SLOVENIJA

Kruh raje v smeti kot v prodajo za pol cene?

Iz Žita sporočajo, da zelo malo kruha zavržejo.
Fotografija: Kruh iz Žita. FOTO: Žito
Odpri galerijo
Kruh iz Žita. FOTO: Žito

Vržejo trgovine kruh stran? Ga uporabijo za drobtine? Ga podarijo? Ga prodajajo ceneje? Vse to so vprašanja, ki se porajajo, ko v trgovinah zagledamo tik pred zaprtjem velike količine kruha.


Žito raje vrže kruh stran, kot da bi ga prodali?

Razočaran bralec Andrej nas je prosil, naj vprašamo, zakaj je podjetje Žito ukinilo 50 odstotkov popusta na vse dnevne (sveže, od istega dne) pekovske izdelke v zadnji uri poslovanja v poslovalnici Bežigrad.

Obrnili smo se na podjetje Žito, ki ima na področju proizvodne pekarske dejavnosti v Sloveniji največji tržni delež. Konkretnega odgovora nismo dobili. Direktor maloprodaje Tevž Tavčar je odgovoril le: »Prodajamo dnevno sveži kruh, s popustom do 50 odstotkov pa na določenih lokacijah tudi kruh prejšnjega dne. Tak kruh je tudi posebej označen. V nekaterih prodajalnah zadnjo
Žitova prodajalna na Bavarskem dvoru. FOTO: Žito
Žitova prodajalna na Bavarskem dvoru. FOTO: Žito
uro obratovanja prav tako nudimo kruh s popustom, a je to odvisno od prodajalne, nekatere se namreč zaprejo že pred 17. uro in tam nimamo dnevnih popustov.«
 
Odgovora, zakaj odločitev, da na zelo prometni lokaciji na Dunajski cesti ukinejo poseben dnevni popust, tako niso dali.



Žitova maloprodajna mreža šteje 34 lastnih trgovin in pekarnic, ki so locirane večinoma v središčih večjih mest. »Prav tako imamo zveste in redne kupce ter lahko zelo natančno določamo dnevne količine kruha. Količina zaniha le v primeru nenadne in nenapovedane spremembe vremena. Tako neprodanega kruha na policah ostaja zelo malo, peciva pa še manj, saj ga pečemo v trgovinah po potrebi. Prodamo tudi veliko t. i. izdelkov za prigrizke oziroma malice, kot so sendviči, bureki, pizze in rogljiči,« je dejal Tavčar. 


Tudi Tanja Durin iz Mercatorja sporoča, da jim ostaja le malo kruha in drugih pekovskih izdelkov. »Po novem zakonu neprodanega kruha ne vračamo dobaviteljem, zato si še bolj prizadevamo, da bi optimirali količine in naročila, z dopeko v trgovinah pa zadovoljili povpraševanje po svežem kruhu do zaprtja trgovin. Dejansko v naših trgovinah ostane komaj kakšen hlebec ali štruca neprodanega kruha. Treba pa je upoštevati, da prav prodaja kruha izrazito niha glede na dan v tednu, celo glede na vreme.«

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije