SAMSUNG SERO
Teve za tiktok generacijo
Samsung sero je idealen za tiste, ki živijo na družabnih omrežjih; sliko lahko gledamo tudi ležeče, a 108 cm ni prav veliko.
Odpri galerijo
Samsung je med najboljšimi proizvajalci pametnih televizorjev na svetu, poleg tega je največji proizvajalec televizorjev, saj si lasti kar petinski tržni delež. In tako si veliki Samsung lahko privošči tudi nekaj drugačnosti in ekstravagance.
Že pred leti je v Parizu predstavil serijo televizorjev frame, ki jih lahko uporabljamo tudi kot okvirje za umetniške slike, sledili pa sta ji še posebni seriji serif in terrace.
Letos je Samsung na ogled postavil še bolj poseben televizor, ki sliši na za naše kraje malce ponesrečeno ime sero. In v čem je njegova posebnost? Zaslon ni postavljen ležeče, ampak pokončno.
Zaslon se s pomočjo motorčka lahko postavi tudi vodoravno, tako da na njem gledamo tudi bolj klasične vsebine. Sama slika z ultra visoko ločljivostjo 4K in tehnologijo HDR je precej dobra, le pri gledanju filmov in televizijskega programa bomo pogrešali večjo širino: 43 palcev dandanes ni več prav veliko.
A teh istih 108 centimetrov je naravnost velikanskih, če televizor uporabljamo v pokončnem položaju, ko se prelevi v ogromen pametni telefon. Poskrbeli so tudi za dober zvok: zvočniki so skriti v stojalu, na zadnji strani je tudi nizkotonec, končna moč zvočnikov pa doseže celih 60 W. Priključkov je manj kot pri standardnem teveju, predvsem pa manjka utp vtičnica. A vsebine s telefona se na televizor itak pretakajo brezžično (prek aplikacije smart things).
Televizor je precej vpadljiv, kar je tudi njegov namen. To ni ravno aparat, ki bi si ga človek kupil za dom: kdor bi ga želel uporabiti (tudi) za reprodukcijo umetnin, si bo omislil katerega od modelov frame ali serif. Sero je namenjen zelo specifičnemu uporabniku: človeku, ki veliko časa nameni spremljanju ali ustvarjanju vsebin za družabna omrežja.
Zelo dobro se bo znašel v kakem prodajnem salonu – ne nujno na oddelku zabavne elektronike –, kot nalašč bo za predstavitve mobilnih aplikacij, ki se jih uporablja v pokončnem stanju, ali pa samo predvajanje videov s tiktoka in drugih družabnih omrežij. Za vse preostalo pa bo bolje za toliko denarja (1400 evrov) vzeti večji televizor.
Že pred leti je v Parizu predstavil serijo televizorjev frame, ki jih lahko uporabljamo tudi kot okvirje za umetniške slike, sledili pa sta ji še posebni seriji serif in terrace.
Pokončni teve
Letos je Samsung na ogled postavil še bolj poseben televizor, ki sliši na za naše kraje malce ponesrečeno ime sero. In v čem je njegova posebnost? Zaslon ni postavljen ležeče, ampak pokončno.
Pri Samsungu pravijo, da je to televizor za novo generacijo, ki živi na družabnih omrežjih in pametnih telefonih. Saj veste, mladi ne snemajo več videov v vodoravnem formatu, ampak telefon držijo pokonci, kar je zelo zoprno gledati na običajnem širokozaslonskem televizorju, medtem ko je tak način snemanja idealen za tiktok, instagram ali facebook na telefonskem zaslončku.
Dobra slika
Zaslon se s pomočjo motorčka lahko postavi tudi vodoravno, tako da na njem gledamo tudi bolj klasične vsebine. Sama slika z ultra visoko ločljivostjo 4K in tehnologijo HDR je precej dobra, le pri gledanju filmov in televizijskega programa bomo pogrešali večjo širino: 43 palcev dandanes ni več prav veliko.
A teh istih 108 centimetrov je naravnost velikanskih, če televizor uporabljamo v pokončnem položaju, ko se prelevi v ogromen pametni telefon. Poskrbeli so tudi za dober zvok: zvočniki so skriti v stojalu, na zadnji strani je tudi nizkotonec, končna moč zvočnikov pa doseže celih 60 W. Priključkov je manj kot pri standardnem teveju, predvsem pa manjka utp vtičnica. A vsebine s telefona se na televizor itak pretakajo brezžično (prek aplikacije smart things).
Nekonvencionalnež
Televizor je precej vpadljiv, kar je tudi njegov namen. To ni ravno aparat, ki bi si ga človek kupil za dom: kdor bi ga želel uporabiti (tudi) za reprodukcijo umetnin, si bo omislil katerega od modelov frame ali serif. Sero je namenjen zelo specifičnemu uporabniku: človeku, ki veliko časa nameni spremljanju ali ustvarjanju vsebin za družabna omrežja.
Sero je namenjen zelo specifičnemu uporabniku.
Zelo dobro se bo znašel v kakem prodajnem salonu – ne nujno na oddelku zabavne elektronike –, kot nalašč bo za predstavitve mobilnih aplikacij, ki se jih uporablja v pokončnem stanju, ali pa samo predvajanje videov s tiktoka in drugih družabnih omrežij. Za vse preostalo pa bo bolje za toliko denarja (1400 evrov) vzeti večji televizor.