Zadnje igre s Toyoto: Mirai bo na vodik vozil tudi v Parizu
Japonska Toyota bo s svojimi vozili skrbela za prevoz na olimpijskih igrah v Parizu, zagotovila je orjaško floto vozil, tako ali drugače električnih, od avtomobilov do avtobusov. A to bo morda njihova zadnja tovrstna udeležba, saj naj ne bi bili zadovoljni s tem, kako na olimpijskih igrah porabijo sredstva sicer številnih pokroviteljev. V Toyoti sicer konkretno niso rekli nobene o umiku. Družba je 2015. z Mednarodnim olimpijskim komitejem sklenila 835 milijonov dolarjev vredno pogodbo za štiri igre, pariške so četrte.
Nedavno je 120 znanstvenikov in inženirjev v odprtem pismu Toyoto pozvalo, naj avtomobile na vodik in gorivne celice, ki jih simbolizira toyota mirai, zamenja z baterijskimi električnimi avtomobil. Trdijo, da je ta tehnika neučinkovita in da je za pridobitev t. i. zelenega vodika potrebne preveč obnovljive energije, da je to drago in da se je smiselno osredotočiti le na baterijske električne avtomobile. Francosko vodikovo združenje France Hydrogene je te trditve zavrnilo, češ da so avtomobili na vodik smiselni tam, kjer so potrebni nekateri kriteriji, ki jih baterijska vozila ne izpolnjujejo, navajajo veliko avtonomijo, hitro polnjenje, prevoz veliko tovora ali potnikov.
Toyota naj bi za Pariz pripravila 500 primerkov modela toyota mirai na vodik in gorivne celice, ob teh še 10 avtobusov na vodik. Miraie naj bi po igrah namenili pariški taksi službi.