NOVOST
Tudi Aston Martin s suvom
Konec leta 2019 naj bi v Walesu stekla proizvodnja prvega Aston Martinovega športnega terenca; kakor zatrjujejo v britanski družbi, ne bodo žrtvovali lepote zaradi praktičnosti-
Odpri galerijo
Športni terenci se prodajajo kot vroče žemljice. Zato ni čudno, da postajajo privlačni tudi za proizvajalce luksuznih in superšportnih avtomobilov, in ne le za tiste bolj tradicionalne izdelovalce terencev. Če bi še ne tako davno ob omembi, da bodo Ferrari, Lamborghini, Porsche, Maserati, Bentley ali Rolls-Royce izdelovali športne terence, samo zamahnili z roko, so purosangue, urus, cayenne, levante, bentayga in cullinan zdaj trdno dejstvo.
V britanski družbi računajo, da bo suv postal njihovo najbolje prodajano vozilo, saj da bo privabil nove kupce, tudi ženske. Zgodovinsko dejstvo: od 70.000 prodanih aston martinov so jih doslej le 3500 kupile ženske. V Aston Martinu računajo, da bodo izdelali približno 3850 suvov na leto, kar je več od novega vantagea, ki je vstopni model v svet Aston Martina; slednjih naj bi sestavili približno 3250 na leto. V ta namen bodo razširili mrežo prodajalcev s 160 na 200, pri čemer jih bo kar 50 v ZDA, kjer je najbolj lukrativen trg.
3850 suvov na leto naj bi izdelali pri Aston Martinu.
Prihaja aston martin DBX
Druščini se bo pridružil tudi britanski Aston Martin, ki je svoj koncept športnega terenca DBX predstavil na ženevskem avtosalonu pred tremi leti, proti koncu naslednjega leta pa bo doživel začetek serijske proizvodnje, in to v novi tovarni v St. Athanu v južnem Walesu, ki bo prinesla tudi novih 750 delovnih mest. DBX je za zdaj še delovno ime, po nekaterih dobro obveščenih virih pa naj bi Aston Martinov suv nosil ime varekai, v skladu s trenutnimi imeni vozil na V, kot so vantage, vanquish in valkyrie.V britanski družbi računajo, da bo suv postal njihovo najbolje prodajano vozilo, saj da bo privabil nove kupce, tudi ženske. Zgodovinsko dejstvo: od 70.000 prodanih aston martinov so jih doslej le 3500 kupile ženske. V Aston Martinu računajo, da bodo izdelali približno 3850 suvov na leto, kar je več od novega vantagea, ki je vstopni model v svet Aston Martina; slednjih naj bi sestavili približno 3250 na leto. V ta namen bodo razširili mrežo prodajalcev s 160 na 200, pri čemer jih bo kar 50 v ZDA, kjer je najbolj lukrativen trg.