HUDA IZBIRA
Skuter ali motor?
Veliko je tistih, ki si želijo dvokolesnega udobja z nezahtevnim upravljanjem, zanesljivo tehniko in veliko prostora za shranjevanje; vse to najdete pri križancu honda integra.
Odpri galerijo
Hondin koncept NC (New Concept) je s prihodom na trg leta 2012 požel velik uspeh pri kupcih, saj so Hondini inženirji po obširnih raziskavah ponudili družino dvokolesnikov, ki s svojimi lastnostmi presega pričakovanja širokega kroga uporabnikov. Integra združuje dva segmenta dvokolesnikov – voznost in zmogljivosti motocikla ter uporabnost in udobje velikega skuterja.
Honda NC750D integra
Honda NC750D integra
Motor: tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 8-ventilski, vrstni dvovaljnik, SOHC
Prostornina: 745 cm3
Največja moč: 40,3 kW (54,8 KM) pri 6250/min
Največji navor: 68 Nm pri 4750/min
Vbrizg goriva: elektronski vbrizg PGM-FI
Medosna razdalja: 1525 mm
Višina sedeža: 790 mm
Posoda za gorivo: 14,1 l
Guma spredaj: 120/70-ZR17
Guma zadaj: 160/60-ZR17
Zavore: kolutne, ABS
Masa: 238 kg (pripravljen za vožnjo)
Poraba goriva: 3,5 l/100km
Honda NC750D integra
Motor: tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 8-ventilski, vrstni dvovaljnik, SOHC
Prostornina: 745 cm3
Največja moč: 40,3 kW (54,8 KM) pri 6250/min
Največji navor: 68 Nm pri 4750/min
Vbrizg goriva: elektronski vbrizg PGM-FI
Medosna razdalja: 1525 mm
Višina sedeža: 790 mm
Posoda za gorivo: 14,1 l
Guma spredaj: 120/70-ZR17
Guma zadaj: 160/60-ZR17
Zavore: kolutne, ABS
Masa: 238 kg (pripravljen za vožnjo)
Poraba goriva: 3,5 l/100km
Konkreten motor
Letošnja prenovljena integra je nekakšen Hondin mega skuter s težnjo zahajanja v prave motociklistične vode. Poglejte samo 17-palčna kolesa, maso dvokolesnika s spodobnimi 238-kilogrami in agregat s 745-kubičnimi centimetri. Ta je s skoraj 55 konji precej močan in ima dovolj navora, da užene v kozji rog marsikateri pravi motocikel. Ima dvojno gred za dušenje vibracij, letos nov izpuh ter dodelan avtomatski menjalnik z dvema sklopkama in možnostjo ročnega prestavljanja (DCT). To zagotavlja novi dinamični karakter z nadpovprečnimi skuterskimi zmogljivostmi. Daljša prestavna razmerja še dodatno nižajo vrtljaje agregata, obrabo in porabo goriva, ki je na testu znaša manj kot štiri litre na sto kilometrov. Da je šparovček, dokazuje tudi podatek, da je s polno posodo za gorivo moč prevoziti več kot 400 kilometrov.Zanimivi dodatki
Poleg agregata in menjalnika velja izpostaviti še izklopljiv sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa, prenovljena integra pa je dobila še zrelejši videz z led-svetili. Izboljšano je delovanje prednjega vzmetenja z novim sistemom Showa Dual Bending Valves. V stilu digitalne dobe si lahko celo prilagodite lastno barvno osvetlitev lcd-armaturne plošče v odvisnosti od vrtljajev in načina delovanja menjalnika. Novi izpuh se oglaša z resnejšim, globljim izpušnim sistemom, posodobljeni dvovaljnik zdaj ustreza euro 4 emisijski normi. Obenem so pri Hondi izboljšali opcijski samodejni menjalnik z dvema sklopkama in možnostjo ročnega prestavljanja (DCT – Dual Clutch Transmission), kjer športni S-način omogoča tri stopnje.Uporabniška izkušnja
Na integri se sedi po skutersko, z nogama nekoliko pred seboj. Na vmesni mostiček med njima se je treba navaditi. Sedi se pokončno, stopničasti sedež je dovolj udoben in ponuja obilje prostora sopotniku. Pod njim se skriva velik prostor za odlaganje. Vetrna zašita je odlična, pogrešali smo nastavljivost sprednjega vetrnega ščita. Navdušijo poraba in zmogljivosti poskočnega agregata, prav tako zavorni komplet s serijskim ABS, manj za naš okus pa nekoliko premajhna armatura z obiljem informacij.400 km in še več je mogoče prevoziti z enim rezervoarjem.