TEST
Yamaha: Manj je več
Yamahin model tracer 700 traveler je potovalni motocikel za vse priložnosti, njegov močni adut je tudi privlačna cena.
Odpri galerijo
Tale sicer večkrat uporabljeni rek sem izbral, ker pišem o Yamahinem modelu tracer 700 traveler. Za nekaj manj kot osem sicer akcijskih evrskih jurjev je namreč prava terna. A bodimo pošteni, cena je le en, pogosto zelo pomemben element, ki prevesi tehtnico v smer nakupa. Kar pa ne pomeni, da je Yamaha tehnično in oblikovno napačen motocikel. Nasprotno! Ni pa seveda motocikel, nad katerim bi se naslajali oblikovalski in tehnološki friki ali pa zaljubljenci v tehnične novotarije.
270-stopinjska glavna gred omogoča športno vožnjo, hkrati pa ima lep navor.
Funkcionalna oprema
Oprema je spodobna, da zadostuje funkciji, in serijska je dovolj bogata (stranski torbi, cevna zaščita agregata, ročno nastavljivi sprednji vetrni ščit, zaščita sprednjih ročic …), da je tistemu, čemur sledi(m)jo motoristi – dvokolesnemu užitku, namreč – več kot kos. Užitek je pravi. Na trgu je sicer sezono in pol, a njen ostrorobi hišni dizajn je še zmeraj svež, lahko trdimo, da tudi privlačen. Njene skladne linije se začenjajo na sprednjem delu, ki ga določajo vetrni ščit nenavadnih oblik, ki ga je mogoče ročno nastavljati, in par sprednjih poševno nameščenih žarometov s pozicijskimi LED-lučmi. Linija se konča v zadnji luči hišnega dizajna in držalu za sopotnika(co), ki je element, ki ga pri drugih motociklih vse bolj pogrešamo.Tehnični podatki: yamaha tracer 700 travelerMotor: dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 689 cm3
Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga
Moč: 53,8 kW (73,76 KM) pri 9000 vrt./min
Navor: 68 Nm pri 6930 vrt./min
Zavore: spredaj koluta 282 mm, zadaj kolut 245 mm, ABS
Gume: 120/70 17, 180/55 17
Okvir: jekleni cevni
Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, zadaj nihajka s centralnim blažilnikom
Masa s tekočinami: 196 kg
Medosna razdalja: 1450 mm
Višina sedeža: 835 mm
Posoda za gorivo: 17 l
Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga
Moč: 53,8 kW (73,76 KM) pri 9000 vrt./min
Navor: 68 Nm pri 6930 vrt./min
Zavore: spredaj koluta 282 mm, zadaj kolut 245 mm, ABS
Gume: 120/70 17, 180/55 17
Okvir: jekleni cevni
Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, zadaj nihajka s centralnim blažilnikom
Masa s tekočinami: 196 kg
Medosna razdalja: 1450 mm
Višina sedeža: 835 mm
Posoda za gorivo: 17 l
Trpežno in prijazno
Srce stroja je 689-kubični dvovaljni agregat, ki se ponaša s posebno, 270-stopinjsko glavno gredjo, ki omogoča neenake intervale vžiga; pri Yamahi trdijo, da omogoča športno vožnjo, hkrati pa ima lep navor, ki je za potovalni motocikel še kako pomemben. Agregat je sestavni element cevnega jeklenega okvirja, precej uravnotežena kombinacija pa se v vožnji izkaže z umirjenostjo, ki je pogoj za do voznika prijazno vožnjo. In za premagovanje razdalj. Sedež je prijeten, voznikova drža na motociklu neprisiljena, s krmilom, ki bi lahko bilo morda kakšen centimeter širše. Voznik ima dober pregled nad digitalno armaturko, na kateri so dovolj veliko in pregledno izpisani osnovni podatki o delovanju stroja. Pa še kateri. Če se bo vam zdelo, da tale tracer teče pretiho, boste lahko v naboru dodatne opreme nanj namestili kompleten Akrapovičev izpušni sistem iz titana in še kup druge dodatne opreme. Pa hajdi, na pot. Primož JurmanPredstavitvene informacije
Komentarji:
15:15
Sedem zakonov obilja