Targa osme generacije (FOTO)
Eleganten, ekstravaganten in edinstven – novi porsche 911 targa; samodejni 8-stopenjski menjalnik serijsko, na voljo je novi 7-stopenjski ročni menjalnik.
Odpri galerijo
Porsche bo poleti dopolnil klasično trojico športnih avtomobilov: po kupeju in kabrioletu se z modeloma na štirikolesni pogon 911 targa 4 in 911 targa 4S premierno predstavlja tretja karoserijska izvedba nove generacije 911. Njena značilnost ostaja inovativni avtomatski strešni sistem. Tako kot legendarna prva targa iz leta 1965 ima značilno širok lok, pomičen strešni segment nad sprednjima sedežema in neprekinjeno zadnje steklo. Udobno se odpre ali zapre v 19 sekundah.
Pogonski agregat modela pri targi 4S razvije nazivno moč 331 kW (450 KM), postreže s 530 Nm navora med 2300 in 5000 vrt./min, stotico pa doseže v 3,6 sekunde – štiri desetinke hitreje kot predhodnik. Najvišja hitrost modela 'navadne' targa znaša 289 km/h (plus dva km/h), targe 4S pa 304 km/h (plus tri km/h).
Z izpopolnjeno funkcijo smartlift lahko za vsakodnevno uporabo povečamo odmik od tal. Ponudbo dopolnjujejo bogata oprema tequipment in nove možnosti za individualizacijo s podpisom exclusive manufaktur.
Tako kot drugi Porschejevi modeli 911 osme generacije so tudi modeli targa serijsko opremljeni s funkcijo wet mode. Senzorji v sprednjih kolesnih ohišjih zaznavajo zelo mokro cestišče. V tem primeru sistem vozniku s sporočilom na armaturni plošči priporoči, naj ročno preklopi v način wet. S tem se odzivnost pogona prilagodi tako, da je zagotovljena največja možna vozna stabilnost.
Notranjost spominja na modele 911 carrera; pečat ji dajejo čiste in ravne linije armaturne plošče z nazaj zamaknjenim nivojem instrumentov. Tej zasnovi so botrovali modeli 911 iz 70. let prejšnjega stoletja. Poleg dveh značilno Porschejevih sredinsko umeščenih merilnikov vrtljajev vozniku informacije zagotavljata tanka zaslona brez okvirja.
Biturbo bokser
Za moč skrbi trilitrski šestvaljni bokser motor z dvema turbinskima polnilnikoma. Pri targi 4 razvije 283 kW (385 KM) moči in 450 Nm navora v širokem območju: od 1950 do 5000 vrt./min, z opcijskim paketom sport chrono pa do 100 km/h pospeši v 4,2 sekunde – desetinko hitreje kot doslej.Targa združuje prednosti vožnje zgoraj brez z udobjem in varnostjo kupeja.
Pogonski agregat modela pri targi 4S razvije nazivno moč 331 kW (450 KM), postreže s 530 Nm navora med 2300 in 5000 vrt./min, stotico pa doseže v 3,6 sekunde – štiri desetinke hitreje kot predhodnik. Najvišja hitrost modela 'navadne' targa znaša 289 km/h (plus dva km/h), targe 4S pa 304 km/h (plus tri km/h).
Nova menjalnika
Obe targi sta serijsko opremljeni z 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) in inteligentnim štirikolesnim pogonom PTM. Targo 4S je mogoče naročiti tudi z novim 7-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki vključuje paket sport chrono. Prvič je na voljo sistem innodrive s tempostatom za uravnavanje razdalje.Z izpopolnjeno funkcijo smartlift lahko za vsakodnevno uporabo povečamo odmik od tal. Ponudbo dopolnjujejo bogata oprema tequipment in nove možnosti za individualizacijo s podpisom exclusive manufaktur.
Izpopolnjeno podvozje
Pri novih modelih 911 targa je elektronsko uravnavanje sistema blaženja (PASM) del serijske opreme. PASM glede na vozno udobje in vodljivost avtomatsko prilagaja lastnosti blažilnikov trenutni vozni situaciji in ima dve ročno nastavljivi krmilni polji – normal in sport. Sistem torque vectoring plus (PTV Plus) z elektronsko uravnavano prečno zaporo na zadnji premi s povsem prilagodljivo porazdelitvijo navora je pri targi 4S del serijske opreme, pri targi 4 pa je na voljo opcijsko.1965. leta je na ceste zapeljala prva targa.
Tako kot drugi Porschejevi modeli 911 osme generacije so tudi modeli targa serijsko opremljeni s funkcijo wet mode. Senzorji v sprednjih kolesnih ohišjih zaznavajo zelo mokro cestišče. V tem primeru sistem vozniku s sporočilom na armaturni plošči priporoči, naj ročno preklopi v način wet. S tem se odzivnost pogona prilagodi tako, da je zagotovljena največja možna vozna stabilnost.
Sodobna interpretacija
Targo na zunaj zaznamujejo oblikovni elementi modelske generacije 992. V primerjavi s predhodnikom ima novi model spredaj bistveno bolj izrazita kolesna ohišja. Oblika sprednjega pokrova z vtisnjeno poglobitvijo med led žarometoma spominja na obliko prvih generacij modela 911. Na zadku prevladuje širši, variabilno pomični usmernik zraka in brezšivno integrirani svetlobni pas. Razen sprednjega dela in zadka je celotna zunanja lupina vozila iz aluminija.Notranjost spominja na modele 911 carrera; pečat ji dajejo čiste in ravne linije armaturne plošče z nazaj zamaknjenim nivojem instrumentov. Tej zasnovi so botrovali modeli 911 iz 70. let prejšnjega stoletja. Poleg dveh značilno Porschejevih sredinsko umeščenih merilnikov vrtljajev vozniku informacije zagotavljata tanka zaslona brez okvirja.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
13:00
Pomagamo si s paro