NOVOST

Tudi Aston Martin s suvom

Konec leta 2019 naj bi v Walesu stekla proizvodnja prvega Aston Martinovega športnega terenca; kakor zatrjujejo v britanski družbi, ne bodo žrtvovali lepote zaradi praktičnosti-
Fotografija: Koncept DBX je prinesel zanimivo notranjost. FOTOgrafije: Aston Martin
Odpri galerijo
Koncept DBX je prinesel zanimivo notranjost. FOTOgrafije: Aston Martin

Športni terenci se prodajajo kot vroče žemljice. Zato ni čudno, da postajajo privlačni tudi za proizvajalce luksuznih in superšportnih avtomobilov, in ne le za tiste bolj tradicionalne izdelovalce terencev. Če bi še ne tako davno ob omembi, da bodo Ferrari, Lamborghini, Porsche, Maserati, Bentley ali Rolls-Royce izdelovali športne terence, samo zamahnili z roko, so purosangue, urus, cayenne, levante, bentayga in cullinan zdaj trdno dejstvo.

Prihaja aston martin DBX

Druščini se bo pridružil tudi britanski Aston Martin, ki je svoj koncept športnega terenca DBX predstavil na ženevskem avtosalonu pred tremi leti, proti koncu naslednjega leta pa bo doživel začetek serijske proizvodnje, in to v novi tovarni v St. Athanu v južnem Walesu, ki bo prinesla tudi novih 750 delovnih mest. DBX je za zdaj še delovno ime, po nekaterih dobro obveščenih virih pa naj bi Aston Martinov suv nosil ime varekai, v skladu s trenutnimi imeni vozil na V, kot so vantage, vanquish in valkyrie.

Zanimivih podrobnosti ne manjka.
Zanimivih podrobnosti ne manjka.

V britanski družbi računajo, da bo suv postal njihovo najbolje prodajano vozilo, saj da bo privabil nove kupce, tudi ženske. Zgodovinsko dejstvo: od 70.000 prodanih aston martinov so jih doslej le 3500 kupile ženske. V Aston Martinu računajo, da bodo izdelali približno 3850 suvov na leto, kar je več od novega vantagea, ki je vstopni model v svet Aston Martina; slednjih naj bi sestavili približno 3250 na leto. V ta namen bodo razširili mrežo prodajalcev s 160 na 200, pri čemer jih bo kar 50 v ZDA, kjer je najbolj lukrativen trg.

Futuristična armaturna plošča
Futuristična armaturna plošča

Moči ne bo manjkalo

DBX oziroma varekaija, kar v romskem jeziku pomeni »kjer koli«, bo najverjetneje poganjal Daimlerjev AMG štirilitrski osemvaljnik z dvema turbinskima polnilnikoma, kakršen rohni že v vantageu in kupeju DB11, v katerem razvije skoraj petsto konjskih moči. Za zdaj kaže, da bo na voljo tudi 600-konjski 5,2-litrski V12, vprašanje je, kaj bo v prihodnosti z dvanajstvaljnikom, saj ga Aston Martinu dobavlja ameriški Ford, njuna pogodba pa se izteče leta 2021. Govori se tudi o električni in hibridni različici, kot kaže, pa ne bo priključnega hibrida. Varekai bo prvo Aston Martinovo vozilo s stalnim štirikolesnim pogonom, pri čemer pa še ni jasno, ali bo ta na voljo v vseh različicah. Nekaj pa je gotovo: izvršni direktor Aston Martina Andy Palmer je zagotovil, da ne bodo ponujali dizelskega motorja. Aston Martinov suv naj bi bil opaznejši od preostalih, saj ne bodo žrtvovali lepote zaradi praktičnosti ali zmogljivosti, je še zatrdil Palmer. Cena še ni znana, zagotovo pa ne bo nizka. Staš Ivanc

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije