OBRATI

Trojka še prepriča

Mazda3 je na naših cestah že dobra znanka – tokrat smo preizkusili petvratno kombilimuzino, ki jo pri Mazdi imenujejo sport, s 120-konjskim 2,0-litrskim bencinskim motorjem in opremskim paketom takumi.
Fotografija: K prepoznavnosti prispeva predvsem značilna Mazdina maska. FOTO: Gregor Pucelj
Odpri galerijo
K prepoznavnosti prispeva predvsem značilna Mazdina maska. FOTO: Gregor Pucelj

Slednji je nadgradnja srednjega paketa attraction in le malo pod drugim najbogatejšim paketom revolution. Torej razmeroma veliko vsega za (še) ugodno ceno.


Čeprav mazda3 ni več povsem sveža in že pripravljajo naslednico, je njena oblika še vedno zanimiva, rezultat tako imenovanega dizajna kodo. Gre seveda za povsem japonski izdelek, ki pa je eleganten in hkrati izžareva športnost. Lahko bi
7-palčni zaslon raste iz armaturne plošče, voznik pa ga upravlja s priročnim vrtljivim gumbom, nameščenim na sredinski konzoli. FOTO: Gregor Pucelj
7-palčni zaslon raste iz armaturne plošče, voznik pa ga upravlja s priročnim vrtljivim gumbom, nameščenim na sredinski konzoli. FOTO: Gregor Pucelj
zapisal, da sem v fluidnih in mehkih linijah opazil celo sledi nekoč neprekosljivega italijanskega dizajna, ki bi danes lahko bil podoben – če bi ga ohranili; nedvomno k dobremu videzu testne mazde3 svoj delež prispeva doplačljiva soul rdeča kovinska barva.

Tih motor in ugodna poraba

Kot rečeno opremski paket takumi ponuja nekaj dodatkov, ki jih sicer dobite le v najbogatejših paketih opreme. K športnemu videzu nedvomno največ prispevajo 18-palčna kolesa iz lahke litine, poleg tega dobite še LED-žaromete, zatemnjena zadnja stekla, ogrevana sprednja sedeža in volanski obroč, zložljivi prosojni zaslon, senzor za dež, zadnje parkirne senzorje s kamero za vzvratno vožnjo, tempomat, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, sistem za zaviranje v sili v mestu, opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in multimedijski sistem; ni pa navigacijske naprave.

K prepoznavnosti prispeva predvsem značilna Mazdina maska. FOTO: Gregor Pucelj
K prepoznavnosti prispeva predvsem značilna Mazdina maska. FOTO: Gregor Pucelj

2,0-litrski atmosferski štirivaljnik je nastavljen na 88 kW (120 KM), kar seveda ne omogoča brutalnih pospeškov, zagotavlja pa prijetno tekočo vožnjo v vseh režimih, nekoliko motorju poide sapa le na daljših klancih, ko je 6-stopenjski ročni menjalnik pač treba prestaviti v nižjo prestavo; s tem motorjem mazda3 sicer doseže najvišjo hitrost 198 km/h in pospeši do 100 km/h v 8,8 sekunde. Vozno udobje odlično dopolnjuje uravnoteženo podvozje, ki z lahkotnim volanskim mehanizmom tvori solidno celoto. Ob vsem tem hvalim še tiho delovanje motorja in dovolj ugodno porabo goriva, saj je testno povprečje zneslo 6,7 l/100 km.

Poleg solidne ergonomije in odličnega počutja na sprednjih sedežih kljub na videz kupejevskemu zadku ta mazda ponuja dovolj prostora tudi na zadnjih sedežih in v prilagodljivem prtljažnem prostoru, ki ima v osnovni postavitvi prostornino 364 litrov. 

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije