DODATNI STROŠKI
Bralka zgrožena: Ko želiš na koncert, pri Eventimu ne plačaš samo cene vstopnice
Ob vsakem nakupu zaračunajo še administrativne stroške.
Odpri galerijo
Eden največjih prodajalcev vstopnic za športne prireditve, koncerte, predstave in še mnoge druge dogodke Eventim je razjezil dve naši bralki. Sonja je kupila dve vstopnic v vrednosti 20 evrov, a ko je morala plačati končni znesek, ji ni bilo prav nič jasno. »Cena dveh vstopnic je bila 20 evrov, plačati pa sem morala 21,50? Zakaj? Tako zaračunavanje se mi ne zdi normalno, vendar od Eventima nikjer drugje ne moreš dobiti vstopnice. Zakaj tako??«
Bralka Andreja pa nam je poslala račun, kjer so ji prav tako za nakup vstopnice zaračunali dodaten strošek. A ne samo enega, marveč dva v skupni vrednosti tri evre. »Nisem izbrala dostave prek pošte, ker to je še en strošek. Odločila sem se, da vstopnico dvignem na Petrolu in zaradi tega so mi zaračunali še evro in pol. Ne vem pa, od kod drugi zaračunan evro in pol,« nam je pisala bralka.
»Vsaka storitev, vsaka distribucija vstopnice generira določen strošek, tako pri nakupu prek spleta kot pri nakupu in prevzemu vstopnic na prodajnih mestih. Posebnost našega tržišča je tudi v tem, da v Sloveniji ne zaračunavamo posebnega stroška za spletni nakup vstopnic, ki jih kupec sam natisne doma. V večini primerov v tujini je nakup doma natisnjenih plačljiva storitev, ki se obračuna ob vsakem nakupu vstopnice. S stroškom obdelave nakupa tako pokrivamo tudi ta strošek oziroma strošek dodatnih zaposlenih, ki v izogib zlorabam doma natisnjenih vstopnic pregledujejo na vhodu v prireditveni prostor,« je dodala Radermacherjeva.
»Ob odpovedi dogodka in vračilu vstopnice kupcu vrnemo celoten znesek nakupa vstopnice, vključno s stroškom obdelave nakupa.«
Plačate za administracijo, material ...
Obrnili smo se na Eventim, kjer nam je izvršna direktorica Nicole Radermacher takole pojasnila dodatni strošek za kupca: »Strošek obdelave nakupa predstavlja nadomestilo, s katerim pokrivamo administrativne in materialne stroške, stroške bančnih transakcij ter druge stroške, povezane z nakupom. Uvedba stroška je bila nujna, če želimo kupcem še naprej zagotavljati pestro ponudbo koncertov in drugih dogodkov, visoko raven storitve in razvejano mrežo kar 1.500 prodajnih mest. Ta strošek tudi omogoča, da bodo slovenski kupci še naprej imeli možnost nakupa vstopnic za različne dogodke v tujini, ker smo edini ponudnik mednarodnega sistema izdajanja vstopnic.«
Več vstopnic, en dodaten strošek
»Eventim Slovenija je leta 2017 po zgledu sestrskih družb v tujini uvedel strošek obdelave nakupa, ki znaša 1,50 EUR z vključenim 22 odstotnim DDV. Lahko rečemo, da je tovrstni strošek standard v naši industriji. Nanaša se na posamezen nakup in ne na število kupljenih vstopnic. Torej je strošek obdelave nakupa enak, če oseba kupi eno, dve ali več vstopnic. Pri tem naj dodamo, da velika večina naših kupcev, kar 80 odstotkov, ob enem nakupu kupi dve vstopnici ali več.«
»Eventim Slovenija je leta 2017 po zgledu sestrskih družb v tujini uvedel strošek obdelave nakupa, ki znaša 1,50 EUR z vključenim 22 odstotnim DDV. Lahko rečemo, da je tovrstni strošek standard v naši industriji. Nanaša se na posamezen nakup in ne na število kupljenih vstopnic. Torej je strošek obdelave nakupa enak, če oseba kupi eno, dve ali več vstopnic. Pri tem naj dodamo, da velika večina naših kupcev, kar 80 odstotkov, ob enem nakupu kupi dve vstopnici ali več.«
Bralka Andreja pa nam je poslala račun, kjer so ji prav tako za nakup vstopnice zaračunali dodaten strošek. A ne samo enega, marveč dva v skupni vrednosti tri evre. »Nisem izbrala dostave prek pošte, ker to je še en strošek. Odločila sem se, da vstopnico dvignem na Petrolu in zaradi tega so mi zaračunali še evro in pol. Ne vem pa, od kod drugi zaračunan evro in pol,« nam je pisala bralka.
»Vsaka storitev, vsaka distribucija vstopnice generira določen strošek, tako pri nakupu prek spleta kot pri nakupu in prevzemu vstopnic na prodajnih mestih. Posebnost našega tržišča je tudi v tem, da v Sloveniji ne zaračunavamo posebnega stroška za spletni nakup vstopnic, ki jih kupec sam natisne doma. V večini primerov v tujini je nakup doma natisnjenih plačljiva storitev, ki se obračuna ob vsakem nakupu vstopnice. S stroškom obdelave nakupa tako pokrivamo tudi ta strošek oziroma strošek dodatnih zaposlenih, ki v izogib zlorabam doma natisnjenih vstopnic pregledujejo na vhodu v prireditveni prostor,« je dodala Radermacherjeva.
Kje vse lahko kupite vstopnice posrednika Eventim? S provizijo ali brez ...
- Prek spletne strani: www.eventim.si in na partnerskih spletnih straneh.
- Eventim.si lastna prodajna mesta.
- Na več kot 1.500 pooblaščenih prodajnih mestih v Sloveniji (največji so Petrol, OMV Multitočke, Pošta Slovenije, Trafike Delo prodaja (K)kiosk, 3dva trafike, Big Bang, Kompas, Mercator Hipermarketi, Slovenske Železnice …).
- Na več tisoč prodajnih mestih v tujini (Avstrija, Italija, Hrvaška, Srbija, Madžarska, Slovaška …).
Se soočate s težavo, na katero ne dobite odgovora? Pišite nam, preverili bomo.
- Prek spletne strani: www.eventim.si in na partnerskih spletnih straneh.
- Eventim.si lastna prodajna mesta.
- Na več kot 1.500 pooblaščenih prodajnih mestih v Sloveniji (največji so Petrol, OMV Multitočke, Pošta Slovenije, Trafike Delo prodaja (K)kiosk, 3dva trafike, Big Bang, Kompas, Mercator Hipermarketi, Slovenske Železnice …).
- Na več tisoč prodajnih mestih v tujini (Avstrija, Italija, Hrvaška, Srbija, Madžarska, Slovaška …).