TEST

Yamaha: Manj je več

Yamahin model tracer 700 traveler je potovalni motocikel za vse priložnosti, njegov močni adut je tudi privlačna cena.
Fotografija: Yamahin ostrorobi hišni dizajn je še zmeraj svež in privlačen. FOTO: Primož Jurman
Odpri galerijo
Yamahin ostrorobi hišni dizajn je še zmeraj svež in privlačen. FOTO: Primož Jurman

Tale sicer večkrat uporabljeni rek sem izbral, ker pišem o Yamahinem modelu tracer 700 traveler. Za nekaj manj kot osem sicer akcijskih evrskih jurjev je namreč prava terna. A bodimo pošteni, cena je le en, pogosto zelo pomemben element, ki prevesi tehtnico v smer nakupa. Kar pa ne pomeni, da je Yamaha tehnično in oblikovno napačen motocikel. Nasprotno! Ni pa seveda motocikel, nad katerim bi se naslajali oblikovalski in tehnološki friki ali pa zaljubljenci v tehnične novotarije.

Funkcionalna oprema

Oprema je spodobna, da zadostuje funkciji, in serijska je dovolj bogata (stranski torbi, cevna zaščita agregata, ročno nastavljivi sprednji vetrni ščit, zaščita sprednjih ročic …), da je tistemu, čemur sledi(m)jo motoristi – dvokolesnemu užitku, namreč – več kot kos. Užitek je pravi. Na trgu je sicer sezono in pol, a njen ostrorobi hišni dizajn je še zmeraj svež, lahko trdimo, da tudi privlačen. Njene skladne linije se začenjajo na sprednjem delu, ki ga določajo vetrni ščit nenavadnih oblik, ki ga je mogoče ročno nastavljati, in par sprednjih poševno nameščenih žarometov s pozicijskimi LED-lučmi. Linija se konča v zadnji luči hišnega dizajna in držalu za sopotnika(co), ki je element, ki ga pri drugih motociklih vse bolj pogrešamo.

Trpežno in prijazno

Srce stroja je 689-kubični dvovaljni agregat, ki se ponaša s posebno, 270-stopinjsko glavno gredjo, ki omogoča neenake intervale vžiga; pri Yamahi trdijo, da omogoča športno vožnjo, hkrati pa ima lep navor, ki je za potovalni motocikel še kako pomemben. Agregat je sestavni element cevnega jeklenega okvirja, precej uravnotežena kombinacija pa se v vožnji izkaže z umirjenostjo, ki je pogoj za do voznika prijazno vožnjo. In za premagovanje razdalj. Sedež je prijeten, voznikova drža na motociklu neprisiljena, s krmilom, ki bi lahko bilo morda kakšen centimeter širše. Voznik ima dober pregled nad digitalno armaturko, na kateri so dovolj veliko in pregledno izpisani osnovni podatki o delovanju stroja. Pa še kateri. Če se bo vam zdelo, da tale tracer teče pretiho, boste lahko v naboru dodatne opreme nanj namestili kompleten Akrapovičev izpušni sistem iz titana in še kup druge dodatne opreme. Pa hajdi, na pot. Primož Jurman

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije