OBRATI
Vstopnica v Audijev svet
Pri slovenskem zastopniku Audija so novo leto začeli zelo delovno in predstavili novi A1 sportback.
Odpri galerijo
Povsem novi audi A1 sportback je prevzel vlogo vstopnega modela v svet znamke iz Ingolstadta in napovedal leto velikih novosti iz Audija, med katerimi zagotovo izstopa napoved prihoda modela e-tron, prvega povsem električnega serijskega audija.
Novi Audijev malček je doživel temeljito stilsko preobrazbo, s katero v razred majhnih premijskih avtomobilov prinašajo še višjo raven napredne tehnologije, občutno povečano prostornost in uporabnost ter prepoznaven tehnicistični hišni dizajn.
Ostre zunanje linije, visoka in izbočena karoserijska ramena ter kot pri legendarnem predniku quattro v prednji del motornega pokrova vtisnjeni zračniki so le nekateri izmed oblikovalskih drobcev, s katerimi se je izkazala zelo mlada ekipa oblikovalcev, ki deluje pod taktirko karizmatičnega šefa Audijevega oblikovanja Marca Lichteja. Kot so še dejali na predstavitvi, so novinca oblikovali mladi za mlade.
Izpostaviti velja rahlo povečanje zunanjih mer ter predvsem medosja, kar je pomenilo občuten prirastek prostora v kabini in prtljažniku. Novi A1 sportback bo na voljo le v petvratni različici, saj za trivratno v tem velikostnem razredu na trgu ni dovolj zanimanja. Na globalnem trgu ponujajo tri opremske ravni, naš zastopnik pa se je odločil, da bo slovenskim kupcem kot vstopno ponudil opremo advenced, ki sicer predstavlja srednjo različico.
Pogoni slonijo na TFSI turbo bencinskih agregatih, ki nosijo nove oznake 25, 30 in 35 TFSI, kar pomeni razpon moči od 70 do 110 kilovatov (od 95 do 150 KM). Pri vseh izvedenkah lahko kupci doplačajo samodejni menjalnik. Oznaki 25 in 30 TFSI skrivata 999-kubični trivaljnik, nalepka 35 TFSI pa je rezervirana za 1,5-litrski štirivaljnik.
Pri Audiju Slovenija, ki je lansko leto sklenil z odličnimi prodajnimi rezultati, računajo, da se bo pri nas najbolje prodajala različica z agregatom 30 TFSI (85 kW / 116 KM), ki v osnovi stane 21.470 evrov. Šibkejši vstopni 25 TFSI je na voljo za 19.900, močnejši 35 TFSI pa za 23.900 evrov.
Ali bodo na našem trgu ponudili tudi najmočnejšo različico 40 TFSI z 2,0-litrskim štirivaljnikom z največjo močjo 200 konjev, bo znano v kratkem. Dodajmo še, da pri slovenskem zastopniku v letošnjem letu načrtujejo prodajo približno 200 vozil.
Novi Audijev malček je doživel temeljito stilsko preobrazbo, s katero v razred majhnih premijskih avtomobilov prinašajo še višjo raven napredne tehnologije, občutno povečano prostornost in uporabnost ter prepoznaven tehnicistični hišni dizajn.
Po sledeh legende
Ostre zunanje linije, visoka in izbočena karoserijska ramena ter kot pri legendarnem predniku quattro v prednji del motornega pokrova vtisnjeni zračniki so le nekateri izmed oblikovalskih drobcev, s katerimi se je izkazala zelo mlada ekipa oblikovalcev, ki deluje pod taktirko karizmatičnega šefa Audijevega oblikovanja Marca Lichteja. Kot so še dejali na predstavitvi, so novinca oblikovali mladi za mlade.
Več prostora
Izpostaviti velja rahlo povečanje zunanjih mer ter predvsem medosja, kar je pomenilo občuten prirastek prostora v kabini in prtljažniku. Novi A1 sportback bo na voljo le v petvratni različici, saj za trivratno v tem velikostnem razredu na trgu ni dovolj zanimanja. Na globalnem trgu ponujajo tri opremske ravni, naš zastopnik pa se je odločil, da bo slovenskim kupcem kot vstopno ponudil opremo advenced, ki sicer predstavlja srednjo različico.
Adijo, dizel
Pogoni slonijo na TFSI turbo bencinskih agregatih, ki nosijo nove oznake 25, 30 in 35 TFSI, kar pomeni razpon moči od 70 do 110 kilovatov (od 95 do 150 KM). Pri vseh izvedenkah lahko kupci doplačajo samodejni menjalnik. Oznaki 25 in 30 TFSI skrivata 999-kubični trivaljnik, nalepka 35 TFSI pa je rezervirana za 1,5-litrski štirivaljnik.
19.900
evrov stane najšibkejši model.
evrov stane najšibkejši model.
Pri Audiju Slovenija, ki je lansko leto sklenil z odličnimi prodajnimi rezultati, računajo, da se bo pri nas najbolje prodajala različica z agregatom 30 TFSI (85 kW / 116 KM), ki v osnovi stane 21.470 evrov. Šibkejši vstopni 25 TFSI je na voljo za 19.900, močnejši 35 TFSI pa za 23.900 evrov.
Ali bodo na našem trgu ponudili tudi najmočnejšo različico 40 TFSI z 2,0-litrskim štirivaljnikom z največjo močjo 200 konjev, bo znano v kratkem. Dodajmo še, da pri slovenskem zastopniku v letošnjem letu načrtujejo prodajo približno 200 vozil.