Nenavadni Teslin poltovornjak z razbitimi stekli
Najšibkejša različica naj bi bila na voljo za okoli 36.000 evrov.
Odpri galerijo
Pri Tesli so predstavili električni poltovornjak, ki ga je Elon Musk začel napovedovati že leta 2012. Oblikovno nenavaden izdelek so poimenovali cybertruck. Izpolnil naj bi vsa pričakovanja, ki jih ima ameriška družina, čeprav videz pušča drugačen vtis. Prostora je za šest ljudi, s šestimi metri dolžine, dvema metroma širine in skoraj prav toliko višine sicer ne izstopa med drugimi poltovornjaki.
Musk se je pohvalil, da avtomobil 100 kilometrov na uro doseže v 6,5 sekunde, dobro se znajde tudi na neurejenih cestah. Poganja ga električna baterija, ki bo na voljo v treh različicah, najmanj zmogljiva bo zadostovala za okoli 400 kilometrov, najzmogljivejša za več kot 800.
Jeklena konstrukcija je, kot so pokazali na predstavitvi, dovolj močna, da vzdrži raznorazne udarce, odporna naj bi bila tudi na naboje manjšega orožja, je nadaljeval Musk.
Drugače je s steklom. Teslin dizajner Franz von Holzhausen je kovinsko žogico zagnal v stransko okno in nastala je velika razpoka, kar je bilo nekoliko nerodno tudi za skoraj vsega vajenega Muska. Presenečen je hitro dodal, da steklo ni povsem počilo.
Kaj pa cena? Najšibkejša različica naj bi bila na voljo za okoli 36.000 evrov, srednja za okoli 8.000 evrov več, najdražja okoli 63.000 evrov.
Ameriški mediji ocenjujejo, da bi lahko zaradi cene in karakteristik avtomobil predstavljal velik uspeh pri Američanih, ki so navdušeni nad poltovornjaki. Številke kažejo, da so leta 2018 na ameriškem trgu prodali okoli tri milijone poltovornjakov. »Rabimo nekaj drugačnega. Zdaj potrebujemo trajnostno energijo,« je poudaril Musk v zanj nenavadno kratki, le 25 minutni predstavitvi. Produkcija naj bi stekla konec leta 2022.
Bo pa imelo podjetje kar nekaj konkurence, s svojimi poltovornjaki na trg prihajajo novi in novi avtomobilski start-upi. Podjetje Rivian, v katerega je Ford investiral 500 milijonov ameriških zelencev, bo prihodnje leto predstavil električni avtomobil za okoli 63.000 evrov, Bollinger prav tako, svoje dodajajo še stari znanci. Ford načrtuje v naslednjih letih začeti s proizvodnjo električnega F 150, jeseni 2021 pa bo električni poltovornjak začelo proizvajati še podjetje General Motors.
Kupci takšne vrste avtomobilov sicer ne gledajo na vrsto pogona oziroma porabo goriva. V ospredje postavljajo predvsem zanesljivost in sposobnosti avtomobila. Poleg tega so po raziskavi Cox Automotive zelo zvesti znamki avtomobila, tako bo morala Tesla krasti kupce Fordu, GM-u in Chryslerju.
Musk se je pohvalil, da avtomobil 100 kilometrov na uro doseže v 6,5 sekunde, dobro se znajde tudi na neurejenih cestah. Poganja ga električna baterija, ki bo na voljo v treh različicah, najmanj zmogljiva bo zadostovala za okoli 400 kilometrov, najzmogljivejša za več kot 800.
Jeklena konstrukcija je, kot so pokazali na predstavitvi, dovolj močna, da vzdrži raznorazne udarce, odporna naj bi bila tudi na naboje manjšega orožja, je nadaljeval Musk.
Drugače je s steklom. Teslin dizajner Franz von Holzhausen je kovinsko žogico zagnal v stransko okno in nastala je velika razpoka, kar je bilo nekoliko nerodno tudi za skoraj vsega vajenega Muska. Presenečen je hitro dodal, da steklo ni povsem počilo.
Kaj pa cena? Najšibkejša različica naj bi bila na voljo za okoli 36.000 evrov, srednja za okoli 8.000 evrov več, najdražja okoli 63.000 evrov.
Ameriški mediji ocenjujejo, da bi lahko zaradi cene in karakteristik avtomobil predstavljal velik uspeh pri Američanih, ki so navdušeni nad poltovornjaki. Številke kažejo, da so leta 2018 na ameriškem trgu prodali okoli tri milijone poltovornjakov. »Rabimo nekaj drugačnega. Zdaj potrebujemo trajnostno energijo,« je poudaril Musk v zanj nenavadno kratki, le 25 minutni predstavitvi. Produkcija naj bi stekla konec leta 2022.
Bo pa imelo podjetje kar nekaj konkurence, s svojimi poltovornjaki na trg prihajajo novi in novi avtomobilski start-upi. Podjetje Rivian, v katerega je Ford investiral 500 milijonov ameriških zelencev, bo prihodnje leto predstavil električni avtomobil za okoli 63.000 evrov, Bollinger prav tako, svoje dodajajo še stari znanci. Ford načrtuje v naslednjih letih začeti s proizvodnjo električnega F 150, jeseni 2021 pa bo električni poltovornjak začelo proizvajati še podjetje General Motors.
Kupci takšne vrste avtomobilov sicer ne gledajo na vrsto pogona oziroma porabo goriva. V ospredje postavljajo predvsem zanesljivost in sposobnosti avtomobila. Poleg tega so po raziskavi Cox Automotive zelo zvesti znamki avtomobila, tako bo morala Tesla krasti kupce Fordu, GM-u in Chryslerju.
Seveda pa, kot je to v navadi za Muska in njegove pompozne predstavitve, je dodal še električni štirikolesnik, ki se lahko parkira v cybertruck.