Z udobjem je zrasla tudi cena

Nissan micra ima 36 let zgodovine in več kot sedem milijonov prodanih primerkov, tokrat pa je pred nami avtomobil, ki po kakovosti spada celo v višji razred.
Fotografija: Nissan micra je z novo generacijo malce daljša in nižja. Fotografije: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
Nissan micra je z novo generacijo malce daljša in nižja. Fotografije: Aljaž Vrabec

Če bi sodili le po imenu in zunanjih merah, bi pričakovali, da bomo v nissan micri precej stisnjeni, vendar je prvi vtis napačen. Razvojniki so se potrudili in potnikom pripravili precej prostora, izboljšali so vozne lastnosti in kakovost materialov v notranjosti, a vse to je dvignilo tudi končno ceno.
Notranjost je moderno oblikovana, občutek imate, da gre za avtomobil višjega razreda.
Notranjost je moderno oblikovana, občutek imate, da gre za avtomobil višjega razreda.

Moderne linije in kakovostni materiali so opazni zunaj in znotraj, visokorasli imajo spredaj povsem dovolj prostora (zadaj lahko sedijo sopotniki, visoki do 180 cm), potniški občutek je na precej višji ravni kot v prejšnjih micrah.
 

Močnejši motor ni slaba izbira


Avtomobil je zdaj daljši za 174 mm in meri skoraj natanko štiri metre (3999 mm). Malce je nižji, zato nižje sedi tudi voznik, boljše vozniške občutke pa ima tudi zaradi močnejšega bencinskega motorja, vendar se kaj bistveno ne razlikuje od konkurence, saj je enak trend izboljšanih materialov in višje cene opazen še marsikje.

Litrski trivaljni bencinar zmore sto konjskih moči (74 kW), ki se dobro obnesejo na cesti, saj gre micra precej poskočno v klanec. Končno hitrost doseže pri 184 kilometrih na uro, do stotice pride v 10,9 sekunde. Ob tem lahko prav gotovo pohvalimo zvočno izolacijo, enako bojda velja za micre z dizelskim motorjem.


Poraba je bila malce nad šestimi litri na sto kilometrov, kar je soliden dosežek, če bi imeli lažjo desnico, pa bi šlo lahko še nižje. Za razporejanje moči v testnem primerku skrbi petstopenjski ročni menjalnik, za isti motor lahko izberete tudi samodejnega (CVT, dražji za 1500 evrov). Na voljo je sicer še močnejši bencinar s 117 konjskimi močmi, kar gotovo ni slaba izbira.

Micra ima dva sistema, ki pripomoreta k boljšemu položaju na cesti in vodljivosti. Prvi je aktivni nadzor vožnje, ki v povezavi z motorjem in zavorami umiri gibanje naprej/nazaj, ki se navadno čuti na večjih grbinah, drugi pa je aktivni nadzor podvozja, ki v ovinkih samodejno sproži in prilagodi zavore na obeh straneh vozila tako, da ta ohranja čim bolj idealno linijo.
 

Veliko stavijo na personifikacijo


Potniki poleg ličnosti v notranjosti opazijo kakovostno izdelavo in številne odlagalne površine. Prtljažnik s 300 litri prostora ni nič posebnega, zaradi vdrtega dna je rob precej visok. Zadnja klop se podira v razmerju 60 : 40, a bi bilo koristno, če bi se tudi premikala, da bi s tem zadaj pridobili še nekaj litrov prostora.


Pri Nissanu veliko stavijo na personifikacijo, saj ima kupec s pestro izbiro barv, nalepk in oblazinjenja na voljo več kot sto možnosti osebne prilagoditve vozila. Nekatere barve in različice so resnično atraktivne.
V opremskem paketu N-connecta dobiš precej pripomočkov, tudi navigacijski sistem, zadnje parkirne senzorje, usnjen volan, električni pomik zadnjih stekel, samodejno klimatsko napravo, zatemnjena zadnja stekla itd. Ni malo, vse to pa stane 16.650 evrov. 

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije