USPEŠNO PODJETJE

Uspelo jim je tudi brez državne pomoči (FOTO)

Slovenska modna znamka Morro z revijo zaznamovala četrto obletnico ustanovitve. Pevec Jan Plestenjak si življenja brez suknjičev in srajc, izdelanih po meri, ne zna več predstavljati.
Fotografija: Jan Plestenjak in Milan Mörec, direktor podjetja Moda Mi&lan iz Gornjih Petrovcev FOTOGRAFIJE: IGOR MODIC
Odpri galerijo
Jan Plestenjak in Milan Mörec, direktor podjetja Moda Mi&lan iz Gornjih Petrovcev FOTOGRAFIJE: IGOR MODIC

Dandanes ustvarjati na trgu modnih oblačil je za vsako modno podjetje, pa naj bo še tako veliko, zelo velik izziv. Na trgu, kjer si v zadnjih letih velik kos pogače vzamejo predvsem podjetja, ki ustvarjajo tako imenovano hitro modo oziroma prodajajo oblačila po zelo nizkih cenah, je še posebno težko za tista podjetja, ki na prvo mesto še vedno postavljajo kupca. To pa pomeni, da v celoti prisluhnejo njegovim željam in mu izdelajo oblačila po meri. Eno izmed takšnih je slovensko podjetje Moda Mi&lan iz Gornjih Petrovcev.


»Začeli smo pred petimi leti z 82 sodelavci, danes jih imamo že 150. Takrat smo imeli milijon evrov prometa, danes dosežemo že več kot tri milijone. Mislim, da je to velik uspeh v naši branži,« nam pove direktor omenjenega podjetja Milan Mörec. Hkrati je v tistem koncu Slovenije toliko ljudi rešil pred socialno stisko. A ga žalosti, da mu država nikoli ni stopila nasproti: »Mi smo edina tekstilna tovarna, ki ni dobila nobene pomoči, nobenih subvencij.«

V podjetju so zelo ponosni na to, kako dobro se je med kupci prijela njihova blagovna znamka Morro Sartoriale, ki je ravno v teh dneh praznovala četrti rojstni dan. To so v četrtek zvečer slovesno zaznamovali tudi z modno revijo pred butikom v Kristalni palači v BTC Ljubljana. »Kupci so nas prepoznali. Imamo porast kupcev predvsem zaradi lastne blagovne znamke,« nam razloži Mörec in ne pozabi povedati, da so oblačila narejena iz naravnih materialov. Kar pomeni, da niso škodljiva do okolja in človeka.


Oblačila so narejena po meri in iz različnih materialov.
Oblačila so narejena po meri in iz različnih materialov.
Blagovna znamka Morro Sartoriale se je zelo prijela med kupci.
Blagovna znamka Morro Sartoriale se je zelo prijela med kupci.

Suknjič, narejen po meri, nima konkurence

Milan Gačanovič (desno) z voditeljem modne revije, novinarjem TV Slovenija Sekujem M. Condejem.
Milan Gačanovič (desno) z voditeljem modne revije, novinarjem TV Slovenija Sekujem M. Condejem.
Na modni reviji se je kar trlo obiskovalcev, ki so ob pisti z zanimanjem spremljali predstavitev novih smernic. Srečali smo nekaj znanih Slovencev. Za nekaj trenutkov smo ustavili pevca Jana Plestenjaka in stilista ter oblikovalca Milana Gačanoviča. Slednji nam je pojasnil, da je velika prednost oblačil, ki so narejena po meri, ta, da se zares popolnoma prilegajo telesu kupca. »Suknjič, narejen po meri, se s konfekcijo ne more primerjati,« nam pove. »Vsi, ki dajo nekaj na to, da so res dobro videti, si absolutno privoščijo obleko po meri,« je dodal sogovornik. Vprašali smo ga še za nasvet, kateri kos oblačila bi moral imeti vsak v omari. Razloži nam, da je za moškega to zagotovo suknjič, za žensko pa lepa klasična črna obleka. »Pa morda dobre hlače. Takšni osnovni kosi se mi zdijo zelo pomembni. In sicer da lahko iz njih narediš različne kombinacije,« še sklene Gačanovič.

Plestenjak pa nam zaupa, da s podjetjem Moda Mi&lan sodeluje že štiri leta in da je z njihovimi storitvami, od svetovanja pri izbiri materialov do kakovosti izdelave, zelo zadovoljen. Kot nam razloži, zaradi dolgih rok v navadnih trgovinah zelo težko kupi oblačila, ki bi bila kot ulita zanj. Ker mu naredijo obleke po meri, gre »iz mojih misli ogromno breme, ker vem, da so srajce in obleke rešene«. Najraje ima črno barvo. »Najljubše so mi tiste barve, pri katerih je treba najmanj misliti,« nam v smehu zaupa Plestenjak. 

Obiskovalci so z zanimanjem spremljali predstavitev novih modnih smernic.
Obiskovalci so z zanimanjem spremljali predstavitev novih modnih smernic.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije