na novi aluminijasti platformi, ki je zamenjala jekleno šasijo, ki je bila osnova številnih morganov vse od leta 1936. Odhajajoči roadster plus 4 se tako poslavlja po sedmih desetletjih.
Plus four bo namesto Fordovega dvolitrskega štirivaljnika uporabljal BMW-jev motor z 255 konjskimi močmi, ki bo avto starinskega videza do stotice ponesel v manj kot petih sekundah, malo več pa bo potreboval do končne hitrosti 240 km/h. Izvršni direktor Morgana Steve Morris računa, da bodo leta 2020 prodali več kot 900 modelov plus four; lani so prodali 697 primerkov podobno imenovanega predhodnika. Morris je prepričan, da kar 43-odstotni dvig osnovne cene na 62.995 funtov (72.430 evrov) na domačem trgu ne bo odvrnil kupcev. »Prehod na aluminijasto platformo pomeni, da je avto veliko bolj uglajen. V kabini je več prostora, motor je BMW-jev, prvič pa ponujamo tudi samodejni menjalnik, in to so vse razlogi za nakup.«
S sodobnim motorjem so znižali tudi količino izpustov ogljikovega dioksida v ozračje, in sicer s 1185 na 159 gramov na prevoženi kilometer. Tudi to naj bi avto naredilo bolj privlačnega na tistih evropskih trgih, kjer je treba za avtomobile z višjimi izpusti CO2 plačati višji davek, je prepričan Steve Morris.
Približno 30 odstotkov morganov se proda v Britaniji, 60 odstotkov v celinski Evropi, preostalo pa po svetu. Pri Morganu se osredotočajo na ameriški trg, ki naj bi v prihodnosti zavzemal petino prodaje.
Plus four temelji na novi aluminijasti platformi, ki je zamenjala jekleno šasijo, ki je bila osnova številnih morganov vse od leta 1936. Odhajajoči roadster plus 4 se tako poslavlja po sedmih desetletjih.
Starinsko in sodobno
Plus four bo namesto Fordovega dvolitrskega štirivaljnika uporabljal BMW-jev motor z 255 konjskimi močmi, ki bo avto starinskega videza do stotice ponesel v manj kot petih sekundah, malo več pa bo potreboval do končne hitrosti 240 km/h. Izvršni direktor Morgana Steve Morris računa, da bodo leta 2020 prodali več kot 900 modelov plus four; lani so prodali 697 primerkov podobno imenovanega predhodnika. Morris je prepričan, da kar 43-odstotni dvig osnovne cene na 62.995 funtov (72.430 evrov) na domačem trgu ne bo odvrnil kupcev. »Prehod na aluminijasto platformo pomeni, da je avto veliko bolj uglajen. V kabini je več prostora, motor je BMW-jev, prvič pa ponujamo tudi samodejni menjalnik, in to so vse razlogi za nakup.«
S sodobnim motorjem so znižali tudi količino izpustov ogljikovega dioksida v ozračje, in sicer s 1185 na 159 gramov na prevoženi kilometer. Tudi to naj bi avto naredilo bolj privlačnega na tistih evropskih trgih, kjer je treba za avtomobile z višjimi izpusti CO2 plačati višji davek, je prepričan Steve Morris.
Približno 30 odstotkov morganov se proda v Britaniji, 60 odstotkov v celinski Evropi, preostalo pa po svetu. Pri Morganu se osredotočajo na ameriški trg, ki naj bi v prihodnosti zavzemal petino prodaje.