TEST
Udobje in razred zase
Udobnejša in še bolje opremljena različica bavarskega vstopnega skuterja C400 GT se brez sramu spogleduje s 500- in večkubično konkurenco.
Odpri galerijo
Že drugi in še bolje opremljeni BMW iz serije C400, z oznako GT (Gran Tourismo – visoki turizem), prepriča še za odtenek bolj kot njegov brat, ki ima na koncu oznako X. Sploh če vam nekoliko več pomenijo udobje, praktičnost, sproščenost in vas stanje na bančnem računu ne skrbi preveč.
Oboje, pravzaprav. Z velikim veseljem boste sedali nanj in se odpravili v službo ali po opravkih. Ali oboje hkrati. To je skuter, ki ga je veselje voziti in imeti. Je srednje velikosti, zasnovan za vožnjo po mestu, še nekoliko težji od bratskega modela X (212 kg, brez obremenitve in pripravljen za vožnjo). Vseeno se precejšnje teže ne čuti, ker je dobro uravnotežen in tudi okreten. Izvedba GT je manj robustnega videza, v njegovih oblikovalskih genih pa lahko prepoznamo hišni premijski potovalni model K1600 GT, če samo pogledamo linije, sprednji žaromet v tehnologiji led in dnevno luč v znamenju več okroglih luči.
Tokrat je voznik zaradi oblike skuterja zelo dobro zaščiten pred vremenskimi razmerami, zaradi visokega in dobro oblikovanega vetrnega ščita tudi pred vetrom in insekti.
Mesto je primarni dom tega modela, čeprav se boste z lahkoto odpravili na vikend oddih, tudi v dvoje. Nizki obrati motorja, dober pospešek, visoka hitrost in odlično sedenje ter preostala ergonomija so nadpovprečni za ta razred skuterjev. Sistema ABS in ASC (sistem samodejnega nadzora stabilnosti) sta del standardne opreme, kot tudi usb-vtičnica, ki je lepo skrita v zaklenjenem predalu.
Vendar, če boste imeli le kak kos prtljage več od osnovne motoristične opreme, se boste znašli pred skoraj nerešljivo zagato. Kam z opremo? Kam z aktovko? Odgovor bi bil prtljažnik pod sedežem, ampak ta je majhen. Flexcase? Gre za poglobljiv del, ki pa je uporaben samo ob mirujočem skuterju. Ko je ta del prtljažnika v uporabi, ga elektronika zazna in ne dovoli vžiga. Pa še premajhen (spet) je za malo večji kos prtljage. Rešitev je samo v samostojnem prtljažnem kovčku, vendar morate pred izbiro temeljito premisliti. Majhen (30-litrski) je lahko kaj hitro premajhen, večji pa hitro skazi elegantno podobo tega skuterja. Kar velika dilema, verjemite.
Sedenje je zelo dobro, sploh zaradi oblike sedeža, ki vozniku daje dodatno podporo za hrbet. Tudi za sopotnika je dobro poskrbljeno, za noge in kolena je veliko prostora. Obračanje je ne glede na dolgo medosno razdaljo (1565 mm) preprosto. Na avtocesti bo tudi polno obtežen z lahkoto dosegel predpisane hitrosti in ostal miren. Vzmetenje je trdo nastavljeno, na slabih cestah premetava, temu navkljub odlično drži smer. Poraba goriva je glede na zmogljivosti dobra, ostaja nekaj pod štirimi litri na 100 km.
Osnovna oprema je zadovoljiva, dobite varnostne elektronske pomočnike (ABS+ASC), led-luči, izpušni sistem iz nerjavečega jekla, zložljiv podsedežni prostor BMW flexcase, brezstični ključ, protivetrno zaščito, sredinsko stojalo ter triletno garancijo. Za še več opreme je, razumljivo, treba doplačati. Na voljo imajo več paketov (udobje z gretjem sedežev in ročk, povezljivost s TFT-zaslonom in večfunkcijskim potovalnim računalnikom) do drugih bolj ali manj praktičnih dodatkov, ki zadovoljujejo bolj osebni okus.
Skuter za v službo ali izlet?
Oboje, pravzaprav. Z velikim veseljem boste sedali nanj in se odpravili v službo ali po opravkih. Ali oboje hkrati. To je skuter, ki ga je veselje voziti in imeti. Je srednje velikosti, zasnovan za vožnjo po mestu, še nekoliko težji od bratskega modela X (212 kg, brez obremenitve in pripravljen za vožnjo). Vseeno se precejšnje teže ne čuti, ker je dobro uravnotežen in tudi okreten. Izvedba GT je manj robustnega videza, v njegovih oblikovalskih genih pa lahko prepoznamo hišni premijski potovalni model K1600 GT, če samo pogledamo linije, sprednji žaromet v tehnologiji led in dnevno luč v znamenju več okroglih luči.Tokrat je voznik zaradi oblike skuterja zelo dobro zaščiten pred vremenskimi razmerami, zaradi visokega in dobro oblikovanega vetrnega ščita tudi pred vetrom in insekti.
