Veste, zakaj osebje na letalu med sedenjem dlani skrije pod zadnjico? To je razlog

T. i. »bracing« pozicija je ključna varnostna drža, ki jo kabinsko osebje zavzame med vzletom in pristankom letala. Ta posebna pozicija vključuje sedenje z ravnim hrbtom, nogami plosko na tleh, rokami skritimi pod zadnjico z dlanmi obrnjenimi navzgor in sproščenimi rokami. Kot pojasnjuje Henny Lim, stevardesa pri Cebu Pacific, je cilj te drže zmanjšati tveganje za poškodbe v primeru nenadnega trka ali turbulence, saj ohranja telo v togem položaju, kar zmanjšuje možnost poškodb.
Court Acree, stevardesa z večletnimi izkušnjami, dodaja, da se »bracing« pozicije lahko razlikujejo glede na letalsko družbo, tip letala in vrsto sedežev za kabinsko osebje. Standardna drža vključuje sedenje z ravnim hrbtom, nogami plosko na tleh, z različnimi položaji glave, kot je brada navzdol za zaščito glave in vratu med nenadnim zaviranjem ali turbulenco.
Potniki naj ostanejo na svojih sedežih
Medtem ko kabinsko osebje zavzema to specifično držo, pa potnikom svetujejo, naj si zategnejo varnostne pasove nizko in tesno čez boke ter sledijo navodilom osebja. Potniki naj ostanejo na svojih sedežih, v primeru tesnobe pa lahko uporabijo slušalke za zmanjšanje stresa.
Pomembnost »bracing« pozicije je se je izkazala v več nesrečah, v katerih je pravilna drža zmanjšala resnost poškodb. Na primer, pri grobem pristanku na letališču Johna Wayna v Kaliforniji julija 2022 je stevardesa utrpela zlom hrbta, medtem ko je pri pristanku na Kahului, letališču na Havajih, januarja 2024 več članov kabinskega osebja utrpelo manjše poškodbe.
Vsebina je bila ustvarjena s pomočjo umetne inteligence. V članku smo za vire uporabili: Nypost, Thesun.
Zelo brani članki v zadnjih dveh tednih: