OBRATI
Tesla osvaja Evropo
Model 3 je bil marca najbolje prodajana prestižna limuzina srednjega razreda na stari celini, a dostava še vedno ne dosega zastavljenih ciljev.
Odpri galerijo
Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla je doživel veliki preboj v Evropi, saj je bil njegov model 3 najbolje prodajana prestižna limuzina srednjega razreda. Marca se jih je v Evropi prodalo 15.755, kar je več od že uveljavljenih evropskih avtomobilov, kakršni so BMW serije 3, audi 4 in mercedes-benz razreda C.
Na Norveškem, v Švici in na Nizozemskem je bila njihova trojka najbolje prodajani avto v svojem razredu; na Norveškem je imela kar 29-odstotni tržni delež v premijskem srednjem razredu.
Impresivna premiera modela 3, ki v Nemčiji stane od 44.500 evrov naprej, je Teslo postavila na 25. mesto najbolje prodajanih avtomobilskih znamk v Evropi, pri čemer je prehitela konkurente, kot so Lexus, Jaguar in Alfa Romeo. Model 3 še ni na voljo po vsej Evropi, kar pomeni, da bo prodaja najverjetneje še rasla. Prihodnji mesec se bo začel prodajati v Britaniji, ki velja za ključni trg električnih vozil v Evropi.
Uspeh nove tesle pa je pospremil dramatičen padec prodaje njihovih starejših modelov: prodaja modela S je marca padla za kar 72 odstotkov na 787 kosov, s čimer ga je na prvem mestu med velikimi premijskimi limuzinami prehitel mercedes razreda S, za 52 odstotkov (874 vozil) pa je padlo povpraševanje po športnem terencu modelu X.
Močno povpraševanje po modelu 3 je pripomoglo h kar 85-odstotni rasti prodaje električnih avtomobilov v primerjavi z lanskim marcem; po podatkih analitske družbe JATO Dynamics je bilo v tem mesecu v Evropi prodanih 40.000 električnih avtov.
No, Tesli vse le ni z rožicami postlano. Po marčevskem velikem bumu je prodaja na Norveškem, Nizozemskem in v Švici aprila opazno padla: na Norveškem, kjer so e-vozila že nekaj časa prodajajo najbolje na stari celini, je model 3 s prvega mesta izrinila električna različica Volkswagnovega golfa.
Prodaja modela 3 je ključnega pomena za Teslo, ki računa na to, da bo s trojko dobila dovolj denarja, da bo končno postala samozadostna, saj trenutno še vedno večinoma posluje z izgubo. Iz Tesle so pred dnevi sporočili, da so s prodajo delnic in dolgov pridobili 2,35 milijarde evrov sredstev, a proizvodne številke še zdaleč ne dosegajo tistih, o katerih je še nedolgo tega (spet) govoril ustanovitelj in šef družbe Elon Musk. Tesla je v prvem četrtletju 2019 proizvedla le 77.100 avtomobilov, kar je še daleč od zastavljenega cilja, pol milijona vozil na leto.
Na Norveškem, v Švici in na Nizozemskem je bila njihova trojka najbolje prodajani avto v svojem razredu; na Norveškem je imela kar 29-odstotni tržni delež v premijskem srednjem razredu.
Uspešen marec
Impresivna premiera modela 3, ki v Nemčiji stane od 44.500 evrov naprej, je Teslo postavila na 25. mesto najbolje prodajanih avtomobilskih znamk v Evropi, pri čemer je prehitela konkurente, kot so Lexus, Jaguar in Alfa Romeo. Model 3 še ni na voljo po vsej Evropi, kar pomeni, da bo prodaja najverjetneje še rasla. Prihodnji mesec se bo začel prodajati v Britaniji, ki velja za ključni trg električnih vozil v Evropi.
Uspeh nove tesle pa je pospremil dramatičen padec prodaje njihovih starejših modelov: prodaja modela S je marca padla za kar 72 odstotkov na 787 kosov, s čimer ga je na prvem mestu med velikimi premijskimi limuzinami prehitel mercedes razreda S, za 52 odstotkov (874 vozil) pa je padlo povpraševanje po športnem terencu modelu X.
Močno povpraševanje po modelu 3 je pripomoglo h kar 85-odstotni rasti prodaje električnih avtomobilov v primerjavi z lanskim marcem; po podatkih analitske družbe JATO Dynamics je bilo v tem mesecu v Evropi prodanih 40.000 električnih avtov.
(Pre)počasna proizvodnja
No, Tesli vse le ni z rožicami postlano. Po marčevskem velikem bumu je prodaja na Norveškem, Nizozemskem in v Švici aprila opazno padla: na Norveškem, kjer so e-vozila že nekaj časa prodajajo najbolje na stari celini, je model 3 s prvega mesta izrinila električna različica Volkswagnovega golfa.
15.755
modelov 3 so marca prodali v Evropi.
modelov 3 so marca prodali v Evropi.
Prodaja modela 3 je ključnega pomena za Teslo, ki računa na to, da bo s trojko dobila dovolj denarja, da bo končno postala samozadostna, saj trenutno še vedno večinoma posluje z izgubo. Iz Tesle so pred dnevi sporočili, da so s prodajo delnic in dolgov pridobili 2,35 milijarde evrov sredstev, a proizvodne številke še zdaleč ne dosegajo tistih, o katerih je še nedolgo tega (spet) govoril ustanovitelj in šef družbe Elon Musk. Tesla je v prvem četrtletju 2019 proizvedla le 77.100 avtomobilov, kar je še daleč od zastavljenega cilja, pol milijona vozil na leto.