Mesto je primarni dom tega modela, čeprav se boste z lahkoto odpravili na vikend oddih, tudi v dvoje. Nizki obrati motorja, dober pospešek, visoka hitrost in odlično sedenje ter preostala ergonomija so nadpovprečni za ta razred skuterjev. Sistema ABS in ASC (sistem samodejnega nadzora stabilnosti) sta del standardne opreme, kot tudi usb-vtičnica, ki je lepo skrita v zaklenjenem predalu.
Vendar, če boste imeli le kak kos prtljage več od osnovne motoristične opreme, se boste znašli pred skoraj nerešljivo zagato. Kam z opremo? Kam z aktovko? Odgovor bi bil prtljažnik pod sedežem, ampak ta je majhen. Flexcase? Gre za poglobljiv del, ki pa je uporaben samo ob mirujočem skuterju. Ko je ta del prtljažnika v uporabi, ga elektronika zazna in ne dovoli vžiga. Pa še premajhen (spet) je za malo večji kos prtljage. Rešitev je samo v samostojnem prtljažnem kovčku, vendar morate pred izbiro temeljito premisliti. Majhen (30-litrski) je lahko kaj hitro premajhen, večji pa hitro skazi elegantno podobo tega skuterja. Kar velika dilema, verjemite.
Vožnja v slogu GT
Sedenje je zelo dobro, sploh zaradi oblike sedeža, ki vozniku daje dodatno podporo za hrbet. Tudi za sopotnika je dobro poskrbljeno, za noge in kolena je veliko prostora. Obračanje je ne glede na dolgo medosno razdaljo (1565 mm) preprosto. Na avtocesti bo tudi polno obtežen z lahkoto dosegel predpisane hitrosti in ostal miren. Vzmetenje je trdo nastavljeno, na slabih cestah premetava, temu navkljub odlično drži smer. Poraba goriva je glede na zmogljivosti dobra, ostaja nekaj pod štirimi litri na 100 km.
BMW C400 GTBMW C400 GT
Motor: 350 cm3, štiritaktni, enovaljni, 4 ventili na valj, tekočinsko hlajeni
Prenos moči: brezstopenjski menjalnik CVT, centrifugalna suha sklopka
Moč: 25 kW (34 KM) pri 7500 vrt./min
Navor: 35 Nm pri 6000 vrt./min
Zavore: spredaj 2 x kolut 265 mm, zadaj 1 x 295 mm kolut, ABS, sistem proti zdrsu
Pnevmatiki: 120/70 R 15, 150/70 R 14
Okvir: jeklena cevna konstrukcija z enoto iz litega aluminija
Teža s tekočinami: 212 kg
Nosilnost: 203 kg
Medosna razdalja: 1565 mm
Višina sedeža: 775 mm
Posoda za gorivo: 12,8 l (rezerva 4 l)
Zastopnik: BMW Vertriebs GmBH, Ameriška ul. 8, Ljubljana
Cena: 8000 evrov
Motor: 350 cm3, štiritaktni, enovaljni, 4 ventili na valj, tekočinsko hlajeni
Prenos moči: brezstopenjski menjalnik CVT, centrifugalna suha sklopka
Moč: 25 kW (34 KM) pri 7500 vrt./min
Navor: 35 Nm pri 6000 vrt./min
Zavore: spredaj 2 x kolut 265 mm, zadaj 1 x 295 mm kolut, ABS, sistem proti zdrsu
Pnevmatiki: 120/70 R 15, 150/70 R 14
Okvir: jeklena cevna konstrukcija z enoto iz litega aluminija
Teža s tekočinami: 212 kg
Nosilnost: 203 kg
Medosna razdalja: 1565 mm
Višina sedeža: 775 mm
Posoda za gorivo: 12,8 l (rezerva 4 l)
Zastopnik: BMW Vertriebs GmBH, Ameriška ul. 8, Ljubljana
Cena: 8000 evrov
Osnovna oprema je zadovoljiva, dobite varnostne elektronske pomočnike (ABS+ASC), led-luči, izpušni sistem iz nerjavečega jekla, zložljiv podsedežni prostor BMW flexcase, brezstični ključ, protivetrno zaščito, sredinsko stojalo ter triletno garancijo. Za še več opreme je, razumljivo, treba doplačati. Na voljo imajo več paketov (udobje z gretjem sedežev in ročk, povezljivost s TFT-zaslonom in večfunkcijskim potovalnim računalnikom) do drugih bolj ali manj praktičnih dodatkov, ki zadovoljujejo bolj osebni okus.