20 MILIJONOV EVROV
Golf nov potencial naše države? Golfisti porabijo štirikrat več kot navadni turisti
V Sloveniji je preko 500 ponudnikov igrišč za golf, resortov in hotelov, več kot 450 organizatorjev potovanj in okoli 100 predstavnikov specializiranih medijev s področja golfa iz 65 držav.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Tri leta potem, ko je bila Slovenija razglašena za novoodkrito golfsko destinacijo, bo Ljubljana gostila največjo golfsko borzo na svetu. Prihodnji teden se je bo udeležilo 1300 predstavnikov potovalne golfske industrije, ki imajo 80-odstotni delež prodaje vsega svetovnega golfskega turizma. Prvih 150 gostov je že prispelo.
Golfske borze oziroma sejma IGTM (International Golf Travel Market), ki ga od 15. do 18. oktobra na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani kot partnerja v Sloveniji organizirata GIZ Golf Slovenia in Slovenska turistična organizacija (STO) v sodelovanju s Turizmom Ljubljana, se bo udeležilo preko 500 ponudnikov igrišč za golf, resortov in hotelov, več kot 450 organizatorjev potovanj in okoli 100 predstavnikov specializiranih medijev s področja golfa iz 65 držav. Kratkoročni učinek takšnega sejma na lokalno turistično gospodarstvo organizatorji ocenjujejo na pet milijonov evrov, dolgoročno pa naj bi presegel celo 20 milijonov evrov.
Izkušnje kažejo, da državo gostiteljico sejma IGTM v svojo ponudbo destinacij vključi več organizatorjev potovanj. »To pomeni tudi več igralcev golfa in obiskovalcev Slovenije, ki je zaradi svoje geografske lege še posebej zanimiva za ponudnike turističnih aranžmajev. Bližina atraktivnih turističnih destinacij, kot sta na primer Dunaj ali Benetke, ter raznovrstna ponudba vrhunskih golfskih igrišč je naša velika prednost, ki jo moramo in jo bomo prihodnji teden predstavili širšemu občinstvu,« je povedal predsednik Združenja za golf turizem (GIZ Golf) Žiga Osterc.
Gostje so si danes najprej ogledali golfišče Cubo Diners v Smledniku pod Šmarno goro. Vodja igrišča Sandi Kovačević jih je sprejel z odprtimi rokami. »Odkrito lahko rečem, da nam je sekira padla v med. Vsa čast organizatorjem, da so zbrali toliko poguma in znanja, da so v Slovenijo pripeljali takšen dogodek. To je ogromna stvar za celotno Slovenijo in prepričan sem, da bodo predvsem Ljubljančani naslednji teden opazili, da se v njihovem mestu dogaja nekaj velikega,« je dejal.
Golfski turisti zapravijo 200 evrov na dan
Za Slovenijo bo to odlična priložnost, da se predstavi svetu in utrdi svoj položaj na svetovnem zemljevidu golfskega turizma. Gre za večplastno predstavitev, saj golfski turisti sodijo v skupino prestižnih gostov, ki se ob igranju golfa zanimajo tudi za druge znamenitosti in ponudbo. Po podatkih turističnih agencij ti turisti na potovanjih porabijo štirikrat več kot običajni turisti. Številka za golfske turiste se v povprečju giblje okoli 200 evrov na dan.Golfske borze oziroma sejma IGTM (International Golf Travel Market), ki ga od 15. do 18. oktobra na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani kot partnerja v Sloveniji organizirata GIZ Golf Slovenia in Slovenska turistična organizacija (STO) v sodelovanju s Turizmom Ljubljana, se bo udeležilo preko 500 ponudnikov igrišč za golf, resortov in hotelov, več kot 450 organizatorjev potovanj in okoli 100 predstavnikov specializiranih medijev s področja golfa iz 65 držav. Kratkoročni učinek takšnega sejma na lokalno turistično gospodarstvo organizatorji ocenjujejo na pet milijonov evrov, dolgoročno pa naj bi presegel celo 20 milijonov evrov.
Izkušnje kažejo, da državo gostiteljico sejma IGTM v svojo ponudbo destinacij vključi več organizatorjev potovanj. »To pomeni tudi več igralcev golfa in obiskovalcev Slovenije, ki je zaradi svoje geografske lege še posebej zanimiva za ponudnike turističnih aranžmajev. Bližina atraktivnih turističnih destinacij, kot sta na primer Dunaj ali Benetke, ter raznovrstna ponudba vrhunskih golfskih igrišč je naša velika prednost, ki jo moramo in jo bomo prihodnji teden predstavili širšemu občinstvu,« je povedal predsednik Združenja za golf turizem (GIZ Golf) Žiga Osterc.
Spoznajte Slovenijo!
Prvi gostje, udeleženci sejma so v Slovenijo pripotovali že danes. Udeležili se bodo t. i. 'fam tripov' oziroma študijskih tur, na katerih bodo iz prve roke spoznali golfišča, hotele, kulinariko in druge znamenitosti Slovenije ter širše okolice. Našo državo in regijo Alpe-Adria si bo v prihodnjih pet dneh ogledalo 150 izbranih turističnih operaterjev in novinarjev.Gostje so si danes najprej ogledali golfišče Cubo Diners v Smledniku pod Šmarno goro. Vodja igrišča Sandi Kovačević jih je sprejel z odprtimi rokami. »Odkrito lahko rečem, da nam je sekira padla v med. Vsa čast organizatorjem, da so zbrali toliko poguma in znanja, da so v Slovenijo pripeljali takšen dogodek. To je ogromna stvar za celotno Slovenijo in prepričan sem, da bodo predvsem Ljubljančani naslednji teden opazili, da se v njihovem mestu dogaja nekaj velikega,« je dejal.