LOPOVI NA DELU
Pomembno sporočilo iz NLB, preverite kako ukrepati
Po spletu so zakrožila lažna elektronska sporočila.
Odpri galerijo
NLB opozarja svoje stranke, da so zaznali poskuse goljufij z lažnimi elektronskimi sporočili, prek katerih lahko pride do zlorab bančnih kartic. Po spletu so zakrožila lažna elektronska sporočila, katerih pošiljatelj je domnevno NLB. Namen teh sporočil je od naslovnika pridobiti osebne podatke. Če prejmete takšno obvestilo, ga nemudoma izbrišite in nanj ne odgovarjajte ter nikakor ne pošiljajte osebnih podatkov svoje kartice, opozarjajo v naši največji banki.
Če ste odgovorili na takšno obvestilo in posredovali svoje podatke, v NLB svetujejo, da takoj prekličete ali blokirate kartico. Plačilne kartice lahko zaklenete za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirate ali deaktivirate prek mobilne banke Klikin.
Blokado kartice lahko uredite tudi kadar koli v Kontaktnem centru na telefonski številki 01 477 2000, prek videoklica ali spletnega klepeta oziroma med delovnim časom v poslovalnicah.
Ob tem poudarjajo, da vas banka ne bo nikdar pozivala k pošiljanju osebnih podatkov prek elektronskih sporočil.
Če ste odgovorili na takšno obvestilo in posredovali svoje podatke, v NLB svetujejo, da takoj prekličete ali blokirate kartico. Plačilne kartice lahko zaklenete za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirate ali deaktivirate prek mobilne banke Klikin.
Blokado kartice lahko uredite tudi kadar koli v Kontaktnem centru na telefonski številki 01 477 2000, prek videoklica ali spletnega klepeta oziroma med delovnim časom v poslovalnicah.
Ob tem poudarjajo, da vas banka ne bo nikdar pozivala k pošiljanju osebnih podatkov prek elektronskih sporočil.