Raje bereta Novice, kot gledata televizijo
Janko in Danica Vajt sta redna bralca Slovenskih novic. »Nisva naročena, kajti veliko vandrava naokoli. Od otrok do vnukov potujeva, zato bi bila s tem, da časopis obstane v poštnem nabiralniku, prikrajšana za dnevne informacije. Zato jih raje kupujeva. To pomeni, da se tudi do trgovine gibava, kar je prav tako dobro za naju,« pravi Danica.
»Slovenske novice bereva tako rekoč od začetka. No, jaz bolj rešujem križanke in razvedrilo, mož pa bere, analizira in me seznanja z vsemi informacijami,« pravi gostobesedna Danica. »Slovenske novice bereva že zato, da z njimi trenirava možgane. Vendarle nisva več najmlajša, zato je pametno, da ljudje naše starosti veliko berejo, ne pa zgolj gledajo televizijo, ki nas z bombardiranjem vsega možnega poneumlja.«
Sveže in zdravo za navijače
Lidl je uspešno sklenil prvo mednarodno nogometno partnerstvo kot uradni partner letošnjega evropskega nogometnega prvenstva in pripomogel, da je bil euro nepozabno doživetje tudi za otroke, Lidlove kupce po vsej Evropi in zaposlene. Ker je podpora športu pomemben steber Lidlove dolgoročne zaveze za spodbujanje zdravega in ozaveščenega prehranjevanja, je bilo partnerstvo zasnovano na Lidlovi kampanji »Navijamo za tvojo ekipo«. Ta simbolizira zavezo kupcem, da jim Lidl vedno stoji ob strani: naj gre za ohranjanje nizkih cen in zagotavljanje kakovostne, zdrave in sveže hrane ali za ustvarjanje priložnosti navijačem, da doživijo največji nogometni spektakel v Evropi. V štirih tednih je Lidl na tekmah v Nemčiji 1122 otrokom omogočil uradno spremstvo igralcev v Lidlovi otroški ekipi. Da bi nogomet še bolj okrepil vlogo ambasadorja zdravega načina življenja, pa je prvenstvo potekalo v skladu z drzno odločitvijo, da se udeležencem prvenstva ponudi zdrava alternativa tradicionalnim stadionskim prigrizkom. V ta namen je Lidl na stadionih pa tudi v navijaških conah v nemških mestih navijačem razdelil 91 ton sadja. Tako so bile nogometne tekme bolj sveže in zdrave tudi za navijače vseh starosti – še zlasti za otroke.
Naročnik oglasne vsebine je Lidl Slovenija.
Vajtova, Danica jih ima 73, Janko jih bo letos dopolnil 78, sodelujeta v vseh možnih nagradnih igrah. In velikokrat ju doleti sreča. »Če kupiš medij, v katerem je nagradna igra, pa jo uspešno rešiš, se mi zdi dobro, da v njej tudi sodeluješ,« pravi Danica. »Velikokrat sva že osvojila različne nagrade. Nikoli denarnih ali večjih vrednosti, spominke in blagovne nagrade pa dobivava kar pogosto.« In ne pozabita povedati, da sta Lidlovo nagrado prejela tudi lani: »Lani sem bila izžrebana jaz, prejela sem bon v višini 150 evrov, letos pa mož, ki je prejel 200.«
Sta pomislila, da pri tovrstni sreči le onadva sodelujeta v tej nagradni igri? »Ne. Vem, da je kupone poslalo ogromno ljudi. Upokojenci to radi počno. Nekatere tudi osebno poznava. Nisva si mislila, da bova izžrebana, a sva bila klica zelo vesela.«
Imata tudi že načrt, kako bosta porabila nagrado, in nam ga seveda zaupata: »Kupila bova predvsem prehranske stvari.«
Poletna nagradna igra z Lidlom Slovenija in Slovenskimi novicami
Vsak dan od 8. julija do 1. avgusta podarjamo Lidlovo darilno kartico v vrednosti 200 EUR. Za sodelovanje izpolnite spodnjo prijavnico.
Naročnik oglasne vsebine je Lidl Slovenija.