OBRATI

Šesta generacija japonskega družinskega terenca kot logično nadaljevanje

CR-V je vrh Hondine ponudbe športnih terencev. Nikoli ni bil prav poceni avtomobil, tudi zdaj ni.
Fotografija: Honda CR-V je pripravljena v šesti izdaji, najprej je pri nas na voljo kot hibrid, nato bo tudi kot priključni hibrid. FOTO: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Honda CR-V je pripravljena v šesti izdaji, najprej je pri nas na voljo kot hibrid, nato bo tudi kot priključni hibrid. FOTO: Gašper Boncelj

Honda ni ravno podjetje, ki bi v Evropi pogosto predstavljalo nove avtomobile. Potem pa pride čas, ko v tednu dni predstavijo dva novinca. Po nedavnem ZR-V je zdaj tu še povsem novi CR-V, s čimer imajo podobno kot mnogi tekmeci tudi oni kar tri športne terence. Najmanjši HR-V meri 4,3 metra, ZR-V 4,5 in novi CR-V 4,7 metra. Za 10 centimetrov je daljši od predhodnika, medosno razdaljo so povečali le za štiri, na 270 centimetrov.

CR-V je bil nekoč njihov prvi tovrstni model v Evropi, v prvi izvedbi je bil nared že leta 1995, najprej je bil bolj terenec, potem pa vse bolj uglajen družinski terenec. V petih generacijah so jih pri nas prodali tri tisoč, kar za Hondo ni malo.

Brez radikalnih sprememb

Šesta generacija honde CR-V se na zunaj ni bistveno oddaljila od dosedanje oblike. FOTO: Gašper Boncelj
Šesta generacija honde CR-V se na zunaj ni bistveno oddaljila od dosedanje oblike. FOTO: Gašper Boncelj

Tokratna, šesta, se na zunaj ni bistveno oddaljila od dosedanje oblike. Več je ostrejših linij kot pri modelu ZR-V. Znotraj je urejena dokaj logično, ob prikazu za volanom, ki ponuja obilo informacij, je na sredini armaturne plošče še ne pretirano velik sredinski zaslon z upravljanjem na dotik, pod njim pa so na srečo za vse glavne funkcije še velika kolesca in gumbi, kar lahko le pohvalimo. Manj nam ugaja sistem stikal za prestavljanje po voznih programih samodejnega menjalnika.

Tako kot ZR-V ima tudi CR-V spredaj tanka karoserijska stebrička in na vrata nameščeni stranski ogledali, da je preglednost iz vozila čim boljša. Zadaj je prostorno, celo za tri, naslonjalom lahko nastavljamo kot, sedalni del se vzdolžno pomakne za 18 centimetrov. Prtljažnik ima ravno dno, z dovolj visokim in ugodno ravnim zaključkom. Prtljažnik je povečljiv na 1600 litrov, ko podremo zadnjo klop, ki pa je deljiva le v razmerju 60/40.

Ureditev notranjosti deloma že poznamo iz kake dosedanje honde, ni razburljiva, je pa racionalna in logična. FOTO: Gašper Boncelj
Ureditev notranjosti deloma že poznamo iz kake dosedanje honde, ni razburljiva, je pa racionalna in logična. FOTO: Gašper Boncelj

Samopolnilni hibrid

Za pogon skrbi bencinsko-električni samopolnilni hibrid, ki združuje 2-litrski bencinski štirivaljnik in električni motor s sistemsko močjo 150 kW; za prenos na sprednji kolesi skrbi samodejni brezstopenjski menjalnik. Možna je tudi štirikolesna izvedba, pri kateri se navor preko kardanske gredi prenaša še na zadnji par, v osnovi je razmerje 60/40, če je spolzko, ga je še nekaj več zadaj. Tovarna govori o povprečni porabi 5,9 litra (6,6 litra v štirikolesni izvedbi) na 100 kilometrov. Podvozje je posebej prilagojeno zadaj, da enako dobro blaži tako manjše kot močnejše udarce oziroma neravnine.

Zadaj je prostorno, druga klop je dobro prilagodljiva. FOTO: Gašper Boncelj
Zadaj je prostorno, druga klop je dobro prilagodljiva. FOTO: Gašper Boncelj

CR-V je že v osnovi kar bogato opremljen, pri zgornjih dveh opremskih paketih mu dodajo še nekatere asistenčne sisteme. Nikoli ni bil prav poceni avtomobil, tudi zdaj ni. Najmanj 45 tisoč evrov velja, kar je za dva tisočaka več kot prej, najdražji stane 52 tisoč evrov. Letos pri nas pričakujejo 120 kupcev, več avtomobilov menda tudi ne bodo dobili. Bo pa med njimi od poletja še priključni hibrid, ki naj bi z večjo baterijo samo na elektriko prevozil 80 kilometrov.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije