SEJMI
V Celju je dišalo po bencinu
Celjski sejem je od četrtka do nedelje gostil trojček Avto in vzdrževanje, Gospodarska vozila in logistika in Moto Boom; program so popestrili adrenalinski nastopi virtuozov na štirikolesnikih.
Odpri galerijo
Četrtkovo odprtje bienalnega sejemskega trojčka, ki so ga sestavljali 21. sejem Avto in vzdrževanje, 11. sejem Gospodarska vozila in logistika in 13. Moto Boom, je spremljalo bolj kislo vreme, zato so se organizatorji, ki so poskrbeli tudi za zanimiv obsejemski program, še bolj razveselili lepšega petka in sobote.
Vsekakor imajo po našem mnenju vsi trije sejmi še veliko neizkoriščenega potenciala, še posebno ker je bila to letošnja edina tovrstna sejemska prireditev pri nas. Vseeno ne moremo mimo opaženega, da so bile dvorane med našim zadnjim obiskom leta 2017 bistveno bolj zasedene z razstavljavci kot letos. Sejma Avto in vzdrževanje in Gospodarska vozila in logistika sta vseeno postregla z lepim številom razstavljavcev – ne nazadnje smo videli kar več glavnih blagovnih znamk, ki na tem področju nekaj veljajo.
Med drugim dva znanilca mobilnosti prihodnosti: turistični minibus in mestni avtobus, ki ju poganja zgolj elektrika. Avtoprevozniki so si lahko ogledali nekatere nove tovornjake in priklopnike, tudi mednarodni tovornjak letošnjega leta. Bodoči dijaki so na razstavnem prostoru Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko Celje spoznali poklice, kot so avtoserviser, avtokaroserist, avtoservisni tehnik in logistični tehnik.
Dodajmo še, da so organizatorji v sklopu obeh sejmov pripravili zanimiv strokovni program s posveti, ki so se dotaknili perečih problematik avtoprevozništva, vzdrževanja vozil, avtovleke.
Prvi sejemski dan razstave gospodarskih vozil je bil v znamenju svečane razglasitve zmagovalcev že 14. izbora za slovensko gospodarsko vozilo leta, ki ga organizirata uredništvi revij Transport & Logistika ter Mehanik in voznik. Kot so pojasnili v uredništvih, je bila letošnja odločitev zelo težka, saj so pri nekaterih kandidatih na koncu odločale malenkosti. Letos so se vozila pomerila v štirih kategorijah: tovornjak leta, avtobus leta, dostavnik leta in prvič tudi e-gospodarsko vozilo leta.
Podobno kot pri glasovanju za slovenski avtomobil leta najprej glasujejo bralci obeh revij, v drugem delu pa svoje ocene poda še novinarska žirija. Naziv slovenski tovornjak leta 2019 je prejel Ford Trucksov model F-MAX, ki se med drugim že kiti z naslovom mednarodni tovornjak leta 2019. Slovenski dostavnik leta 2019 je Mercedes-Benzov sprinter, avtobus leta pa je postal MAN lion's city E. Za slovensko električno gospodarsko vozilo pa so izbrali dvojčka volkswagen e-crafter in MAN eTGE.
Zelo adrenalinsko je bilo v atriju Celjskega sejma, kjer je bil motociklistični sejem Moto Boom. Na štirikolesnikih sta v sklopu Quad Freestyle Showa vragolije v zraku zganjala Aleš Rozman in njegov varovanec, Italijan Fillippo Rossetto.
Rozman je pravi umetnik, ki ni le edini Slovenec, ki se profesionalno ukvarja z izvajanjem spektakularnih skokov s štirikolesnikom in motornimi sanmi, ampak tudi eden izmed le treh na svetu, ki so na štirikolesniku sposobni izvesti salto nazaj, ob kateri je gledalcem v Celju vsakič zastal dih. Med njimi smo opazili tudi smučarskega skakalca Jurija Tepeša. Sicer pa so imeli najpogumnejši možnost prisesti k Rozmanu na štirikolesnik.
Veliko manj adrenalinsko je bilo v hali, namenjeni sejmu Moto Boom – vsaj petkovo popoldansko vzdušje, ko smo obiskali sejem, je bilo takšno. Tiho smo pričakovali pestrejši razstavni program, kot smo mu bili priča leta 2017, a bistvenega napredka ni bilo opaziti. Od blagovnih znamk težkih motociklov smo videli le BMW, Hondo in Suzuki, ki so jih pripeljali okoliški trgovci. Ti so poleg motociklov na ogled postavili ponudbo avtomobilov. Bilo jih je toliko, da so v dvorani nehote zasenčili motocikle.
