Strastni poljubi v oglasih: resnični ali zaigrani?
So oglasi, ki vzbudijo več pozornosti od drugih. To so nedvomno tisti, v katerih smo priča strastnim poljubom, ob katerih se poraja vprašanje: se neznanca res poljubljata ali gre za kakšen trik? So prizori realni ali nastanejo brez konkretnega stika ter če da: kako?
S temi vprašanji smo se obrnili na oglaševalsko agencijo Futura DDB in jih povprašali še, kako izbirajo kandidate, ki nastopajo v njihovih oglasih.
To je odgovor
»Igralce, ki se pojavljajo v oglasih, izberemo s pomočjo casting agencije. Proces izbora igralcev oziroma castinga je pri ustvarjanju oglasov ključnega pomena. Ko naročnik potrdi kreativni koncept in scenarij, sodelujemo s produkcijo in agencijo, ki izbere najprimernejše kandidate za vsako vlogo.
Proces se začne z naborom širšega kroga igralcev. Agencija nato v sodelovanju z naročnikom pregleda predloge in izvede avdicije ter izbere najbolj primerne osebe. Pri izboru so pomembni tako videz, ki ustreza vlogi, kot tudi igralske sposobnosti.«
»Ko gre za prizore, kot je poljubljanje, je pomembno poudariti, da ti niso nič neobičajnega v svetu filma in oglaševanja. Poljubljanje v oglasih je zato posneto povsem realno.
Igralci, ki sodelujejo v takšnih prizorih, so profesionalci in se zavedajo narave dela. Pred snemanjem vedno poskrbimo, da imajo vse potrebne informacije in da se strinjajo z izvedbo takšnih prizorov.«
Povedano na kratko: tisto, kar je videti na zaslonih ali posnetkih, se dogaja tudi za kamero.