Opazna je bila tudi znamka CanAm, ki je med drugim pokazala svoje tri- in štirikolesnike. Popestritev razstavnega prostora so bili tudi predelani motocikli. Od sejemskega trojčka je gotovo motociklistični Moto Boom tisti, za katerega bodo morali organizatorji še kaj narediti.
Predvsem za mojstre in šoferje
Vsekakor imajo po našem mnenju vsi trije sejmi še veliko neizkoriščenega potenciala, še posebno ker je bila to letošnja edina tovrstna sejemska prireditev pri nas. Vseeno ne moremo mimo opaženega, da so bile dvorane med našim zadnjim obiskom leta 2017 bistveno bolj zasedene z razstavljavci kot letos. Sejma Avto in vzdrževanje in Gospodarska vozila in logistika sta vseeno postregla z lepim številom razstavljavcev – ne nazadnje smo videli kar več glavnih blagovnih znamk, ki na tem področju nekaj veljajo.
Med drugim dva znanilca mobilnosti prihodnosti: turistični minibus in mestni avtobus, ki ju poganja zgolj elektrika. Avtoprevozniki so si lahko ogledali nekatere nove tovornjake in priklopnike, tudi mednarodni tovornjak letošnjega leta. Bodoči dijaki so na razstavnem prostoru Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko Celje spoznali poklice, kot so avtoserviser, avtokaroserist, avtoservisni tehnik in logistični tehnik.
Dodajmo še, da so organizatorji v sklopu obeh sejmov pripravili zanimiv strokovni program s posveti, ki so se dotaknili perečih problematik avtoprevozništva, vzdrževanja vozil, avtovleke.
Tovornjak leta je Fordov
Prvi sejemski dan razstave gospodarskih vozil je bil v znamenju svečane razglasitve zmagovalcev že 14. izbora za slovensko gospodarsko vozilo leta, ki ga organizirata uredništvi revij Transport & Logistika ter Mehanik in voznik. Kot so pojasnili v uredništvih, je bila letošnja odločitev zelo težka, saj so pri nekaterih kandidatih na koncu odločale malenkosti. Letos so se vozila pomerila v štirih kategorijah: tovornjak leta, avtobus leta, dostavnik leta in prvič tudi e-gospodarsko vozilo leta.
Podobno kot pri glasovanju za slovenski avtomobil leta najprej glasujejo bralci obeh revij, v drugem delu pa svoje ocene poda še novinarska žirija. Naziv slovenski tovornjak leta 2019 je prejel Ford Trucksov model F-MAX, ki se med drugim že kiti z naslovom mednarodni tovornjak leta 2019. Slovenski dostavnik leta 2019 je Mercedes-Benzov sprinter, avtobus leta pa je postal MAN lion's city E. Za slovensko električno gospodarsko vozilo pa so izbrali dvojčka volkswagen e-crafter in MAN eTGE.
Ko brizga adrenalin
Zelo adrenalinsko je bilo v atriju Celjskega sejma, kjer je bil motociklistični sejem Moto Boom. Na štirikolesnikih sta v sklopu Quad Freestyle Showa vragolije v zraku zganjala Aleš Rozman in njegov varovanec, Italijan Fillippo Rossetto.
Rozman je pravi umetnik, ki ni le edini Slovenec, ki se profesionalno ukvarja z izvajanjem spektakularnih skokov s štirikolesnikom in motornimi sanmi, ampak tudi eden izmed le treh na svetu, ki so na štirikolesniku sposobni izvesti salto nazaj, ob kateri je gledalcem v Celju vsakič zastal dih. Med njimi smo opazili tudi smučarskega skakalca Jurija Tepeša. Sicer pa so imeli najpogumnejši možnost prisesti k Rozmanu na štirikolesnik.
Avtomobili zasenčili motocikle
Veliko manj adrenalinsko je bilo v hali, namenjeni sejmu Moto Boom – vsaj petkovo popoldansko vzdušje, ko smo obiskali sejem, je bilo takšno. Tiho smo pričakovali pestrejši razstavni program, kot smo mu bili priča leta 2017, a bistvenega napredka ni bilo opaziti. Od blagovnih znamk težkih motociklov smo videli le BMW, Hondo in Suzuki, ki so jih pripeljali okoliški trgovci. Ti so poleg motociklov na ogled postavili ponudbo avtomobilov. Bilo jih je toliko, da so v dvorani nehote zasenčili motocikle.
14. so izbrali gospodarsko vozilo leta.
Opazna je bila tudi znamka CanAm, ki je med drugim pokazala svoje tri- in štirikolesnike. Popestritev razstavnega prostora so bili tudi predelani motocikli. Od sejemskega trojčka je gotovo motociklistični Moto Boom tisti, za katerega bodo morali organizatorji še kaj narediti.